R.J schreef:ArjandeV schreef:Nice hoor! Ik vind het alleen altijd zo jammer dat er vooral over de race 20x zoveel aandacht gaat naar de gt en ss klasse.. Laurens kwam wel erg vrolijk het podium op!
En de reportage was ook nice, eens kijken of ik het weekend in zolder langs kan komen..
tsja, dat zijn de duurste en snelste auto's, dat ziet er voor het publiek en de sponsors dus beter uit.
Dan kan Dick ook weer zeggen "Kijk, dat rijdt er bij mij en als je klassesponsor wordt staat je naam op zo'n auto".
Dit geeft me een mooie aanleiding voor een stukje reclame

:
Het is echt onzin wat dure auto's in de hoogste klassen en sponsoring betreft . Sponsors komen ook voor lagere klassen als ze maar zien dat ze waar voor hun geld krijgen.
Het gaat uiteindelijk om uitstraling, professionaliteit en vooral de positieve sfeer in het team dat je sponsort.
Alle teamledem moeten met gasten bezig zijn. Je wilt als sponsor klanten en andere gasten mee kunnen nemen en na afloop horen zeggen "Ik had een fantastische dag".
Dat ontbreekt er vaak aan in autosportland en daardoor haak je als sponsor af.
Te vaak laven autosporters zich aan de aandacht die ze krijgen van sponsors en hun gasten, Terwijl wij ieder teamlid juist leren dat het om de gasten gaat. Zij maken ons feestje mogelijk en daar hoor je waardering voor te hebben.
Lees links en rechts maar eens op DF hoe sommigen over financiering van hun auosportavontuur denken. Je sponsors bespelen uitsluitend om hun geld af te kunnen pakken. Praten over sponsors alsof het uitsluitend wandelende geldkistjes zijn.
Dat gat vullen wij met Downforce gemakkelijk op, omdat we het hier bij elke bespreking over hebben en inmiddels elk Downforce-teamlid dit begrijpt en vooral ook steeds weer merkt hoeveel plezier het geeft.
Dit was de belangrijkste reden voor mij om met Downforce te starten i.p.v. een stoeltje te huren bij een ander team. Mijn ervaringen waren precies zoals ik hierboven beschrijf. Erg kortzichtig en dus oliekoekendom, want daarmee verzieken de graaiers het voor de gehele autosport.
Neem ons gerust de maat en post je kritiek hier maar als je kunt aantonen dat wij dit mooie praatje van mij een keer niet waarmaken!