Alle nieuwe BMW's vind je niks, Porsches vind je te opzichtig, bij Mercedes krijgen we het verhaal over ster in je voorruit, Italianen doen je niks(toch?) etc...
Maar daar had ik al ooit es wat over gepost geloof ik

Tom schreef:True kritisch zijn mag maar ik zie je zelden positief reageren op iets anders dan de E46 M3 en E92 M3....
Alle nieuwe BMW's vind je niks, Porsches vind je te opzichtig, bij Mercedes krijgen we het verhaal over ster in je voorruit, Italianen doen je niks(toch?) etc...
Maar daar had ik al ooit es wat over gepost geloof ik
Nou het belangrijkste is eindelijk dat de benzinemotoren KOPPEL met een grote K hebben. 600 nm bij 1750 rpm heeft dat V8 dingetje. Nice. Dombo's bij Mercedes gaan juist de verkeerde kant op met hun atmo bullshit (bij de grote wagens he). Gewoon turbo' en superchargen die shit :shakeit:Joop schreef:Drie weken voor het nieuwe vlaggenschip van BMW op de ‘Mondial de l’Automobile’ aan het grote publiek wordt getoond, zijn de prijzen bekend. Die beginnen bij € 98.150,- voor de groen gelabelde BMW 730d van 245 pk - met een gemiddeld verbruik van 7,2 liter diesel per 100 kilometer. De BMW 750Li High Executive met zijn machtige V8 van 407 pk markeert de top van de topklasse vanaf € 145.450,-
De complete prijslijst:
http://www.bmw.nl/nl/nl/general/downloa ... r_2008.pdf
Jaa, Opel Corsa!Adje ///M3 schreef:*Schop*
http://www.autojunk.nl/clips/view/148701" onclick="window.open(this.href);return false;
Inmiddels in het echt bekeken en vind het een erg mooie auto geworden. Blijf em wel wat aan de lompe (niet mooie) kant vinden. De grote nieren vallen niet echt op, ze staan em wel eigenlijk. Al met al wel geslaagd, vind em mooier dan de vorige 7 serie, dat blijft toch een beetje een misser vind ik.Tom schreef:Vind sommige details en lijnen mooi.
Echter die grote grille vind ik dan weer jammer. Achterlichten ben ik ook niet kapot van.
Auto ziet er tevens wat 'plomp' uit... iets wat je al snel hebt in die klasse.. echter de S/A8 hebben dat naar mijn idee beter voor elkaar (vooral de S).
kweenie, heb nog niet echt een mening. Even laten inwerken. Sommige zaken vind ik fraai, maar op sommige punten hadden ze het wat anders kunnen aanpakken.
Macboy schreef:Oh mijn god![]()
Jezus dit gaat geweldig worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit had ik dus ook toen ik afgelopen zaterdag zag.allen schreef:...Tevens vind ik het wel knap dat de wagen, ondanks z'n Titanic formaat, relatief klein en onopvallend oogt.
Totdat je je 18 meter meetlint ernaast legt en gewoon 12 cm tekort komt.Tom schreef:Relatief klein en onopvallend? Meningen verschillen dan![]()
Ik vond het een grote (beetje lompe) verschijning. Zo'n auto moet juist imposant zijn!