Ik weet niet wat voor voertuig Peter pwr heeft/rijdt, als het 'n motorfiets is heb ik geen schijn van kans natuurlijk. Als het een 4 wielig voertuig is, misschien wel, maar als het van 't caliber C63/R8 getuned EVO en 997(S) en alles wat daarboven zit dan niet. Buiten dat is 't niet zo belangrijk want voor/in/na de bocht zie ik 'm wel in de binnenspiegel verdwijnen.Erik Stoffelsen schreef:+1.Rico schreef:Peter pwr schreef:Bij het stoplicht : Die m3 v8 er flink uitgetrokken
Sterk verhaal hoor..
Zet 'm maar eensch naast robin of romo, zodra dat 'hok' van je weer klaar is!
Roadkill
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Roadkill
- Niels
- Auto: Prius+
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 00&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- frank de jonge
Zo'n S13 met 328PK op 1190 kg wil ook wel mal sjouwen natuurlijk
+ hij heeft een hele lage CW waarde.
Met dat vermogen denk ik dat een M3 V8 het nog wel mal moeilijk kan krijgen.

- Bert ///M3
Gisteren een 306 bij het stoplicht, na het stoplicht invoegen naar een enkele baan. Geen kunst natuurlijk maar wel leuk. Er zat een blond chickie in van een jaar of 20. Zij stond rechts ik parkeede links voor het stoplicht, niks aan de hand. Zet zij hem op een gegeven moment een meter over de stopstreep, klaar voor de start
Tegelijk zie ik in mijn achteruitkijkspiegel de mensen die achter me stonden te wachten al lachen en met het hoofd schudden
Tsja wat kan je dan anders doen als even 2 zwarte strepen trekken
Later op de avond was ook grappig, stond ik naast een Porsche 964 Turbo, of in elk geval met de aerokit van een turbo. Dan zie iedereen er omheen kijken van nou zal je het krijgen..... En dan gewoon alle 2 rustig wegrijden en een paar honderd meter verder weer naast elkaar staan voor rood

Later op de avond was ook grappig, stond ik naast een Porsche 964 Turbo, of in elk geval met de aerokit van een turbo. Dan zie iedereen er omheen kijken van nou zal je het krijgen..... En dan gewoon alle 2 rustig wegrijden en een paar honderd meter verder weer naast elkaar staan voor rood

-
tot de 100 zal ik dat denk ik niet redden nee, maar (ver) daar boven neh.frank de jonge schreef:Zo'n S13 met 328PK op 1190 kg wil ook wel mal sjouwen natuurlijk+ hij heeft een hele lage CW waarde.
iig een leuke project van 'n leuke kar met de juiste layout. ding doet me denken aan die auto in de sim live for speed.
- InjectTheVenom
Over CW waarde gesproken, wat is die voor de S13?frank de jonge schreef:Zo'n S13 met 328PK op 1190 kg wil ook wel mal sjouwen natuurlijk+ hij heeft een hele lage CW waarde.
- InjectTheVenom
Dan doe ik het met 0,26 net ietsje beter... nadeel is dan weer dat een Calibra 4x4 100 kilo meer (die er met voldoende stripwerk zo af zijn, airco demonteren komt al een aardig eind in de richting) en 124pk te weinig heeft.Joy Jolliffe schreef:0,30
-
Ik denk dat vooral dat laatste je de das om doet.InjectTheVenom schreef:Dan doe ik het met 0,26 net ietsje beter... nadeel is dan weer dat een Calibra 4x4 100 kilo meer (die er met voldoende stripwerk zo af zijn, airco demonteren komt al een aardig eind in de richting) en 124pk te weinig heeft.Joy Jolliffe schreef:0,30

- frank de jonge
Die calibra zal het toch echt afleggen met zn 4x4.
Dat vreet gewoon vermogen.
- Ar
- Auto: Prius
Mijn broer heeft laatst nog tegen een Calibra met mijn mr2 gereden. De Calibra turbo is van een vriend van hem. De calibra is flink wat trager.frank de jonge schreef:Die calibra zal het toch echt afleggen met zn 4x4.
-
ik heb 0,31, maar volgens mij zegt dat niet zo veel. Dikke banden dikke neus.frontaal oppervlak weetikveel komt ie er echt slechter af dan een stock E90. Maar echt traag wil ik 'm niet noemen.
Vergis je niet wat cw waarde doet op hoge snelheid, dat scheelt echt heel veel.
-
luco hornsveld schreef:Vergis je niet wat cw waarde doet op hoge snelheid, dat scheelt echt heel veel.
ik denk dat als ie inderdaad de normale E90 body/banden combi zou hebben 't misschien wel 5kmh of meer op maximale topsnelheid kan verschillen, maar ja:Spoorbreedte/dikkere banden ivm bochtenwerk he....
- Niels
- Auto: Prius+
Wel verrekend met het frontaal oppervlak zoals Robin zegtluco hornsveld schreef:Vergis je niet wat cw waarde doet op hoge snelheid, dat scheelt echt heel veel.

Klopt combinatie van cw en fr opp komt een factor uit en die gaat op hoge snelheid een grote rol spelen, dan heb je evenredig veel meer pk's nodig als die factor ongunstiger isNiels schreef:Wel verrekend met het frontaal oppervlak zoals Robin zegtluco hornsveld schreef:Vergis je niet wat cw waarde doet op hoge snelheid, dat scheelt echt heel veel.Het is alleen maar een factor natuurlijk. Luchtweerstand is echt je grootste tegenstander idd.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mooi project met die kar.............................
Er zijn echt weinig auto`s out of the box zo snel als een M3 ( de bekende concurrenten wel natuurlijk)..............maar met dit soort projecten weet je het noooit, dikke turbo, dikke tuning, tja dan kan je zo maar aan de beurt zijn.....................
Anyway, hoe knap ook, het blijft op zo`n wijze appels en peren IMHO.................
Er zijn echt weinig auto`s out of the box zo snel als een M3 ( de bekende concurrenten wel natuurlijk)..............maar met dit soort projecten weet je het noooit, dikke turbo, dikke tuning, tja dan kan je zo maar aan de beurt zijn.....................
Anyway, hoe knap ook, het blijft op zo`n wijze appels en peren IMHO.................
-
Gisteren een vogel doodgereden, Is dat ook een roadkill?

- InjectTheVenom
Niet dat je ze met elkaar kunt vergelijken, maar hoe zou het bij de Nissan R35 GTR zitten? Vreet de 4x4 daarvan ook zo veel vermogen of is de techniek inmiddels zo ver dat het geen wezenlijke invloed meer zou moeten hebben?Ar schreef:Mijn broer heeft laatst nog tegen een Calibra met mijn mr2 gereden. De Calibra turbo is van een vriend van hem. De calibra is flink wat trager.frank de jonge schreef:Die calibra zal het toch echt afleggen met zn 4x4.
- InjectTheVenom
Technisch gesproken, als hij onder je banden terecht is gekomen en daardoor contact gemaakt heeft met het wegdek zou ik zeggen van wel... heeft de grille hem opgeslokt dan zou ik niet willen spreken van roadkillErik Stoffelsen schreef:Gisteren een vogel doodgereden, Is dat ook een roadkill?![]()

Dan is het een airkillInjectTheVenom schreef:Technisch gesproken, als hij onder je banden terecht is gekomen en daardoor contact gemaakt heeft met het wegdek zou ik zeggen van wel... heeft de grille hem opgeslokt dan zou ik niet willen spreken van roadkillErik Stoffelsen schreef:Gisteren een vogel doodgereden, Is dat ook een roadkill?![]()

-
luco hornsveld schreef:Dan is het een airkillInjectTheVenom schreef:Technisch gesproken, als hij onder je banden terecht is gekomen en daardoor contact gemaakt heeft met het wegdek zou ik zeggen van wel... heeft de grille hem opgeslokt dan zou ik niet willen spreken van roadkillErik Stoffelsen schreef:Gisteren een vogel doodgereden, Is dat ook een roadkill?![]()
Het was dus een roadkill, Yesss,
Weet je hoe snel een vogel op 60km zit? 1,5 sec. Heb ik dat toch ff gewonne!

- Arthur
- Auto: Nr.51
Nee, een birdkillErik Stoffelsen schreef:Gisteren een vogel doodgereden, Is dat ook een roadkill?![]()

- RJay
Vanmiddag een mooie in haarlem, een Golf V GTI met de peugeot 307 sw HDI bedrijfswrak. 

- Mathieu
Vandaag met de M3 tegen een BMW K1200S.
Wat een roadkill :shakeit:
Wat een roadkill :shakeit: