Andre, zit er nu een open uitlaat systeem onder? Jammer dat zoiets niet kan...Race auto's horen te blèren, schreeuwen, krijsen van genot... 8)
ehhhh, tis een 600......Hielke schreef:Xenon is zo 2005, sommige mensen snappen dat nog niet.
Prachtige sfeerfoto's Mark. Die van die Fiat 500 op het binnenterrein met die dreigende wolken en de 2 aanduwers in hun uppie op dat terrein. Dat weigerende motortje past dan prachtig bij die lucht. Zo Fiat ookGeweldig.
En die gast met z'n opwaaiende haar in die open skelter terwijl ie stilstaat. Alsof een kleine jongen zich al aan het verlekkeren is. Heerlijk.
Hij zet weer een Gulf model neer hoor....Harry-944-basic schreef:ehhhh, tis een 600......Hielke schreef:Xenon is zo 2005, sommige mensen snappen dat nog niet.
Prachtige sfeerfoto's Mark. Die van die Fiat 500 op het binnenterrein met die dreigende wolken en de 2 aanduwers in hun uppie op dat terrein. Dat weigerende motortje past dan prachtig bij die lucht. Zo Fiat ookGeweldig.
En die gast met z'n opwaaiende haar in die open skelter terwijl ie stilstaat. Alsof een kleine jongen zich al aan het verlekkeren is. Heerlijk.
dit is een 500:
idd erg duidelijk, de 600 is VEEEEEEEEEL groter.......Hielke schreef:Dat ik dat niet gezien heb Harry![]()
En het is zo duidelijk. De 600 heeft een grote achterspoiler en de 500 niet!
Luuk schreef:Ik was vandaag in Zandvoort voor de VT.
Zijn er nog mensen van DF hier heen geweest, misschien heb ik je bolide wel op de foto :o
[img:800:511]http://i151.photobucket.com/albums/s133 ... eel2/5.jpg[/img]
Kwam deze foto op nospeedlimits.nl tegen:atomchris schreef: Ja ik met de rode lotus exige s.........
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten