Volgens mij heb ik jou ook een keer gemist in scheivlak. Toen zat je verstopt achter een andere E36.Steven Nauta schreef: Hetzelfde meegemaakt inderdaad. Ook van de gele race (huur?) Ibiza die mij letterlijk geen één keer in de spiegel heeft gezien en ik er op een gegeven moment ook bijna niet meer voorbij durfde![]()
Ik maak er niet zo'n groot probleem van, maar kan zijn dat mensen zich hieraan storen. Zeker de snellere mannen, al zullen die ook versterkt rekening moeten houden met de "kenteken" rijders.
[29-04-2010]DF @ CPZ deel X
- Robertdj
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Nee als je heel de dag staat te pozen dan zien anderen je niet op de baanHans R schreef:Ik ben je niet eens tegen gekomen.. de mijne heeft geen zwarte strepen over de auto, misschien ben je in de war met een andere hanz, die heeft ook al moeite met gasgeven..

Andere Hanz heb ik wel gezien, die ging dacht ik harder rond dan jij, dus je hebt ff wat te doen

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Jaja.. heb de hanz nog ingehaald met 1/3 van zijn vermogen 

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Gelukkig niet geraaktRobertdj schreef:Volgens mij heb ik jou ook een keer gemist in scheivlak. Toen zat je verstopt achter een andere E36.Steven Nauta schreef: Hetzelfde meegemaakt inderdaad. Ook van de gele race (huur?) Ibiza die mij letterlijk geen één keer in de spiegel heeft gezien en ik er op een gegeven moment ook bijna niet meer voorbij durfde![]()
Ik maak er niet zo'n groot probleem van, maar kan zijn dat mensen zich hieraan storen. Zeker de snellere mannen, al zullen die ook versterkt rekening moeten houden met de "kenteken" rijders.

- Knot
Ohoh.. ik ben er een keertje niet bij en meteen afsnijden en brokken etc....
Nee geintje, jammer van dat ene schadegevalletje maar verder was het volgens mij een hoop lol. Hoop dat iemand de desbetreffende filmpjes even kan bewaren, wil ze wel graag zien als ik terug ben.
Nee geintje, jammer van dat ene schadegevalletje maar verder was het volgens mij een hoop lol. Hoop dat iemand de desbetreffende filmpjes even kan bewaren, wil ze wel graag zien als ik terug ben.
- Stéphane
BMW E30-rijder denkt anders over die Ibiza in relatie tot deze opmerking volgens mij.Steven Nauta schreef:Gelukkig niet geraaktSteven Nauta schreef: Hetzelfde meegemaakt inderdaad. Ook van de gele race (huur?) Ibiza die mij letterlijk geen één keer in de spiegel heeft gezien en ik er op een gegeven moment ook bijna niet meer voorbij durfde![]()
-
Aangenaam, net aangemeld en nu al een 'reputatie'Steven Nauta schreef:Hetzelfde meegemaakt inderdaad. Ook van de gele race (huur?) Ibiza die mij letterlijk geen één keer in de spiegel heeft gezien en ik er op een gegeven moment ook bijna niet meer voorbij durfdeLuco schreef:Nu zie ik dat het die engelse M3 is.![]()
Ik moet zeggen dat die ook gewoon de deur dichtgooide en drie keer heeft ingestuurd terwijl ik er duidelijk aan de binnenkant naast zat, dus die heeft naar mijn mening niet al teveel rechten om commentaar op een ander te hebben.![]()

Mijn enige, "moment" was een engelse e36 m3 die me in de Masters wilde uitremmen. Forgive if I'm wrong maar dat is niet echt bocht om dat te doen. Zelf probeer ik me aan de regel:"...als er niemand met zijn neus naast je zit, dan is insturen geen zonde..." te houden.
Dat geld misschien met racen, maar niet op een trackday bij DFspeakerboxin schreef:Zelf probeer ik me aan de regel:"...als er niemand met zijn neus naast je zit, dan is insturen geen zonde..." te houden.Steven Nauta schreef:Hetzelfde meegemaakt inderdaad. Ook van de gele race (huur?) Ibiza die mij letterlijk geen één keer in de spiegel heeft gezien en ik er op een gegeven moment ook bijna niet meer voorbij durfdeLuco schreef:Nu zie ik dat het die engelse M3 is.![]()
Ik moet zeggen dat die ook gewoon de deur dichtgooide en drie keer heeft ingestuurd terwijl ik er duidelijk aan de binnenkant naast zat, dus die heeft naar mijn mening niet al teveel rechten om commentaar op een ander te hebben.![]()

- Downforce Hans
Hans R schreef:Jaja.. heb de hanz nog ingehaald met 1/3 van zijn vermogen

- Hans R
Hehe.. waar bleef je nou 

-
Snap ik, deels eens dus. We zijn, waren, niet in een race verwikkeld maar laten we elkaar geen #$%^tjes noemen, we zijn er allemaal om respectvol, edoch, hard te rijden. Als je 'aan het spelen' bent dan gaat er nou eenmaal wel eens 'iets' mis. Ken je eigen snelheid, die van je auto en die van degene voor je. Ik durf prima op 30cm van Niels Langeveld in een Swift door de Slotemaker 't Scheivlak in te duiken. Achter een 'zwabberende' (no offence hoor!!) e90 330 met kenteken kies ik wel andere plekken voor 'een battle'Luco schreef:Dat geld misschien met racen, maar niet op een trackday bij DF

- Hans R
Als jij 30cm achter iemand wil hangen prima.. maar niet achter mij! Dat vind ik echt super irritant!!
Ik denk niet dat dat gerespecteerd wordt op een DF dag, wat win je ermee? Doe dat maar op de A4 als je achteraan sluit in de file maar NIET op een trackday!
Ik denk niet dat dat gerespecteerd wordt op een DF dag, wat win je ermee? Doe dat maar op de A4 als je achteraan sluit in de file maar NIET op een trackday!
- Downforce Hans
Precies Hans,Hans R schreef:Als jij 30cm achter iemand wil hangen prima.. maar niet achter mij! Dat vind ik echt super irritant!!

-
Hans, volgens mij begrijp je me niet helemaal. Ik heb het over Niels Langeveld een prof. rijder uit de Swift cup. Ik schrik er niet van als zo'n rijder vlak achter me aan het slipstreamen is, waarmee ik dus niet wil zeggen dat ik dat dus vice versa bij elke mogelijke andere DF auto doe. Als je goed leest doe ik dat alleen bij iemand waarmee ik merk dat we samen een aantal ronden aan het 'spelen' zijn. Dit gebeurd met een zeker respect en vertrouwen. Je weet dan waar elkaars rempunten liggen. Dit doe je inderdaad niet als je in een 'treintje' zit met verschillende auto's. En al helemaal niet op andere snelwegen nee?!Hans R schreef:Als jij 30cm achter iemand wil hangen prima.. maar niet achter mij! Dat vind ik echt super irritant!! Ik denk niet dat dat gerespecteerd wordt op een DF dag, wat win je ermee? Doe dat maar op de A4 als je achteraan sluit in de file maar NIET op een trackday!
-
Ps. er liep die middag een camera/interview 'crew' rond. Is dat materiaal ergens te zien online?
- Snipe
Nee.speakerboxin schreef:Ps. er liep die middag een camera/interview 'crew' rond. Is dat materiaal ergens te zien online?
....maar volgende week waarschijnlijk wel.
-
Cool, zijn dat dezelfde makers als van die sfeer-impressie 'film'? Dat zag er erg goed uit (geschoten met een Canon 5 of 7d denk ik?)...
- Snipe
Nee, andere makers. De sfeerimpressie is van Martijn Koevoets en die werkt inderdaad met Canon EOS. Een 7D, volgens mij.
- Stéphane
Ben jij degene in die gele Ibiza?speakerboxin schreef:Mijn enige, "moment" was een engelse e36 m3 die me in de Masters wilde uitremmen.
-
Dat ben, was ik indeed.
- Tom V
Was het een nuttig gesprek met de E30 rijder daarna?speakerboxin schreef:Dat ben, was ik indeed.
Tom V schreef:Was het een nuttig gesprek met de E30 rijder daarna?speakerboxin schreef:Dat ben, was ik indeed.
Ik vermoed van niet Tom, ik krijg de indruk dat hij zich van geen kwaad bewust is.
Volgens mij snapt die niet helemaal de intentie van een DF trackday

-
Ik ben echt niet de beroerdste om hier de e30 rijder van mijn zijde, mijn excuses aan te bieden. Maar een goed gesprek. Kom op. We maakten beiden een inschattings fout als ik 't zo zie. Bij het opgaan voor het Scheivlak had hij naar mijn idee al moeten zien dat 't mijn intentie was om 'm voorbij te gaan en had hij dus daar niet moeten insturen.
speakerboxin schreef:Ik ben echt niet de beroerdste om hier de e30 rijder van mijn zijde, mijn excuses aan te bieden. Maar een goed gesprek. Kom op. We maakten beiden een inschattings fout als ik 't zo zie. Bij het opgaan voor het Scheivlak had hij naar mijn idee al moeten zien dat 't mijn intentie was om 'm voorbij te gaan en had hij dus daar niet moeten insturen.
Nog 1 keer, bij een DF dag MOET de snellere rijder REKENING HOUDEN MET de langzamere rijder en daarop ANTICIPEREN.

-
Ik snap heel goed dat we hier niet aan op 't scherpst van de snede aan het racen zijn. Daarom moeten meerdere snellere rijders mij hebben zien wijzen naar plekken waar ik ze de ruimte gaf om in te halen. Daarmee zeggende dat ik ze dus al zowel in de achteruitkijk als de zij-spiegels heb zien rijden.