Driving fun pikorde lijst
- Pescatore
- Joy
Sper was een optie, de USA modellen hadden het vrijwel allemaal.Pescatore schreef:Die e30 318iS'en, hebben die eigenlijk een sper? Ik ben geen kenner, maar waarom een 140 pk achterwielaangedreven hok uit het jaar nul zoveel hoger inschalen dan een 75 of Sierra met een nagenoeg even hoog vermogen en een sportonderstel?
- Sander S.
Geen sper coen.Pescatore schreef:Die e30 318iS'en, hebben die eigenlijk een sper? Ik ben geen kenner, maar waarom een 140 pk achterwielaangedreven hok uit het jaar nul zoveel hoger inschalen dan een 75 of Sierra met een nagenoeg even hoog vermogen en een sportonderstel?
Maar dit exemplaar schijnt lekker pittig te lopen ?
Z3 2.8 Coupe had het er lastig mee.
- Tom van H.
Denk dat mijn e36 m3 (waar voor nog dik 2 m3's aan upgrades in zit) wel ergens bovenin mag gebaseerd op ring-rondetijden
, maar vind het lastig te plaatsen aangezien ik de meeste andere auto's hier niet ken. Porsche 356 speedster replica is natuurlijk een verhaal apart, prachtige auto maar qua prestaties ergens onderin... e46 330d staat op ongeveer gelijke hoogte met de 330i, iets minder pk's, wat meer koppel. Binnenkort na chip ook meer pk's 

Laatst gewijzigd door Tom van H. op 30 aug 2007, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- SteV6
Tja, waar moet je dan een (relatieve) wolf in schaapskleren als een Leon Cupra4 V6 plaatsen
In nat weer koning boven alle FWD's en vele RWD's vanwege de 4x4 8)
[img:130:97]http://img.youtube.com/vi/Th4rzasOuAM/default.jpg[/img] [img:130:97]http://img.youtube.com/vi/yB6eaZGqkT4/default.jpg[/img]
Thumbnails, Click to view
M'n Speedster zou iets onder die van Maik moeten komen te staan dan, want ik heb gekozen voor wat minder harde veren omdat de auto meer op de openbare weg dan op het circuit wordt gebruikt.
[IMG:1024:768]http://i239.photobucket.com/albums/ff11 ... yFurka.jpg[/img]
SteV6

In nat weer koning boven alle FWD's en vele RWD's vanwege de 4x4 8)
[img:130:97]http://img.youtube.com/vi/Th4rzasOuAM/default.jpg[/img] [img:130:97]http://img.youtube.com/vi/yB6eaZGqkT4/default.jpg[/img]
Thumbnails, Click to view
M'n Speedster zou iets onder die van Maik moeten komen te staan dan, want ik heb gekozen voor wat minder harde veren omdat de auto meer op de openbare weg dan op het circuit wordt gebruikt.
[IMG:1024:768]http://i239.photobucket.com/albums/ff11 ... yFurka.jpg[/img]
SteV6
-
- Auto: M3P, 130i
Franse koekblikjes ben ik nog niet tegengekomen...
Denk dat de Rallye zeer hoog op de DF lijst hoort te staan als je kijkt naar prestaties/fun/money. JC zet de 106GTI niet voor niets in de top3 als leukste auto's ever! 8)
In het huidige lijstje plaats ik het hok hier:
Denk dat de Rallye zeer hoog op de DF lijst hoort te staan als je kijkt naar prestaties/fun/money. JC zet de 106GTI niet voor niets in de top3 als leukste auto's ever! 8)

In het huidige lijstje plaats ik het hok hier:
Als je terugkijkt naar Malmedy, dan is zo'n E46 330i ook peanuts 8)Seat Leon VdV editione (TDI) - Hans Disco
- BMW 323ti Compact - Marcel v. Meerbeek
- Peugeot 106 Rallye
- BMW E30 325i mkII Racer - Marcel van Meerbeek
- BMW E36 318is - Joy Jolliffe
- BMW E30 318iS - Steven Nauta
- GTRene
Ik heb ook 2 Sub GTT gehad en vele M3 toen na de Sub's een Z3 M coupe en wow das toch wel wat specialer, dus probeer die nog maar nietOpa schreef:Tsja, als jullie me nou allemaal een testritje in jullie auto laten maken dan kan ik er wat zinnigs over zeggen.
Ik heb afgelopen weekend in 2 E36 M3's gereden en denk niet dat ik m'n Subje ervoor weg doe.

@Steve mooie foto en mooie kleur speedster 8) nog niet gezien in die kleur.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
- Sander S.
wat besluit je dan uiteindelijk toch voor de sub te kiezen, qua rij-eigenschappen ?Opa schreef:Die E36's zijn anders ouder dan mijn Subje.GTRene schreef:maar wel een beetje geweest zeg maar...bedoel er niks verkeerds mee hoor, maar nu word het tijd voor wat anders Opa
Ook is die van mij 'niet helemaal' standaard meer.
- Bert ///M3
-
OnlineOpa
Het voelt veel lichter en kleiner aan, minder 't 'boot-gevoel'.
Het stuurt direkter en ligt gewoon wat strakker op de weg.
Ook voelt ie sneller en bruter aan.
Ik had een M3 misschien wat sportiever verwacht.....maar vergeet niet dat er aan mijn Impreza wel 't één en ander veranderd is en de M3's motorisch en kwa onderstel standaard waren.

Ik had een M3 misschien wat sportiever verwacht.....maar vergeet niet dat er aan mijn Impreza wel 't één en ander veranderd is en de M3's motorisch en kwa onderstel standaard waren.
- GTRene
lol, om eerlijk te zijn heb nooit een M3 E36 of E46 gehad alleen M3 E30 in allerlij soorten waar de top versie een 320pk E36 blok had en aangepast helemaal...vond de rest ook wat te zwaar worden en de real spirit missen, behalve de GTR en de CSL dan maar die zijn te duur...Opa schreef:Het voelt veel lichter en kleiner aan, minder 't 'boot-gevoel'.![]()
Toen kwam de Z3 M coupe en doe vond/vind ik zo mooi

-
OnlineOpa
Als je eens wist hoe groot de wenslijst is, maar als je dan ook wist hoe klein de geld-inbreng van m'n werkgever is......GTRene schreef:heb nog wat andere speciale auto's op de wenslijst staan, maar neem aan jij ook wel 8) heb je een 4 persoons nodig?

Moet idd. 4 persoons zijn, heb 2 dochters....één van 12 en één van 15 jaar.

- RVV
- Jurriaan
- frank de jonge
- frank de jonge
- Kasteel
Die van opa staat iig ruimschoots boven de mijne, qua looks/remmen/onderstel/motorisch/circuit-historieRico v Velzen schreef:Opa niet lullen maar je auto er tussen zetten, dat geld ook voor al die anderen met vage opmerkingen van ergens bovenin of ergens tussen in, als je hem ergens tussen in wilt steken dan doe je dat maar bij je vrouw of vriendin

- Kasteel
Specialer idd wel, je hebt echt het gevoel 'upperclass' te zijn gegaan, maar qua bruutheid gaat het er niet op vooruit en het voelt ook niet aan als een 21ste eeuw auto (toch ook echt jaren 90 van binnen, net als de sub, maar daar liggen de prioriteiten andersGTRene schreef: Ik heb ook 2 Sub GTT gehad en vele M3 toen na de Sub's een Z3 M coupe en wow das toch wel wat specialer, dus probeer die nog maar nietalhoewel de sub super is voor het geld/geluid lekkere stoelen..maar wel een beetje geweest zeg maar...bedoel er niks verkeerds mee hoor, maar nu word het tijd voor wat anders Opa
![]()

De enige auto waar het tijd van wordt voor opa is een dikke Evo 6 RS of de 'oude' 8 RS van Arjan

Laatst gewijzigd door Kasteel op 31 aug 2007, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.