Dat had ik nou met de E39. Saai karakterloos suf kuthok.Leen schreef:verder vind ik de F10 een foutloze auto zonder emotie ( beetje het audi traject )
(Nou ja, een M5 is wel aardig.)
Dat had ik nou met de E39. Saai karakterloos suf kuthok.Leen schreef:verder vind ik de F10 een foutloze auto zonder emotie ( beetje het audi traject )
Vond ik ook, die Prius daklijn ben ik nog steeds niet aan gewend. Maar het rijden maakt alles goed!wim breman schreef:Dit vind ik nu een gedrocht op wielen, vreemd ontwerp.
Zal best goed rijden maar zou zoiets nooit aanschaffen.
Was het gezellig in Heteren?Downforce Dennis schreef:Rijdt dat ding echt zo goed steve? Ik heb er echt helemaal niks mee, maar heb er ook nog niet mee gereden. Ben wel benieuwd eig.
Stond vandaag in de garage een mooie 5gt naast me.. donkergrijs , mooie velgen, chrome raamlijsten...steve smith schreef:Dus pak je al het goede van een 7 en stop je het in een kortere, handzamere auto. Hello beste straatBMW van dit moment!
Ik heb een aantal km's met een 530d GT gereden en 't is mij allemaal wat té remote en Amerikaans qua rijden, soft geveerd, slappere stuurbekrachtiging, lomp en groot, en buiten de looks waar ik niet weg van ben. ook 'n prachtinterieur, net als de 5/7, MAAR 't zicht naar achteren is barslecht.Downforce Dennis schreef:Rijdt dat ding echt zo goed steve? Ik heb er echt helemaal niks mee, maar heb er ook nog niet mee gereden. Ben wel benieuwd eig.
De 5-serie GT staat op het platform van de 7-serie. Vanwege het lompere formaat is een 550i GT 115kg zwaarder dan een 750i.steve smith schreef:Jouw uitgangspunt is een 5. Het mijne is een 7. Zicht naar achter is nonissue, spiegels + PDC + achteruitrijcamera lijkt me voldoende. Achterruit is voor daglicht binnen. T.o.v. een 7 is een GT een stuk directer een speelser, dezelfde componenten maar een paar honderd kilo minder massa.
Uiterlijk zijn het absoluut geen eenheidsworsten. De 3-serie en 5-serie zijn standaard weliswaar vrij saai, waar ik de lijnen bij de 3-serie wel vind kloppen als je er eenmaal wat dikke velgen, spoorverbreders en wat verlaging tegenaan gooit. Ik heb nog steeds grote moeite om het design van de nieuwe 5-serie te begrijpen. Ik vind het niet erg samenhangend. Die samenhang was bij de E60 juist erg sterk aanwezig.ik riep het al BMW wordt het nieuwe AUDI . eenheidsworsten in het quadraat die allemaal op elkaar moeten lijken .
Gebruikers op dit forum: krentenbol, mauritsklein en 12 gasten