Sjah zijn Nederlanders niet net zo veroordelend over moslims, wat zou dat uitmaken eigenlijk?Robin schreef:Ja. Wat dacht je dan. Ze zijn zelf best bevooroordeeld over de NL ers, ik 'sus'de boel dan vaak. Ze nemen mij in 'vertrouwen' want ik heb een niet Nederlandse vrouw en kinderen met 'n kleurtje. Je moest eens weten hoe men daarover lult alleen al.HansD schreef:Waarom dan? Wat voor problemen verwacht je dan en van welke kant? Ik neem aan dat je die mensen mag dus wat is dan het probleem met hun -of jouw- opvatting en ken je hun opvattingen überhaupt?we hebben 't dan ook liever niet/nooit over politiek en religie, want anders werd 't echt niks hoor, dan komen er problemen.![]()
'Verrek die vvd bal van 'n Robin met z'n winkel en BMW en dure klokjes, komt ie met 'n zwartje aan'
Gezegd door een uit 'n zeer links nest komende ijshockey 'kennis'van mij....ik lach er dan maar om.
Wilders is veroordelend over de Islam, nooit meer een discussie mee voeren want het is zinloos? Lijkt me toch vreemd?
Je zou toch ook een discussie kunnen hebben met iemand die auto's haat over het Nederlandse autobeleid? Zelfde verhaal toch?