Gran Turismo 5

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Hunter

Re: Gran Turismo 5

Bericht door Hunter » 01 dec 2010, 11:37

Gewoon race hard er onder zetten :D (te koop in de tsjoening sjop)

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 01 dec 2010, 12:11

Race hard = Beste aankoop tot nu toe. Thnx! :mrgreen:

Macboy

Bericht door Macboy » 01 dec 2010, 12:15

Paar vragen weer:

1. Klopt het dat er geen remmen upgrade in de Tuning shop zit ?

2. Klopt het dat vrijwel alle Occassions die je kan kopen een S wagens zijn zonder interieur als je racet en dus import uit GT4 ?

3. En die Golf I GTI waar ik op zit te wachten, is dat wel een Premium car ?

Robertdj

Bericht door Robertdj » 01 dec 2010, 12:20

1. Klopt, maar je kan als het goed is wel de balans aanpassen.

2. Waarschijnlijk wel, van de circa 30 auto's die ik heb zijn er sowieso maar 4 premium.

3. Nope.

Linc (Bas)

Bericht door Linc (Bas) » 01 dec 2010, 12:24

Alle dealer auto's zijn premium en alle 2e hands auto's zijn niet premium

Linc (Bas)

Bericht door Linc (Bas) » 01 dec 2010, 12:25

btw zijn race soft banden niet beter dan race hard?

Robertdj

Bericht door Robertdj » 01 dec 2010, 12:28

Maar er komen soms ook dealer auto's 2e hands voorbij, oh wacht, die zijn dus nieuw premium en 2e hands standaard. Lame...

Bedenk me ook net dat de 4 premium auto's die ik heb allemaal nieuw waren :bag:

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 01 dec 2010, 12:57

Linc (Bas) schreef:btw zijn race soft banden niet beter dan race hard?
Als het nog net zo gaat als vroeger heb je de zachte banden binnen een paar rondjes aan gort gereden waarna de auto amper bestuurbaar is(en je dus de pits in moet). Maar dat merk je dan vanzelf. :-).

Michel P

Bericht door Michel P » 01 dec 2010, 13:07

Gisteren toen ik rond 18.30 thuis kwam van het werk zat Mike al te racen, de jongste hond was helemaal door dolle dat ik thuis kwam en ging een rondje rennen door de kamer.............. waarna hij achter een draad bleef hangen en de PS3 slimlijn vliegles gaf, daar is zo'n ding niet voor gemaakt............... dus hij deed niets meer, en gaf aan kan Hd niet vinden.............. grrrrrr eerst maar eens eten en de honden uitlaten. Daarna sporten en na het sporten nog even alles bekeken. Bleek door de smak op de grond de HD niet helemaal meer op de plek te zitten. Die aangedrukt, en toe weer een stap verder, echter met errors. De HD maar op formateren gezet, kost fucking 5+ uur........... en vanmorgen deed die het god zij dank weer, GT5 installatie aangezet, en net werkte het allemaal weer gewoon :banaan: wel weer helemaal opnieuw beginnen, maar dat moet dan maar, vanavond na het sporten maar eens voor gaan zitten en de licenties A en B maar eerst halen. Merk wel dat de kids GT5 met Playseat ook heel erg leuk vinden. Ze mogen voorlopig alleen in de arcade mode aan klooien, tot dat ze beter leren rijden :mrgreen: zodat mij zuur verdiende knaken niet aan allerlei auto's gespendeerd zal worden welke zonde zijn om te kopen.

Michel

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 01 dec 2010, 13:10

Ik neem aan dat de hond inmiddels afgemaakt is...................

Alfistroel

Bericht door Alfistroel » 01 dec 2010, 13:22

Michel P schreef:Gisteren toen ik rond 18.30 thuis kwam van het werk zat Mike al te racen, de jongste hond was helemaal door dolle dat ik thuis kwam en ging een rondje rennen door de kamer.............. waarna hij achter een draad bleef hangen en de PS3 slimlijn vliegles gaf, daar is zo'n ding niet voor gemaakt............... dus hij deed niets meer, en gaf aan kan Hd niet vinden.............. grrrrrr eerst maar eens eten en de honden uitlaten. Daarna sporten en na het sporten nog even alles bekeken. Bleek door de smak op de grond de HD niet helemaal meer op de plek te zitten. Die aangedrukt, en toe weer een stap verder, echter met errors. De HD maar op formateren gezet, kost fucking 5+ uur........... en vanmorgen deed die het god zij dank weer, GT5 installatie aangezet, en net werkte het allemaal weer gewoon :banaan: wel weer helemaal opnieuw beginnen, maar dat moet dan maar, vanavond na het sporten maar eens voor gaan zitten en de licenties A en B maar eerst halen. Merk wel dat de kids GT5 met Playseat ook heel erg leuk vinden. Ze mogen voorlopig alleen in de arcade mode aan klooien, tot dat ze beter leren rijden :mrgreen: zodat mij zuur verdiende knaken niet aan allerlei auto's gespendeerd zal worden welke zonde zijn om te kopen.

Michel
Je kan toch in de PS3 meerdere gebruikers aanmaken zodat iedereen zijn eigen GT5 spel en historie heeft.
Althans zo heb ik hem thuis ingesteld.

Maar mooi dat alles weer werkt.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 01 dec 2010, 13:26

Downforce Hans schreef:Ik neem aan dat de hond inmiddels afgemaakt is...................
:mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 01 dec 2010, 13:52

Downforce Hans schreef:Ik neem aan dat de hond inmiddels afgemaakt is...................
Waarom dan Hanz....... dan zou jij ook niet meer op deze aardbol rond lopen, of heb jij nog nooit wat kapot gemaakt :mrgreen: Allen is namelijk geestelijk helemaal kapot door jou ;-)

@Alfistroel,

Zal daar vanavond eens naar kijken, moet toch alles weer opnieuw bekijken. Bedankt voor de tip.

Michel

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 01 dec 2010, 14:31

Volgende update Gran Turismo 5 begin deze maand
Nieuws | 1 december 2010 - Yamauchi heeft via Twitter wat toekomstplannen laten horen voor Gran Turismo 5. Zo staat de volgende update voor de game gepland voor begin deze maand. De update moet een intern schademodel toevoegen aan de game.

Daarnaast zijn ze bij Polyphony bezig om een functie te implementeren waarmee spelers filmpjes kunnen uploaden naar YouTube. Deze functie zat ooit in de game, maar werd er later uitgehaald. Ook wil Yamauchi in de toekomst de mogelijkheid toevoegen om te spelen zonder HUD, nieuwe functies voor de lounge, verbeteren van schaduweffecten, betere ondersteuning voor de Logitech G25 en G27 stuurtjes en het verkrijgen van credits en experience in multiplayermodi.

Bron: http://www.insidegamer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Paul

Bericht door Paul » 01 dec 2010, 14:40

Kijk! dat zijn de betere berichten, heb niet voor niets een mega duur stuur gekocht , dus hij moet daar nodig ondersteund worden.

Schademodel wordt ook tijd zeg....

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 01 dec 2010, 14:47

@Paul: Zelf heb ik een oud luidruchtig en gaykleurig logitech stuurtje. Maar was verbaasd dat de G25/G27 niet ondersteund is in GT5. In elk geval word het gecorrigeerd. :thumbup:

Gert.

Bericht door Gert. » 01 dec 2010, 14:48

Michel P schreef: Ze mogen voorlopig alleen in de arcade mode aan klooien, tot dat ze beter leren rijden :mrgreen: zodat mij zuur verdiende knaken niet aan allerlei auto's gespendeerd zal worden welke zonde zijn om te kopen.

Michel

Bij mij heeft iedereen gewoon zijn eigen account, kunnen ze zelf prutsen/racen.

VLA

Bericht door VLA » 01 dec 2010, 14:50

Goed nieuws inderdaad, maar had liever ook de online tijdswaarneming (internationale ranking) weer terug gezien die bijvoorbeeld wel in GT5P zat. Time Attack kan nu alleen met offline persoonlijke ranking.

WJ

Bericht door WJ » 01 dec 2010, 15:12

Highlights van de patch die komt:

* Flexible camera angles and “dynamic and wide-area lighting needs” are to blame for the sometimes blocky shadows. Yamauchi admits they are a problem and wants to improve them.
* Yamauchi appears to consider the possibility of removing the in-game HUD (heads-up-display features) at some point in the future.
* To unlock the Red Bull X1, you’ll need to complete the “Sebastian Vettel Challenge”, which appears at Level 30.
* Online “lounge” functionality and other features will be added “one by one”.
* Polyphony Digital continues to work on fully supporting the Logitech G25 and G27, though Yamauchi admits he would like a “new steering device soon”…
* Mechanical damage options will be implemented in a new update for GT5 coming “early December”.
* As you may know, many players noticed that GT5’s face-tracking functionality only worked in Arcade mode. According to Yamauchi, it’s not available in GT mode due to memory issues with the PS3.
* In-game rewards (such as the monetary prize in GT5 Prologue) for your performance in online events is something Polyphony Digital is considering, and may be implemented in a future update.
* Gran Turismo 5’s official, 2-disc sound-track will be released soon.
* Yamauchi wanted to implement a “free roam” gameplay mode in GT5, where players could drive around, respecting speed limits and obeying traffic laws, and even exit the car to walk around and explore the environment on foot.
* The YouTube replay upload feature had to be pulled from the final version of the game because it took a very long time to render and it consumed too much memory. Yamauchi is still considering it, however.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 01 dec 2010, 17:00

Een échte Caterham R300 Superlight op Tokyo's Route 246:

[vimeo]http://www.vimeo.com/17325115[/vimeo]

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 01 dec 2010, 19:25

Michel P schreef:
Waarom dan Hanz....... dan zou jij ook niet meer op deze aardbol rond lopen, of heb jij nog nooit wat kapot gemaakt :mrgreen: Allen is namelijk geestelijk helemaal kapot door jou ;-)

Michel
Voor die prestatie (al koste dat weinig moeite) heb ik een lintje ontvangen.............. :thumbup:

Erik dB

Bericht door Erik dB » 01 dec 2010, 20:01

Én bedankt heren, na al jullie veelal positieve verhalen heb ik besloten om maar niet op die ouwe met grijze baard te wachten en GT5 bij de MM te halen.

Installing as we speak :mrgreen:

(Boertje81 op de PS3)

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 01 dec 2010, 20:07

Zo, net een aantal races gewonnen en met het gewonnen geld mijn Nissan GT-R helemaal opgevoerd. Ruim 830 pk nu en de hele rambam qua accessoires erop gegooid. Nu aan de Expert series bezig. Kijken hoe mijn updated GT-R rijdt.. 8)

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 01 dec 2010, 20:33

Daarnet mijn gewonnen Veyron (paars met roze! :bag: ) eens uitgeprobeerd op Monza en La Sarthe. Wat een hok is dat zeg!

Rechtuit is ie wel vlot, maar de rest is drama.

Verder vandaag nog wat leuke auto's gekocht:
- M3 CSL
- M3 GTR
- Skyline Nurburgring Spec
- Fiat Panda :lol:
- RUF CTR (rijdt ook nog voor geen meter)
- Focus RS

En nog een paar waar ik zo snel niet op kom.

Ook iets nieuws gevonden. Bij het 'Oefenen' kun je ook kiezen voor drift proef, heerlijk met m'n C63 AMG bochtjes aan elkaar dweilen 8)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 01 dec 2010, 21:34

Wie heeft de Gran Turismo All Stars al gewonnen? Zo ja, met wat voor auto??

Plaats reactie