Officieel: Corvette ZR1
Dat heb ik nooit gezegd hoorElmar schreef:Wel hoor Hans, want een FWD is veeeeel moeilijker CPZ rond te sturen dan een RWD.
Heb alleen gezegd dat mensen zeggen dat rwd "makkelijker" is dan fwd
Ik zou het niet weten
En de smilies staan er niet voor niks
In andermans corvette, zonder rwd ervaring op het circuit (op een enkele keer met de alpine na) hem onder de 2.00 rond krijgen zou ik niet eens durven en willen proberen

Maar elmar je mag wel een keer met de 5 rond hoor, als je redelijk voorzichtig doet
Dat ligt niet aan mijElmar schreef:Luco, mijnstond er toch ook bij...
Als ik in je 5 mag rijden, ga dan snel achter dat beeldscherm vandaan en zorg dat ie 14 februari klaar is. 8)
Bak is klaar
Maar voor het blok zijn wat nieuwe spullen besteld
Heb het blok voor de 14e dus niet terug

Maar de volgende keer ben ik erbij en de 14e kom ik wel kijken en kennis maken
- GTRene
Opmerkelijk en goed nieuws

good to hear :idea:Op de Autoshow in Detroit is de 630 pk sterke Corvette ZR-1 onthuld. Dat is de krachtigste Corvette ooit en naar het zich laat aanzien, blijft hij dat ook. “We denken bij Corvette nu eerder in de milieuvriendelijke richting dan aan een versie met 700 pk,” aldus Tom Wallace in het vakblad Automotive News.
Voor de volgende Corvette worden het brandstofverbruik en het omlaag krijgen van het gewicht de voornaamste aandachtspunten. "Als de volgende generatie Corvette een paar honderd kilo slanker wordt, kan hij toe met 150 pk minder en toch de zelfde prestaties houden." Bovendien wordt de auto door zijn lichte gewicht prettiger te besturen. Corvette denkt er over na om van de C7, zoals de opvolger van de Corvette C6 gaat heten, een auto met middenmotor te maken.
- InjectTheVenom
- Wannes
- Gijzer
- GTRene
nieuwe? foto's en film (erg gaaf) van de ZR1 over de nurburgring, best mooie kleurstelling ook en mooie sound, en dat ding lijkt goed te liggen als ik dat filmpje zo zie, en ow...its fast too 8)

zie hier de video, en meer info>>>
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ge" onclick="window.open(this.href);return false; ... d=125496#1
eneuh...funny 8)
zie hier de video, en meer info>>>
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ge" onclick="window.open(this.href);return false; ... d=125496#1
eneuh...funny 8)
dus ze pakken de handschoen op :twisted: gaaf.Looks like they still have some work to do at the Nürburgring, because the Nissan GT-R has already run a lap of 7:38. We're guessing the ZR1 will be able to shave off another 4 seconds without much trouble. The only question now is how much quicker than 7:38 can it go? We'll keep you posted.
- Erik K.
Topsnelheid in een ZR-1 http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1519677836
- GTRene
VIDEO: ZR1 7.26.4 'RING RUN...
VIDEO: ZR1 7.26.4 'RING RUN...
scary fu*king hard...ongelofelijk dat gaat serieus snel...
met mph en rpm en min/sec aanduiding en heeft die Jim Mero nou handschoenen met een Ring sticksel aan?
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... CpCw&hl=nl
GTRene
scary fu*king hard...ongelofelijk dat gaat serieus snel...
met mph en rpm en min/sec aanduiding en heeft die Jim Mero nou handschoenen met een Ring sticksel aan?
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... CpCw&hl=nl
GTRene
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Knot
Ik zit m net te kijken.. en tsja... de lijnen liggen ff anders dan met een 110pk civicje.... het zal ook best bruut en niet altijd te houden zijn dat vermogen.. maar toch zie ik best veel foutjes, 1 hand aan het stuur en de andere onnodig op de pook etc... Volgens mij kan ie nog scherper!
Bochten als Flugplatz rechts/rechts vond ik nog tegenvallen, ik ga daar ook met 170 doorheen.
Bochten als Flugplatz rechts/rechts vond ik nog tegenvallen, ik ga daar ook met 170 doorheen.
- GTRene
ik denk dat de banden de factor wat bepalen hier met bv dat kan scherper...
ze wilden ook het op "straat" banden of af fabriek opstelling toch denk ik? je hoort de banden wel af en toe, en danmoet je toch behoorlijk gassen met zo'n apparaat
verder vaak hoor je de toeren ineens klimmen als de achterwielen grip verliezen als ie wat loskomt, ook leuk
trouwens vind het geluidje ook best racy/mooi van de ZR1

ze wilden ook het op "straat" banden of af fabriek opstelling toch denk ik? je hoort de banden wel af en toe, en danmoet je toch behoorlijk gassen met zo'n apparaat

trouwens vind het geluidje ook best racy/mooi van de ZR1
-
- Maus
Re: VIDEO: ZR1 7.26.4 'RING RUN...
Das 't logo van Alpinestar.GTRene schreef:...heeft die Jim Mero nou handschoenen met een Ring sticksel aan?

-
OnlineMiesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
-
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94