Welkom in de echte wereld...smiley schreef:De haves, en de have nots, met alle bijbehorende fenomenen.
Nederland is 'n theater temidden daarvan.
Welkom in de echte wereld...smiley schreef:De haves, en de have nots, met alle bijbehorende fenomenen.
Je bedoelt alle uitvretende uitkeringstrekkers die te beroerd zijn om te werken en elke smoes aangrijpen om dit zo te houden.Robin schreef:Alleen 'n bijstandsmoeder heeft d'r toekomst verzekerd...smiley schreef:Die artikelen komen er steeds vaker.
icm met die statement van asher, denk ik dat we maar alvast een beetje moeten gaan wennen aan het fenomeen basisinkomen.
Benieuwd waar dat gaat eindigen.
Dit is echt niks nieuws hoor.Fernando schreef:Zeg aub dat dit een lucky-tv fragment is:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6619408 ... u_en_.html
Dat was ook mijn idee. Vreselijk. Ik had die twee idioten zo het water in geflikkerd. En 100,- voor 'n blikje in 't water gooien. ? Ik ben fris van verstand en afval moet in de afvalbak etc , maar als je de rotzooi op sommige plaatsen ziet wat gemeente/overheid niet/nooit opruimt. Dikke min voor dit verhaal. en laat die gast toch. (Die nog helemaal gelijk heeft in z'n betoog) Die doet met bier drinken minder kwaad dan die twee modderfokkers die ze meteen een week zouden moeten opsluiten. Lachwekkend beetje, maar eerder gewoon zorgwekkend dat stelletje uitvreters van de semi overheid. Huizen en winkels worden leeggeroofd, agressie op straat en deze luie flikkers geven die gast aan bij politie. Beuk voor je kop kreeg je van mij. Totale minachting.Luco schreef:Als dat het gemiddelde niveau is van een goa en boa, dan is het gewoon diep triest.
Dit. Geen discussie.tegenwoordig werkt 30% van Nederland voor de 70% niksnutten.
Sowieso niet mee eens. Je werkt altijd voor jezelf en niet voor een ander.tegenwoordig werkt 30% van Nederland voor de 70% niksnutten.
Robin schreef:Dat was ook mijn idee. Vreselijk. Ik had die twee idioten zo het water in geflikkerd. En 100,- voor 'n blikje in 't water gooien. ? Ik ben fris van verstand en afval moet in de afvalbak etc , maar als je de rotzooi op sommige plaatsen ziet wat gemeente/overheid niet/nooit opruimt. Dikke min voor dit verhaal. en laat die gast toch. (Die nog helemaal gelijk heeft in z'n betoog) Die doet met bier drinken minder kwaad dan die twee modderfokkers die ze meteen een week zouden moeten opsluiten. Lachwekkend beetje, maar eerder gewoon zorgwekkend dat stelletje uitvreters van de semi overheid. Huizen en winkels worden leeggeroofd, agressie op straat en deze luie flikkers geven die gast aan bij politie. Beuk voor je kop kreeg je van mij. Totale minachting.Luco schreef:Als dat het gemiddelde niveau is van een goa en boa, dan is het gewoon diep triest.
Het is een stukkie uit camping powned, dus je kunt best uitgaan van een actrice met een aangedikt verhaal.Robin schreef:Het lijkt wel nep bijna.
Alien88 | 01-10-14 @ 21:35
Natuurlijk zijn dit acteurs.
Of denk je echt dat mensen zo door en door achterlijk zijn om op tv te vertellen dat ze het zooitje flessen.
Met het risico dat ze straks flink onder de loep worden genomen en hun uitkering kwijt raken.
De overheid wilt schijnbaar de uitkeringen nog verder uitkleden dus word het achterlijke volk via de media even warm gedraaid voor vergaande maatregelen.
Dit leid ook zo mooi af van waar het echte probleem zit, het graaien van top ambtenaren en zorgbestuurders waarvan de top 1000 tussen de 100.000 en 400.000 graaien.
Miljarden bankensteun, hulp aan Griekenland, wachtgeldregelingen en gouden handdrukken voor slecht functionerende bestuurders, talloze projecten altijd miljoenen duurder uitvallen dan geraamd.
En niet te vergeten de honderden miljarden die ontwikkelingshulp en de azieligheidsindustrie ons al niet heeft gekost.
Dan nog miljarden bijdrage aan Brussel en ga zo maar door.
Nee vooral flink tegen de onderlaag trappen.
endofdays | 01-10-14 @ 22:20 | + 28 -