Van Lier - Floris van Bommel - Floris van Bommel
Middelste waren m'n trouwschoenen van twee weken geleden met bijpassende riem met dezelfde laserstreepjes.
Menrik schreef: Ik hoop alleen dat ze niet zo snel uit elkaar vallen als mijn laatste 2 paar Van Bommels...
Xave30 schreef: Volgens meneer de verkoper zouden de Goodyear zolen en overig kwaliteit van Berwick 1707's vergelijkbaar zijn met dat van Van Bommel's. Ik ben benieuwd.
Die blauwe van Liertjes heb ik ook. Wat heb jij er nog voor betaald? Ik geloof ik rond de 80 euro, afgelopen sale bij de Bijenkorf.JoostSchouten schreef:Hier 3 nieuw paar schoenen gekocht.
Middelste waren m'n trouwschoenen van twee weken geleden met bijpassende riem met dezelfde laserstreepjes.
Bedankt!Xave30 schreef:@ Joost Schouten - 4 x gefeliciteerd!
€ 86,90 om precies te zijn. Stond op het punt om nog een tweede paar er bij te kopen, dan ging er bij beide paren nog 20% vanaf, maar uiteindelijk toch voor de van Bommels gegaan.DennisvdB schreef:Die blauwe van Liertjes heb ik ook. Wat heb jij er nog voor betaald? Ik geloof ik rond de 80 euro, afgelopen sale bij de Bijenkorf.JoostSchouten schreef:Hier 3 nieuw paar schoenen gekocht.
http://i59.tinypic.com/9umecl.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Schitterende zwarte oxfords. No nonsense en tijdloos. Deze schoen zou bij iedere man in z'n kast moeten staan.Xave30 schreef:
![]()
Kan meerdere kanten op..Xave30 schreef:Veel plezier met je Florisjes Joop. Wat voor riem wordt het?
Goede keus!romo schreef:Ik ben heel erg benieuwd, want geen vergelijk, alleen maar van Bommel en Greve hierzo......
Maar Xavier heeft me overtuigd
Niet mijn eerste paar, maar mijn eerste 2 paar......![]()
romo schreef:Vanmiddag dit draadje weer doorspittende heb ik toch nog maar iets leuks gedaan, besteld in bruin;
Magnanni 14602...........omdat ik ze ZO mooi vind......![]()
Het hele internet op de kop gezet om nog wat te vinden.........
En omdat alle goede dingen in 2 en gaan, ook nog maar in blauw;
Maat is hopelijk goed...........enfin we gaan het passen.....
Indescribable.romo schreef:koud he
Thanks! Ik kon me er ook niet toe zetten. Net zo lang deze schoenen open gehad in m'n browser tot ze in de sale waren. Heb er nu 260 euro voor betaald. Maar nu ik eenmaal Santoni's heb komt er niet snel iets anders denk ik. Echt super fijne schoenen. Dus volgende keer misschien toch maar echt Santoni geld uitgeven.///Joost schreef:Goede keus!romo schreef:Ik ben heel erg benieuwd, want geen vergelijk, alleen maar van Bommel en Greve hierzo......
Maar Xavier heeft me overtuigd
Niet mijn eerste paar, maar mijn eerste 2 paar......![]()
Ik draag ze niet te vaak, dan blijven ze mooi. Ik vind dit niet het type schoen wat veel patina kan hebben.
@Riceaux: Schitterende schoen. Ik kan me er helaas nog steeds niet toe zetten om Santoni-geld voor een paar schoenen neer te tellen. 250-280 pp is bij mij echt de max.
@Kasteel: Ook mooi, al had ik deze liever in een oxford gezien, vanwege het formele uiterlijk.
Veel plezier allemaal maar weer met jullie aankopen.
Ik denk dat de meeste mensen hun schoenen niet goed genoeg behandelen. Dwz, niet poetsen, niet vaak genoeg wisselen, geen schoenlepel gebruiken met aantrekken en geen spanners erin. Dan krijg je ieder paar kapot.romo schreef:^ met dank !
Ik lees verschillende berichten over de kwaliteit, niet allemaal lovend eerlijk gezegd, we gaan het zien......
Bij gebrek aan keuze momenteel bij van Bommel en Greve voor bovenstaande gegaan, ik vind het wel een plaatje.......
Gebruikers op dit forum: Bakker en 6 gasten