Officieel: Audi RS6 specs.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
En maar blijven vissen he 
Nouja.. het model wordt in september/oktober officieel geintroduceerd. Afhankelijk van de prijs en het model hou ik me aanbevolen als gegadigde.
Ik moet alleen zeggen dat ik van de spyshots tot zover niet echt kan warm lopen. Er zit weinig vooruitgang in ten opzichte van de S6. Het lijkt wel alsof ze het willen houden op een "snelle zakensedan" ipv lekker wild doen zoals de RS4.

Nouja.. het model wordt in september/oktober officieel geintroduceerd. Afhankelijk van de prijs en het model hou ik me aanbevolen als gegadigde.
Ik moet alleen zeggen dat ik van de spyshots tot zover niet echt kan warm lopen. Er zit weinig vooruitgang in ten opzichte van de S6. Het lijkt wel alsof ze het willen houden op een "snelle zakensedan" ipv lekker wild doen zoals de RS4.
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Mijn dealer heeft het over augustus 2008. Klopt nie dus?woutje schreef:Dat was met de eerste RS6 niet anders .
Die was niks dikker dan een A6 V8.
De RS6 zal eind dit jaar leverbaar moeten zijn in limo en begin 2008 als avantje.
De eerste koper hebben we al.
De RS6 zou in oktober dit jaar gepresenteerd worden geloof ik.. maar als de RS6 vrijwel hetzelfde design blijft houden als de A6 ga ik denk ik toch liever voor de S8 (god wat een keuze ;s).
Ik vind de vorige RS6 trouwens nog redelijk uitgebouwd en sportief ogen. Van de spyshots van de nieuwe RS6 kan ik dat niet zeggen.. Enig idee wat de auto gaat kosten?
Edit: woutje, werk jij niet heel toevallig bij Bourguignon?
- cooldragon
- Berichten: 857
- Lid geworden op: 27 nov 2006, 17:52
maurice, als je meer info over intro en levering krijgt, hou ik me aanbevolen!Maurice Graber schreef:Mijn dealer heeft het over augustus 2008. Klopt nie dus?woutje schreef:Dat was met de eerste RS6 niet anders .
Die was niks dikker dan een A6 V8.
De RS6 zal eind dit jaar leverbaar moeten zijn in limo en begin 2008 als avantje.
De eerste koper hebben we al.
De RS6 zou in oktober dit jaar gepresenteerd worden geloof ik.. maar als de RS6 vrijwel hetzelfde design blijft houden als de A6 ga ik denk ik toch liever voor de S8 (god wat een keuze ;s).
Ik vind de vorige RS6 trouwens nog redelijk uitgebouwd en sportief ogen. Van de spyshots van de nieuwe RS6 kan ik dat niet zeggen.. Enig idee wat de auto gaat kosten?
Edit: woutje, werk jij niet heel toevallig bij Bourguignon?
alvast bedankt!
-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 13 mei 2007, 22:17
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Ah dan weet ik wie je bentwoutje schreef:Edit: woutje, werk jij niet heel toevallig bij Bourguignon?
Ja dit klopt.
De oude RS6 lijkt gewoon dik door zijn dikke bumpers en skirts.
En 2 leuke uitlaatjes.
De nieuwe RS4 zag er op foto ook minder dik uit als de oude.
Maar als je hem dan toch in het echt ziet is hij wel dik.

Nouja ik moet morgen toch bij jullie langs. Storing in de luchtvering van de A8 zitten

@cooldragon. Zodra ik meer weet hoor je het van me. Al betwijfel ik dat ik sneller nieuws zal hebben dan wouter in dit geval

- Cupra R
- Berichten: 429
- Lid geworden op: 16 jul 2006, 11:04
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Wouter had inderdaad gelijk. De RS6 komt waarschijnlijk begin 2008. Volgens de laatste berichten heeftie 571pk en de prijs ben ik eigenlijk soort van vergeten te vragen :p Maar die zal ook nog wel niet bekend zijn denk ik.
Wat ik ook gelezen heb is dat er na deze RS6 nog een RS6 plus komt die rond de 620/630pk zal hebben én dat deze motor in de R(S)8 zou kunnen komen.
Als ik zou moeten kiezen tussen een M5 of een RS6 dan koos ik ook voor de RS6. Maar BMW vind ik sowieso geen optie.. een patserimago en het interieur van Audi klopt gewoon en is mooi.
Wat ik ook gelezen heb is dat er na deze RS6 nog een RS6 plus komt die rond de 620/630pk zal hebben én dat deze motor in de R(S)8 zou kunnen komen.
Als ik zou moeten kiezen tussen een M5 of een RS6 dan koos ik ook voor de RS6. Maar BMW vind ik sowieso geen optie.. een patserimago en het interieur van Audi klopt gewoon en is mooi.
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
Het klopt gewoon niet, audi's supersport wagen tuft rond met ''slechts'' 420pk en dan komt de RS6 met 580pk je voorbij geblazen.
De bestuurder van de R8 (op de snelweg) denkt; Ik zal alle 420 pk's in mijn supersportwagen eens van jetje geven. Maar dan op het moment dat hij terug schakelt, gas geeft en voor zich kijkt, komt hij tot de nare conclusie dat hij net is kwijt gereden door een cruise ship. Baal je ook als een stekker.
Ook al komt er zo meteen een V10 in de R8, deze zal niet sterker zijn als de Gallardo motor lijkt me... Vreemd dat een supersport wagen minder vermogen krijgt als de boot in de familie.
Eigenlijk is dit ook weer niet zo vreemd want hij moet natuurlijk toch een boot vooruit sjesen.
Pfff dat boten verhaal ook altijd...
Zie de overeenkomsten:
[img:380:266]http://www.auto55.be/assets/200607/6625 ... udi1-2.jpg[/img]
[img:992:667]http://www.a1-discount-cruises.com/imag ... terdam.jpg[/img]
De bestuurder van de R8 (op de snelweg) denkt; Ik zal alle 420 pk's in mijn supersportwagen eens van jetje geven. Maar dan op het moment dat hij terug schakelt, gas geeft en voor zich kijkt, komt hij tot de nare conclusie dat hij net is kwijt gereden door een cruise ship. Baal je ook als een stekker.
Ook al komt er zo meteen een V10 in de R8, deze zal niet sterker zijn als de Gallardo motor lijkt me... Vreemd dat een supersport wagen minder vermogen krijgt als de boot in de familie.
Eigenlijk is dit ook weer niet zo vreemd want hij moet natuurlijk toch een boot vooruit sjesen.
Pfff dat boten verhaal ook altijd...
Zie de overeenkomsten:
[img:380:266]http://www.auto55.be/assets/200607/6625 ... udi1-2.jpg[/img]
[img:992:667]http://www.a1-discount-cruises.com/imag ... terdam.jpg[/img]
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Patserimago had ik het over Rico
Even voor de duidelijkheid! Dat het tussen de oren zit mag duidelijk zijn. Maar het verschilt als ik bij een (belangrijke) klant met een BMW kom aanzetten of een Audi. Ook bij hen zit het tussen de spreekwoordelijke oren 
Ik vind de nieuwe 5 serie echt een prachtauto op het interieur overigens na. Stond tussen de keuze om een 5 serie of een A6 te rijden. Na een weekendje overleven in de A6, omwille van het interieur toch voor de Audi gegaan.
(wilde ik even rechtzetten)


Ik vind de nieuwe 5 serie echt een prachtauto op het interieur overigens na. Stond tussen de keuze om een 5 serie of een A6 te rijden. Na een weekendje overleven in de A6, omwille van het interieur toch voor de Audi gegaan.
(wilde ik even rechtzetten)
-
- Berichten: 55104
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Hoe Nederlands kun je zijn. Tjongjonge zeg... OK, ik ga geen Porsche 964 uit 1992 rijden om DIEZELFDE reden die jij nu aandraagt, maar BMW vs Audi, get outta here man.Maurice Graber schreef:Maar het verschilt als ik bij een (belangrijke) klant met een BMW kom aanzetten of een Audi. Ook bij hen zit het tussen de spreekwoordelijke oren![]()
We hebben 't dan wel over normale zakenauto's. Ik heb klanten en ik heb leveranciers van me. Ze vinden m'n kar allen stuk voor stuk netjes ingetogen, stoer, willen graag een stukje(mee)rijden. M3 E46 idem, kwam soms't personeel naar buiten van de betreffende leverancier.
Hokjesgeest als je 't mij vraagt.
EDIT: Nou is mijn woonplaats(Heerenveen) ook een BMW bolwerk, met her en der een Audí en een verdwaalde Mercedes. Kijk op een voetbalspeelavond op het parkeerterrein voor 't stadion. 75% van de dikke karren is BMW.Business to Business.
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Rustig rustig, denk aan je pillen. Ik snap al waarom Rico dat andere topic uit voorzorg gesloten heeft (is dat ook een BMW iets? Zo hard en vol mogelijk in de aanval?Robin schreef:Hoe Nederlands kun je zijn. Tjongjonge zeg... OK, ik ga geen Porsche 964 uit 1992 rijden om DIEZELFDE reden die jij nu aandraagt, maar BMW vs Audi, get outta here man.Maurice Graber schreef:Maar het verschilt als ik bij een (belangrijke) klant met een BMW kom aanzetten of een Audi. Ook bij hen zit het tussen de spreekwoordelijke oren![]()
We hebben 't dan wel over normale zakenauto's. Ik heb klanten en ik heb leveranciers van me. Ze vinden m'n kar allen stuk voor stuk netjes ingetogen, stoer, willen graag een stukje(mee)rijden. M3 E46 idem, kwam soms't personeel naar buiten van de betreffende leverancier.
Hokjesgeest als je 't mij vraagt.
EDIT: Nou is mijn woonplaats(Heerenveen) ook een BMW bolwerk, met her en der een Audí en een verdwaalde Mercedes. Kijk op een voetbalspeelavond op het parkeerterrein voor 't stadion. 75% van de dikke karren is BMW.Business to Business.

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Overigens had ik toevallig net hier een Skoda bedrijfsleider, vaste klant, Andre kent hem wel vanuit het Subaru tijdperk (echt waar geen gelul) echt ontluisterend om te horen hoe de VAG oraganisatie in elkaar zit en dan heb ik niet eens over de auto's. Maar zaken als aftersales, onderdelen, marktpostionering, investeringen, eissen van de onderlingen merken, importeurs ed, vakopleidingen etc.
ik ga dit hier allemaal niet neer pennen, want had het idee dat het wat in vertrouwen werd verteld.
On topic !
Klopt Maurice, groot gelijk.. Audi RS6 waar waren gebleven ?
Oja wat heeft ie na een chipkeurtje aan peekaas ?
ik ga dit hier allemaal niet neer pennen, want had het idee dat het wat in vertrouwen werd verteld.
On topic !
Klopt Maurice, groot gelijk.. Audi RS6 waar waren gebleven ?
Oja wat heeft ie na een chipkeurtje aan peekaas ?
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Geloof ik meteenRico v Velzen schreef:Overigens had ik toevallig net hier een Skoda bedrijfsleider, vaste klant, Andre kent hem wel vanuit het Subaru tijdperk (echt waar geen gelul) echt ontluisterend om te horen hoe de VAG oraganisatie in elkaar zit en dan heb ik niet eens over de auto's. Maar zaken als aftersales, onderdelen, marktpostionering, investeringen, eissen van de onderlingen merken, importeurs ed, vakopleidingen etc.

-
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22
Niels schreef:Geloof ik meteenRico v Velzen schreef:Overigens had ik toevallig net hier een Skoda bedrijfsleider, vaste klant, Andre kent hem wel vanuit het Subaru tijdperk (echt waar geen gelul) echt ontluisterend om te horen hoe de VAG oraganisatie in elkaar zit en dan heb ik niet eens over de auto's. Maar zaken als aftersales, onderdelen, marktpostionering, investeringen, eissen van de onderlingen merken, importeurs ed, vakopleidingen etc.
Geloof ik ook meteen.
Dat heb ik al wel ervaren.Niets bijzonders maar m'n Carkit werkte niet goed.Daar ben ik 2 keer voor terug geweest (600 km rijden) en dan willen ze me ook nog het carkit berekenen omdat dat niet in de prijs zat.Ik moest toen die gozer uit gaan leggen dat als je een auto koopt met origineel carkit en dat werkt niet,ik toch echt niet ga betalen als er een ander,achteraf ingebouwd,nokia carkit in gemonteerd word.Omdat ik al aan had gegeven dat ik graag een zwanehals erin wilde(vanwege de ruis op hoge snelheid bij het originele carkit) moest ik die dan maar wel betalen.


Misschien iets om een draadje te openen (tevredenheid audi dealer) Is natuurlijk koren op de molen van de BMW fanaten

Zijn die werkplaatschefs bij audi verantwoordelijk gesteld voor de marge van de werkplaats????
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten