iPhone
-
Re: Iphone 4 (s)
Ging bij mij ook zonder problemen, duurde wel 1.5 uur.
- MartijnGizmo
M'n iPad 2 draait al 2 maanden ofzow op iOS5, maar m'n telefoon ben ik iets afhankelijker van, dus daar draai ik liever geen beta-software op. Straks telefoon maar ff updaten, was 2 dagen pleitos.
Daarnet ook maar ff bij Vodafone ingeschreven voor een 32GB 4S. Nog wel overwogen om een losse uit Duitsland te halen, maar verschil tussen simonly en abo is me te klein...
Daarnet ook maar ff bij Vodafone ingeschreven voor een 32GB 4S. Nog wel overwogen om een losse uit Duitsland te halen, maar verschil tussen simonly en abo is me te klein...

- Downforce Hans
Kom er net achter dat er een hoop tel nummers weg zijn, gaat lekker......
- Luco
Ik durf de update ook niet aan 

- MartijnGizmo
Net telefoon geüpdate, dat ging vlekkeloos! 

- RVV
LOL v/d Valk post heeft echt indruk gemaakt.Luco schreef:Ik durf de update ook niet aan
- RutgerK
Helaas alles kwijtgeraakt met de update. De laatste reseverkopie is schijnbaar gemaakt tijdens één van de vele updatepogingen en dus van een lege iPad!!!
- Luco
Bij de normale updates deed die al raar dus deze durf ik helemaal niet aanRVV schreef:LOL v/d Valk post heeft echt indruk gemaakt.Luco schreef:Ik durf de update ook niet aan
- RVV
Maargoed ik lees het al, veel doffe ellende. Laatste update van 4.2 naar 4.3 ging bij mij ook niet vlekkeloos. IPhone liep vast en een harde reset was de enige oplossing. Heeft me ook het nodige werk (en stress) bezorgd. Ik ga nu echt wachten totdat de kinderziektes er uit zijn. Dan maar geen rechtstreekse lijn (iCloud) met Steve 

- Luco
ik heb de 4.3.2 8h7
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Misschien heel dom, maar staan ze niet op je sim kaar? Dan kun je ze bij de instellingen zo naar je telefoon kopiëren, dat probleem had ik namelijk eerst ookDownforce Hans schreef:Kom er net achter dat er een hoop tel nummers weg zijn, gaat lekker......

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Inderdaad niet lekker, al mijn contacten zijn pleite, vreemd genoeg staan mijn favorieten er nog wel, probeer zo even te synchroniseren met Outlook...Downforce Hans schreef:Kom er net achter dat er een hoop tel nummers weg zijn, gaat lekker......
Behoorlijke fail deze update van Apple so far...
Ben
Edit: Alle contacten weer terug en maar direct in de iCloud geplaatst

- Downforce Hans
So now you are walking with your head in the iCloud.......Booooh schreef:Inderdaad niet lekker, al mijn contacten zijn pleite, vreemd genoeg staan mijn favorieten er nog wel, probeer zo even te synchroniseren met Outlook...Downforce Hans schreef:Kom er net achter dat er een hoop tel nummers weg zijn, gaat lekker......
Behoorlijke fail deze update van Apple so far...
Ben
Edit: Alle contacten weer terug en maar direct in de iCloud geplaatst...
-
Als je tijdens de installatie icloud al hebt aangezet, kan het zijn dat je contacten "weg" zijn. Even naar settings>iclouds gaan en contacten synchroniseren af en aanzetten heeft bij mij geholpen 
Best ook eerst een manuele backup starten, en passwordprotected. Ik lees hier en daar dat er mensen zijn die de backup niet meer kunnen terugzetten wegens een vergeten (of zelfs nooit ingegeven) paswoord

Best ook eerst een manuele backup starten, en passwordprotected. Ik lees hier en daar dat er mensen zijn die de backup niet meer kunnen terugzetten wegens een vergeten (of zelfs nooit ingegeven) paswoord

- MartijnGizmo
Ook op m'n iPad ff de officiële iOS5 gezet, ook daar geen problemen met upgraden. Wifi sync is ook wel erg prettig trouwens! 

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Ik heb m'n iPhone 4 wel kunnen updaten naar ios5, maar nu is in iTunes mijn reservekopie niet meer terug te vinden en geeft iTunes foutmeldingen. Wat een *** programma.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Gister 6 iphone 4S telefoons gescoord, alleen in alle dozen zit een iPhone 4

- MartijnGizmo
Je weet dat ze fysiek vrijwel identiek zijn? 

- Hielke
De S-stickers zijn vast op geweestmaarten22 schreef:Gister 6 iphone 4S telefoons gescoord, alleen in alle dozen zit een iPhone 4![]()

Upgraden van phone en ipad gingen op zich vrij vlot. Ben wel alle emails uit de ipad kwijtgeraakt.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Als je gelukt hebt staan er dan nog meerdere backups in je iTunes als je deze gemaakt hebt.RutgerK schreef:Helaas alles kwijtgeraakt met de update. De laatste reseverkopie is schijnbaar gemaakt tijdens één van de vele updatepogingen en dus van een lege iPad!!!
Op de mac onder iTunes >> Preferences >> Devices. Daar staat een overzicht met de beschikbare reservekopien.
Voor windows weet ik het niet, maar wellicht de moeite waard om het even uit te zoeken.
- Robin Hartog
Als je Siri kunt gebruiken is het een 4S!maarten22 schreef:Gister 6 iphone 4S telefoons gescoord, alleen in alle dozen zit een iPhone 4![]()

http://shitthatsirisays.tumblr.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ik ontvang mijn mail automatisch op m'n iphone. Voor de update bleven de laatste 50 er gewoon in staan. Maar sinds de update verwijderd ie automatisch alle mail van twee dagen of ouder van m'n iPhone, vind ik niet zo handig
Kan bij de instellingen er nergens iets over vinden, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?

Kan bij de instellingen er nergens iets over vinden, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
-
Inmiddels toch gevonden, ergens wat verder verstopt in de instellingen.
Staat ipv. 3 dagen nu ingesteld op een maand
Staat ipv. 3 dagen nu ingesteld op een maand

- Ben_968CS
Lekker, die iCloud: prima ge-update, alles werkte prima (duurde wel lang allemaal). Krijg ik een dag later een mailtje van Apple dat mijn iCloud (kennelijk) bijna vol is en of ik niet meer ruimte wil kopen. Nou ja zeg.
Oprotten met die iCloud.

- RVV
Update viel gelukkig allemaal mee. Alleen de Ipod functie loopt nu wel regelmatig vast.
Kan iemand mij uitleggen wat je nu met die Icloud toestanden moet? Verder paar extra camerafunctie viel me op. Sneller foto's kunnen maken.
Maar wat is de grootste winst nu? Heb het nog niet echt ontdekt

Kan iemand mij uitleggen wat je nu met die Icloud toestanden moet? Verder paar extra camerafunctie viel me op. Sneller foto's kunnen maken.
Maar wat is de grootste winst nu? Heb het nog niet echt ontdekt