1991 porsche 911(964)turboII 3.3
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Dat ben ik met je eens. Eigenlijk wil ik ze niet vergelijken, want ergens kan dat gewoon niet. Maar als je echt op schoonheid kijkt, is de 993 Turbo mooier vind ik. Maar als je dan kijkt naar de ongepolijstheid van de 964 Turbo, dan is die in dat opzicht weer mooier. Het is maar net hoe je pet staat en hoe je er op dat moment naar kijkt. Ik kan hier geen keuze tussen maken bij deze 2 wagens. De 964 is natuurlijk bruter en wilder en de 993 iets braver, maar gaat daarentgeen niet minder hard natuurlijk. Beide zijn het gewoon geweldige wagens!!! Zonder twijfel!
- Macboy
- Wannes
morgen zou wel eens beslissend kunnen zijn ...ik heb een koper , en moet morgen de wagen aanbieden bij een herkende dealer voor een checkup... als deze positief is , dan is de kans groot dat de deal rond is....
het is wel met gemengde gevoelens , maar het is momenteel beter zo.
Ik heb 2 wagens te koop staan : de porsche en de mini JCW MKI, en dan is de mini de betere keuze ...ik heb deze kar zelf nieuw gekocht, en ik heb er ook nog 2 jaar garantie op, hij heeft ook nog omnium verzekering...kortom , hij kan me veel meer zekerheden bieden...
en als ik echt eerlijk mag zijn , ik heb al véél meer leuke tijden meegemaakt in de mini!!
Al zal ik mijn showbeest wel missen....
het is wel met gemengde gevoelens , maar het is momenteel beter zo.
Ik heb 2 wagens te koop staan : de porsche en de mini JCW MKI, en dan is de mini de betere keuze ...ik heb deze kar zelf nieuw gekocht, en ik heb er ook nog 2 jaar garantie op, hij heeft ook nog omnium verzekering...kortom , hij kan me veel meer zekerheden bieden...
en als ik echt eerlijk mag zijn , ik heb al véél meer leuke tijden meegemaakt in de mini!!
Al zal ik mijn showbeest wel missen....
- Mark Nauta
- frank de jonge
- Macboy
- Wannes
- Mark Nauta
- Wannes
ja hij is dus effectief weg...en niks te vroeg...die kar bleef mij geld kosten...
nu ga ik in eerste fase genieten van mijn nieuwe mini , en ik denk er ook aan van de MKI JCW ook bij te houden tot mijn nieuw speeltje er gaat zijn ergens in 2009...
Allen weet ik nog niet wat het gaat worden... mogelijkheden: een ferrari in occasie ( genre 360 spider) of een nieuwe corvette ( liefst een ZR1) , of een R8 maar dan wel een V10 ( maar die gaat al snel een 50k meer gaan dan de V8...wat enorm is), of een nieuwe porsche ( liefst een GT3)
probleem is dat ze mij bij corvette niet kunnen garanderen dat ik er in 2009 ga kunnen mee rijden...
van de R8 V8 zijn er nog 3 te koop voor 2009....
denk dat ik één van de dagen eens een proefrit ga maken ...dan kan ik eens zien hoe dat rijdt...
nu ga ik in eerste fase genieten van mijn nieuwe mini , en ik denk er ook aan van de MKI JCW ook bij te houden tot mijn nieuw speeltje er gaat zijn ergens in 2009...
Allen weet ik nog niet wat het gaat worden... mogelijkheden: een ferrari in occasie ( genre 360 spider) of een nieuwe corvette ( liefst een ZR1) , of een R8 maar dan wel een V10 ( maar die gaat al snel een 50k meer gaan dan de V8...wat enorm is), of een nieuwe porsche ( liefst een GT3)
probleem is dat ze mij bij corvette niet kunnen garanderen dat ik er in 2009 ga kunnen mee rijden...
van de R8 V8 zijn er nog 3 te koop voor 2009....
denk dat ik één van de dagen eens een proefrit ga maken ...dan kan ik eens zien hoe dat rijdt...