
SBS6 Wegmisbruikers 26 aug as.
- Knot
- Berichten: 40176
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Mwah, het blijft kut hoor, ik ben m al 2x kwijt geweest voor 10 dagen, een keer 81km te hard en een keer voor driften, maarja, met de M3 vorig jaar gewoon elke week 270 boeken, geen probleem!deep r schreef: Inderdaad niet klagen en jammeren als je je rijbewijs kwijt bent.
Denk dat de meesten hier op het forum af en toe wel eens denken van "ongelooflijk dat ik nog nooit ben gepakt met bepaalde snelheden"
Of rijden jullie allemaal max 45km te hard
- Knot
- Berichten: 40176
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Een 911 is gewoon geen goeie getaway car. Je moet een hele knappe rijder zijn. Bij porsche moet je je goed concetreren op zijn handling, want hij kan bijten. En als je andrealine uit je kop spuit met de cops achter je is het zeker geen makkelijke opgave. In zo n geval geef mij dan maar een audi rs4 dan kan je ook nog makkelijk een stukje gras maaien.
Als ze nog figuranten zoeken voor de nieuwe film van cruise heb ik er al een gezien. Spee past daar prachtig in thuis met zijn grote zwart gepoetste laarzen en zijn gestreken bruine hemd.
Allo allo wir haben eine GT3 ins gefang meine oberste.
Wat we eigenlijk zouden moeten doen das een prachtig idee. Is het filmpje van elmar van die gt3 achtervolging na synchroniseren in het duits dan natuurlijk wel mooie duitse zinnen maken zoals.
Wir haben eine GT3 ins vizier er fahrt so schnell wie ein messersmidt.
Dan bij het parkeer terrein.
He kompel gibt mir mal die (verrekijker in duits)
Ja da passiert was. Rufe mal die andere soldate an.
Wir machen mal stau und dan fassen wie hem.
Ruf mal die her oberste spee an. Er weist was das kosten geht.
Zo iets.
lol
Als ze nog figuranten zoeken voor de nieuwe film van cruise heb ik er al een gezien. Spee past daar prachtig in thuis met zijn grote zwart gepoetste laarzen en zijn gestreken bruine hemd.
Allo allo wir haben eine GT3 ins gefang meine oberste.
Wat we eigenlijk zouden moeten doen das een prachtig idee. Is het filmpje van elmar van die gt3 achtervolging na synchroniseren in het duits dan natuurlijk wel mooie duitse zinnen maken zoals.
Wir haben eine GT3 ins vizier er fahrt so schnell wie ein messersmidt.
Dan bij het parkeer terrein.
He kompel gibt mir mal die (verrekijker in duits)
Ja da passiert was. Rufe mal die andere soldate an.
Wir machen mal stau und dan fassen wie hem.
Ruf mal die her oberste spee an. Er weist was das kosten geht.
Zo iets.
lol
Laatst gewijzigd door Andre op 27 aug 2007, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lars Bouten
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 16:45
- Locatie: Den Haag
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Knot
- Berichten: 40176
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Andre, jij hebt een GT3 gedrift, ik helaas nog niet, zal best lastig zijn maar die bestuurder is natuurlijk sowieso lomp bezig, kijk hoe de auto stuitert bij omkeren onderaan de afrit. Pak die oprit met 20km/u minder en vervolgens accelereer je die VROS auto er dik uit als je rechtuit kunt.
Ik weet 100% zeker dat die bestuurder ook onder rustige omstandigheden geen nette combinatiedrift neer kan leggen, flauwe bochtjes met 70 in zn 2 ofzo, dan faalt ie gewoon anders had ie m onderaan de afrit al gecontroleerd overstuurt omgekeerd, ben je een stuk sneller om dan dat gestuiter wat ie nu deed!
Ik weet 100% zeker dat die bestuurder ook onder rustige omstandigheden geen nette combinatiedrift neer kan leggen, flauwe bochtjes met 70 in zn 2 ofzo, dan faalt ie gewoon anders had ie m onderaan de afrit al gecontroleerd overstuurt omgekeerd, ben je een stuk sneller om dan dat gestuiter wat ie nu deed!
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Knot
- Berichten: 40176
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Bert, als ik de standaard Focus 2.0, 307 2.0 enz zie rijden die dan tot 5x toe in de begrenzer hakken voor ze overschakelen denk ik ook.. tsja, als rechtuit al ZO moeilijk is 
En dan het stukje slipschool, bestuurders moeten goed kunnen rijden en het moet in ze zitten voor ze in aanmerking komen voor zo'n training... en wat zie je dan, een audi die met 20km/u een uitwijkmanouvre maakt.. WTF!!!? Ze moeten die mensen echt trainen, geef ze eens in een ouwe knaken E30 een klapband met 200km/u ofzo.

En dan het stukje slipschool, bestuurders moeten goed kunnen rijden en het moet in ze zitten voor ze in aanmerking komen voor zo'n training... en wat zie je dan, een audi die met 20km/u een uitwijkmanouvre maakt.. WTF!!!? Ze moeten die mensen echt trainen, geef ze eens in een ouwe knaken E30 een klapband met 200km/u ofzo.
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Agenten van de KLPD krijgen best pittige rijopleidingen. Wat jij bedoelt zijn dienders uit de stad die de rest van de week op een mountainbike zitten. 8).
Ik geloof zelfs dat korps Haaglanden op de vingers getikt werd ivm de vele ongevallen met de politiewagens.
Tijdens onze rijopleidingen wordt er veel aandacht besteedt aan het ontkomen, zonodig uitschakelen van belagers op de weg.
Het moment dat er grote snelheden aan te pas komen, is het eigenlijk al te laat voor beide partijen.
Het is verdomd moeilijk om onder grote druk al je rijvaardigheden op correcte wijze uit te voeren, dat is het al tijdens zo'n cursus waarbij je collega jou probeert te pakken, laat staan dat je echt op de vlucht bent voor wat dan ook?
Ben wel met je eens dat goed kunnen driften of een slip opvangen, een natuurlijke reactie gaat worden. Dus dat mooie driftje met de vluchtende GT3 onderaan de snelweg om te keren lijkt me overdreven.......het uit de vangrail houden bovenaan die bocht zou bij iemand met redelijke circuit/drift ervaring waarschijnlijk wel voorkomen zijn....
Wat die kerel in die GT3 deed schaar ik onder, poging tot doodslag aan alle mede-weggebruikers die op dat moment in de buurt waren. Maarja...een kat in het nauw...
Ik geloof zelfs dat korps Haaglanden op de vingers getikt werd ivm de vele ongevallen met de politiewagens.
Tijdens onze rijopleidingen wordt er veel aandacht besteedt aan het ontkomen, zonodig uitschakelen van belagers op de weg.
Het moment dat er grote snelheden aan te pas komen, is het eigenlijk al te laat voor beide partijen.
Het is verdomd moeilijk om onder grote druk al je rijvaardigheden op correcte wijze uit te voeren, dat is het al tijdens zo'n cursus waarbij je collega jou probeert te pakken, laat staan dat je echt op de vlucht bent voor wat dan ook?
Ben wel met je eens dat goed kunnen driften of een slip opvangen, een natuurlijke reactie gaat worden. Dus dat mooie driftje met de vluchtende GT3 onderaan de snelweg om te keren lijkt me overdreven.......het uit de vangrail houden bovenaan die bocht zou bij iemand met redelijke circuit/drift ervaring waarschijnlijk wel voorkomen zijn....
Wat die kerel in die GT3 deed schaar ik onder, poging tot doodslag aan alle mede-weggebruikers die op dat moment in de buurt waren. Maarja...een kat in het nauw...
-
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Heb ooit - ahum - bij 240 km/u politie achter me aan gehad.
Niet gestopt, vol door gereden en kwijt kunnen rijden, gelukkig. Nooit meer iets van gehoord. Ik ben van nature niet iemand die snel in de stress schiet, erg nuchter, maar ik kan je vertellen dat dan je hart wel ff met 200 slagen per minuut in je keel klopt. Dan ben je echt wel ff zenuwachtig.
Snap dus ook wel een beetje dat die GT3 rijder 'em kwijtraakte.
Disclaimer voor de meelezende agent: bovenstaand stuk tekst is natuurlijk puur verzonnen
:twisted:


Disclaimer voor de meelezende agent: bovenstaand stuk tekst is natuurlijk puur verzonnen

-
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Klopt. Ik had net een paar weken de M3 en was tegen een maatje van mij aan het racen van uit sneek. We waren met een heel groepje maar wij moesten met zijn tweeën wachten voor een stoplicht in Sneek. Vol er vandoor natuurlijk, snelweg op en proberen de rest in de halen. Dat lukte prima dus wij met 250 de rest voorbij, en ja jammer daar reed een politieauto tussen. Nou dan zit je hart wel ff in je keel. Heel scheinheilig met 120 verder, die auto reed nog 10 km met ons op maar toch niet aangehouden 
Weg sjezen kan wel maar dan ben je op onbekend terrein en heb je geen idee waar je naartoe gaat dus dat zou je toch wel verliezen. En zou je de afsluitdijk halen dan sta je daar voor een dichte brug dus heb je ook verloren. Kan je er beter op gokken dat ze geen betrouwbare meting hebben
Zelfde met die GT3, daar onderaan omdraaien is gewoon niet slim, hij had beter links kunnen gaan, door rijden naar de oprit in noordelijke richting. Dat is een haakse 90 graden bocht en vervolgens kom je dan met een hele flauwe bocht weer de snelweg op. Dan trek je met een GT3 al een veel groter gat. Paar km verder heb je afslag Wieringerwerf waar je onderaan 3 kanten op kan. Rechts naar medemblik, links de polder in en rechtdoor dorp in (waar overigens het regio politie hoofdkantoor staat). Links is je beste gok maar als je vast staat voor de rotonde omdat het druk is hebben ze je al te pakken. Beter doorrijden naar afslag Den Oever, daar onderaan links en kan je of het dorp in of door over de N99, dan afslag Stroe, even doorrijden en weer terug, kom je over een heel erg bochtig 60 km stuk, maar daar liggen geen drempels en als je bekend bent + fikse 300 PK+ auto haal je daar zo'n 180. Ben je weer terug in het dorpje en daar kan je zoveel kanten op dat ze je niet meer terug vinden als ze niet vlak achter je zitten.
Dat is hoe ik dat zou doen. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd vanuit je luie stoel als wanneer je in zo'n auto zit
Maar wel grappig om eens over na te denken 

Weg sjezen kan wel maar dan ben je op onbekend terrein en heb je geen idee waar je naartoe gaat dus dat zou je toch wel verliezen. En zou je de afsluitdijk halen dan sta je daar voor een dichte brug dus heb je ook verloren. Kan je er beter op gokken dat ze geen betrouwbare meting hebben

Zelfde met die GT3, daar onderaan omdraaien is gewoon niet slim, hij had beter links kunnen gaan, door rijden naar de oprit in noordelijke richting. Dat is een haakse 90 graden bocht en vervolgens kom je dan met een hele flauwe bocht weer de snelweg op. Dan trek je met een GT3 al een veel groter gat. Paar km verder heb je afslag Wieringerwerf waar je onderaan 3 kanten op kan. Rechts naar medemblik, links de polder in en rechtdoor dorp in (waar overigens het regio politie hoofdkantoor staat). Links is je beste gok maar als je vast staat voor de rotonde omdat het druk is hebben ze je al te pakken. Beter doorrijden naar afslag Den Oever, daar onderaan links en kan je of het dorp in of door over de N99, dan afslag Stroe, even doorrijden en weer terug, kom je over een heel erg bochtig 60 km stuk, maar daar liggen geen drempels en als je bekend bent + fikse 300 PK+ auto haal je daar zo'n 180. Ben je weer terug in het dorpje en daar kan je zoveel kanten op dat ze je niet meer terug vinden als ze niet vlak achter je zitten.
Dat is hoe ik dat zou doen. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd vanuit je luie stoel als wanneer je in zo'n auto zit



-
- Berichten: 130
- Lid geworden op: 26 jul 2006, 18:26
Deze al voorbij geweest?
http://www.autojunk.nl/clips/view/132713
http://www.autojunk.nl/clips/view/132713
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
Neeh!330d schreef:Deze al voorbij geweest?
http://www.autojunk.nl/clips/view/132713
die had ik nog niet gezien. Wat doet die Porsche nou ??

- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
Een 33-jarige Brit heeft in een klap de hele binnenlandse pers gehaald. Waarom? Door een Porsche 911 Turbo te gebruiken waarvoor hij gemaakt is: hard rijden. De man werd gesnapt toen hij in januari met een vaartje van 172 mph (277 km/u) over de A420 bij Oxfordshire raasde. Hiermee heeft hij het record van grootste snelheidsovertreding ooit in het Verenigd Koninkrijk in handen.
Vlotte jongen Tim Brady gebruikte hiervoor een 911 van de leasemaatschappij waar hij werkte. Kort na zijn staandehouding heeft hij ontslag genomen. Voor deze overtreding kan hij een gevangenisstraf van 2 jaar krijgen. Het vorige record stond op naam van een Schot die in zijn BMW M3 op 157 mph geklokt werd. Volgende maand volgt de uitspraak van de rechter.
Vlotte jongen Tim Brady gebruikte hiervoor een 911 van de leasemaatschappij waar hij werkte. Kort na zijn staandehouding heeft hij ontslag genomen. Voor deze overtreding kan hij een gevangenisstraf van 2 jaar krijgen. Het vorige record stond op naam van een Schot die in zijn BMW M3 op 157 mph geklokt werd. Volgende maand volgt de uitspraak van de rechter.
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
UPDATE: Het verhaal achter de achtervolging!
Baby zit op vuurwapen en vol drugs
Na een wilde achtervolging van twee auto’s over de A7 heeft de politie zondagmiddag een 42-jarige Purmerender en zijn 33-jarige vriendin aangehouden. Zij zaten in een Volkswagen Golf met op de achterbank een baby, in wiens stoeltje een vuurwapen was verstopt. De kleertjes van de baby zaten volgepropt met drugs.
Rond 15 uur klokte de politie op de A7 ter hoogte van Middenmeer een Porsche op 200 kilometer per uur. De surveillanceauto gaf een stopteken, maar de Porsche ging er bij een afrit vandoor om direct hierna de snelweg weer op te rijden. Daarbij verloor de bestuurder de macht over het stuur en raakte de vangrail. De Purmerender ging er met hoge snelheid vandoor terwijl auto-onderdelen over de rijbaan vlogen. Tijdens zijn vlucht haalde de Purmerender ook auto’s over de vluchtstrook in. Op parkeerplaats de Horn stapte hij over naar een Golf, die werd bestuurd door de vrouw. De Amsterdammer schoof in de Porsche een stoeltje op en reed vervolgens weg. Op de afrit bij Wognum kon deze bestuurder worden aangehouden. Hij bleek een ongeldig verklaard rijbewijs te hebben.
De Golf kon vlak na de afrit Avenhorn tot stilstand worden gedwongen, waarna beide inzittenden werden gearresteerd.
Het rijbewijs van de 42-jarige man is ingevorderd. Omdat er in de auto een vuurwapen werd aangetroffen, is bij hem een huiszoeking gedaan. Daarbij werd nog een stroomstootwapen aangetroffen.
Baby zit op vuurwapen en vol drugs
Na een wilde achtervolging van twee auto’s over de A7 heeft de politie zondagmiddag een 42-jarige Purmerender en zijn 33-jarige vriendin aangehouden. Zij zaten in een Volkswagen Golf met op de achterbank een baby, in wiens stoeltje een vuurwapen was verstopt. De kleertjes van de baby zaten volgepropt met drugs.
Rond 15 uur klokte de politie op de A7 ter hoogte van Middenmeer een Porsche op 200 kilometer per uur. De surveillanceauto gaf een stopteken, maar de Porsche ging er bij een afrit vandoor om direct hierna de snelweg weer op te rijden. Daarbij verloor de bestuurder de macht over het stuur en raakte de vangrail. De Purmerender ging er met hoge snelheid vandoor terwijl auto-onderdelen over de rijbaan vlogen. Tijdens zijn vlucht haalde de Purmerender ook auto’s over de vluchtstrook in. Op parkeerplaats de Horn stapte hij over naar een Golf, die werd bestuurd door de vrouw. De Amsterdammer schoof in de Porsche een stoeltje op en reed vervolgens weg. Op de afrit bij Wognum kon deze bestuurder worden aangehouden. Hij bleek een ongeldig verklaard rijbewijs te hebben.
De Golf kon vlak na de afrit Avenhorn tot stilstand worden gedwongen, waarna beide inzittenden werden gearresteerd.
Het rijbewijs van de 42-jarige man is ingevorderd. Omdat er in de auto een vuurwapen werd aangetroffen, is bij hem een huiszoeking gedaan. Daarbij werd nog een stroomstootwapen aangetroffen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 23 gasten