Cobra met 13 liter motor... Old iezer handelaar heeft bizar speeltje aangeschaft.

Volgens mij hoort dat bij het vak ofzo.......maar ach.... onze DF-oud-ijzer-boer Harry doet het niet voor minder dan 27 literBen_968CS schreef:Old iezer handelaar heeft bizar speeltje aangeschaft.
beetje geel, tjonge 1020kgMark Nauta schreef:http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bqixzvqenncs
800 pk, 800 Nm, Top van 373 km/h , 0- 200 km/h in 9,4 sec.
Wat een ding!!!!!
Dit moeten ze echt gaan maken ja!!!!JP schreef:Porsche GT2 RS rendering;
http://www.autogespot.com/nl/item/6245/ ... 2-rs!.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gt2 is anders een auto waar ik nog nooit in meegereden of mee gereden heb. Maar als een GT2 al 'the widowmaker' is, wat is dan een GT2 RS?Peter van den Berg schreef:Mark begint alweer last te krijgen van GT2 kriebels
Leuk filmpje, maar volgens mij hebben ze wat goed te maken, want jarenlang is/was het wel een poseur auto, de hele IT wereld rijd erin terwijl ze niet eens een deuk in een pakje boter kunnen slaan.. status symbol voor die gasten op en top, het is de GT3/ GT2 wat de 911 een echte rijdersauto maakt, laatst 350 kilometer gereden in een 997 4S met 380pk (tuningkitje van Porsche) maar het valt me op hoe gemakkelijk deze auto rijd, niks spannends aan, maar deze groep mensen geven wel het meeste geld aan een nieuwe Kever dus hun doelgroep weten ze wel te vinden, ik hoop dat Porsche nu verder gaat met echte rijdersauto's zoals idd de GT3 RS en Boxster Spider, lichtgewicht, veel vermogen, vet geluid en hopelijk bomvol met emotie, wat dat missen sommige Porsche's wel. Maarja.. de M// van marketing heeft ook Porsche geraakt.Mark Nauta schreef:Prachtig filmpje met mooie beelden!
Racing, not posing
Dat heeft een Golf ook. Zie bijv. van 1.4 naar R20T. Ook een Plus voor een hogere instap, een Variant voor extra laadruimte, EOS als het dak eraf moet... 8)Mark Nauta schreef:Goed punt Hans. Ben het deels met je eens. Wat ik echter het mooie vind bij Porsche, en dan vooral even over de 911, dat ze één model hebben
waarin zoveel mensen 'hun' auto kunnen vinden. Je kan een prima daily kopen voor de categorie mensen die jij noemt en mensen die gewoon
een strakke snelle daily willen, in de vorm van een Carrera of Carrera 4. Heb je wat meer te besteden, dan koop je een Turbo die als echte GT
dezelfde wens vervult. Wil je echte sportiviteit en puur rijden, dan neem je een GT3, en echt baldadig de GT3 RS. Heb je echt kloten, dan kies je
de GT2 of de GT2 RS die binnenkort uitkomt. Dus voor ieder is er wel een model, en dat in één modelserie. Dan heb ik het nog niet eens gehad
over de mogelijkheid tot het kiezen van een cabrio, of uberhaupt een ander model als de Boxster, Cayman, Cayenne of Panamera.
Jullie zullen nu wel weer zeggen dat ik Porsche ophemel, maar hoop dat je daar nu eens door heen kijkt en gewoon ziet dat het echt zo is.
Gebruikers op dit forum: Martijn M en 5 gasten