Joh, meen je dat nou.A1-G60 schreef:Denken of weten is een wereld van verschil.
Ik weet het niet, maar ik denk dat jij er wel een hoop van af weet.
Ik ging gewoon even uit van mijn eigen ervaring.....
Kijk dat moet het dan denk ik toch zijn. Aan mijn schijven was na Zandvoort ook te zien dat ze warm geweest zijn, maar als je blauwe plekken hebt zal dat wel iets over het ijzer zeggen OF de remblokken. Wie o wie?HANZ06 schreef:Die blauwe schijven zijn volgens mij het probleem ook niet. Mijn schijven zijn ook blauw, maar wel egaal en dan is het geen probleem.
Blauwe plekken op de schijf is denk ik niet goed en wijst op remproblemen.
De afstand tussen Leonard en mij is circa 8kmPeric schreef:Leonard, waarom rij je niet 's bij een ander dealer langs voor een second opinion?
Wie weet zit jouw dealer er wel helemaal naast.
Of rij anders een keer langs bij Dick Hoekendijk. Weet verder niet waar 'ie zit, maar dan is het in ieder geval wat duidelijker. Kost je alleen wat tijd, maar ben je wél een stuk wijzer.
Nu ga je af op een diagnose van 1 persoon.
Maar die remmen worden op een circuit gebruikt en blijven wel heel. Niet vergelijkbaar mijns inziens.A1-G60 schreef:Misschien dat er nu een beetje meer gevoel bij 15000km en versleten ontstaat?
Mooie foto.
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=9261
Dacht ook gelezen te hebben dat de eerste set wel een trackday op z'n donder had gekregen en het in totaal 30.000 km had uitgehouden en dat de 2e set, zonder trackday, slechts 15.000 km meeging. We hebben het in de discussie dus over de 2e set A1-G60leonard schreef: Het verhaal is dat ik na 12 k km last kreeg van schurend geluid tijdens het remmen. Omdat ik al slechte ervaring had heb ik toen m'n blokken na laten kijken maar die waren nog prima. daarna zijn er scheurtjes in de schijf gekomen en zijn er blauwe slijtplekken zichtbaar geworden.het probleem is dus : Schurend geluid en scheurtjes in de schijf.
EN : Het advies van de chef werkplaats om de schijven te vervangen!!
Nogmaals heb er geen circuitwerk mee gedaan.
Gebruikers op dit forum: JdvPolo en 7 gasten