CBR 2007 HIER ALLES POSTEN AUB !

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 22 apr 2007, 22:48

volvoc30 schreef:@jelmer850

Even een vraagje Jelmer het viel mij op dat uit je rechter 2 uitlaten aardig wat blauwe rook kwam. Waarschijnlijk was het jezelf ook wel opgevallen, maar wat is het probleem?
Zag het net op de foto.
Thuis ook nog een tijd de wagen laten afkoelen, hij was nogal heet.
Blokje om de wagen gelopen, niets aan de hand hoor...
Misschien te dunne olie, dat hij dan wat meer gaat verbruiken?
Mijn boardcomputer gaf thuis ook aan dat ik mijn oliestand moest controleren. (niet bepaald rustig gereden :lol: ). Ik heb de wagen toen laten afkoelen, en vanvond het opgemeten, zit ongeveer evenveel in als vorige week....
Verder gebruikt de wagen ook geen olie, nou ja misschien een liter per jaar (7000km) maar dat is normaal.
Rijdt verder als een klokje, alleen de remmen mogen wel wat geupgrade worden, meer koeling en geperforeerde remmen.
Laatst gewijzigd door Jelmer850i op 22 apr 2007, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 22 apr 2007, 22:49

Mooie foto's Martijn....thnx. [img:23:18]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... on_tmb.gif[/img]

Ondanks het felle licht van de zon vind ik ze toch geslaagd. :wink:

sven deutschmann

Bericht door sven deutschmann » 22 apr 2007, 22:49

was dus vanmorgen samen met een maatje om 7 uur in de auto gestapt en ben helaas niet verder gekomen dan na de kruising a46/a57
lampje van de koelvloeistof ging branden en jawel hoor radiotor stuk :S
ADAC gebeld en die konden me wel snel van de autobahn afslepen maar pas 1,5 uur later een voertuig beschikbaar maken wat me met de m3 thuis kon brengen.
nu ik dus zie wat loos is geweest baal ik ervan dat ik al dat moois niet heb kunnen meemaken maar van de andere kant heb ik duits kenteken en nog niks eingetragen in mijn papieren van de nodige upgrade's dus geluk bij ongeluk??

jammer van die polizei :evil:

Sander S.

Bericht door Sander S. » 22 apr 2007, 22:51

Super dag!

Leuk om alle auto's eens in het echt te zien, en de eigenaren erbij.
Terugweg was helemaal gaaf, nog nooit zo leuk file gereden 8)

Hoogtepunt:

Elmar die letterlijk het stof deed doen opwaaien tijdens het starten van zijn vliegtuig op de parking bij vd Valk.

GTRene

Bericht door GTRene » 22 apr 2007, 22:53

Opa schreef:
HANZ06 schreef:Het was weer gezellig,jammer dat je niet bij het eten was.
Yep, was idd. jammer, maar jullie gingen gelijk volgas van de parkeerplaats af en toen moest dat hok van mij nog ff op temp. komen. :?
Als je telefoon 't gewoon gedaan had dan had 't anders gelopen, maar ach....je kan niet alles hebben. :wink:
Ja zei moesten echt wel snel zijn gegaan, ik ging toch wel een minuut of wat eerder weg, en ik reed toch echt niet zacht met tussen de 180 a 200, kijk ik in de spiegel zie ik een stoet hongerende wolven op zoek naar eten in Utrecht achter me aan komen haha...die gingen hard, en bah mijn instinct is dan mee rennen 8)
Mensen, bedankt allemaal, ik heb genoten, alleen een rode kop en nek lekker verbrand :roll: dat ging ook al harder dan verwacht :shock:
Had helaas te weinig energie over om mee te gaan eten...volgende keer beter :idea: tot de volgende DF meeting.

Sander S.

Bericht door Sander S. » 22 apr 2007, 22:55

Dat viel me ook op Rene, we zaten opeens weer achter je ter hoogte van de grens.

SUPER VETTE BAK trouwens, wat een sound 8)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 apr 2007, 22:57

Tristan schreef:Mooie foto, met dank aan Mark!

[img:640:425]http://img389.imageshack.us/img389/9633 ... opygv8.jpg[/img]

Mooie kar man die je hebt,
Ik heb even staan te kijken maar ik was onder de indruk.

Grtz,Hanz06 :wink:

Elmar

Bericht door Elmar » 22 apr 2007, 22:57

Sander Spoolder schreef: Terugweg was helemaal gaaf, nog nooit zo leuk file gereden 8)

LOL, wat moeten sommige weggebruikers wel niet gedacht hebben met die gekke burnende dwazen.
Sander Spoolder schreef:
Elmar die letterlijk het stof deed doen opwaaien tijdens het starten van zijn vliegtuig op de parking bij vd Valk.
Zette de auto al speciaal een beetje scheef om de auto's ernaast niet te zandstralen. Side pipes blijft zo leuk.

Sander S.

Bericht door Sander S. » 22 apr 2007, 22:59

Die gast in die Pontiac Transporter was aan het juichen toen je gas gaf onder het viaduct, evenals die kerel in die Zafira OPC.

Patrick is ook een dwaas 8) echt geweldig!

Elmar

Bericht door Elmar » 22 apr 2007, 22:59

Auto van Tristan was er ook eentje die je daadwerkelijk hoorde, kon je van de Vette boys helaas (was eigenlijk wel te verwachten) niet zeggen.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 22 apr 2007, 23:02

Ruud H. schreef:Het was zeker een zeer gezellige dag met heerlijk weer en super auto´s :!:

Idd jammer dat we niet bij het eten waren want daar had ik inmiddels ook wel trek in :( maar om nou weer een stuk terug te gaan rijden vonden we iets teveel van het goede dus zijn we maar gelijk door naar huis gereden en hebben daar maar wat gehaald :!:

Gr.Ruud.
Nog bedankt voor de battle damage repair, slang zit goed vast en auto loopt er niet minder hard om :mrgreen:

Tristan

Bericht door Tristan » 22 apr 2007, 23:03

@HANZ06: Thanks! :D

Overigens hoorde je de Vette's wel, vooral bij wegaccelereren. Vooral die klappen bij het overschakelen. 8)

Maar mooiste geluid kwam uit je Viper, Elmar! Blijft een unieke soundtrack.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 22 apr 2007, 23:05

JA de Viper van Elmar schreeuwt het zijwaards uit 8) , heerlijk!!

De M Coupe van Kees deed ook leuk mee met het geluid uit die Eisenmann!

Bram

Bericht door Bram » 22 apr 2007, 23:06

Sander Spoolder schreef:Die gast in die Pontiac Transporter was aan het juichen toen je gas gaf onder het viaduct, evenals die kerel in die Zafira OPC.

Patrick een dwaas?

Hoe kom je erbij :mrgreen:

Ik ben echt ver om gereden en dan ook nog met file, maar boeie, het was gezellig in de file :D

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 22 apr 2007, 23:09

Ik denk dat ik kwa brandstofverbruik het hardst gelachten hebt. 550 km op 1 tank gereden en aardig doorgepat. Kijk, soms heeft een diesel zen voordeel. :mrgreen:

Sander S.

Bericht door Sander S. » 22 apr 2007, 23:09

partyondude schreef:
Sander Spoolder schreef:Die gast in die Pontiac Transporter was aan het juichen toen je gas gaf onder het viaduct, evenals die kerel in die Zafira OPC.

Patrick een dwaas?

Ik ben echt ver om gereden en dan ook nog met file, maar boeie, het was gezellig in de file :D
Bram, jij ook een geweldige auto, genoten van het geweld als je langs kwam blazen.

Rebel

Bericht door Rebel » 22 apr 2007, 23:10

Fraaie foto's Mark, Martijn, Ad, Opa
Leuk om al dat enthousiasme te lezen :wink:

Elmar

Bericht door Elmar » 22 apr 2007, 23:11

Je hebt je toch niet verveeld op de Ring he Rob? :wink:

Shakes

Bericht door Shakes » 22 apr 2007, 23:16

8) Dagje he!

Achteraf toch wel tevreden met de aanwezigheid van de polizei.

Bedankt voor de gezelligheid!

Bram

Bericht door Bram » 22 apr 2007, 23:16

Sander Spoolder schreef:
partyondude schreef:

Patrick een dwaas?

Bram, jij ook een geweldige auto, genoten van het geweld als je langs kwam blazen.
Ja, met zo'n clubje auto's maakt file rijden ineens wat minder uit :D Sound in de E36 is zeker goed 8) Laatste stuk met Cor opgereden, gingen redelijk hard door de bocht vanaf de A1 naar de A27 :twisted:

Shakes

Bericht door Shakes » 22 apr 2007, 23:20

hahaha, bocht A1-A9 ging ook best.

Jammer dat A9-A10/2 alleen moest.

N.

MikeM3

Bericht door MikeM3 » 22 apr 2007, 23:28

Karel schreef:Het was wel spijtig dat de politie idd is opgedoken maar ze hebben het wel eerlijk gespeels en tenminste de regels uitgelegd voor ze bonnen zouden schrijven....dat zou in Belgie weer helemaal anders gebeurd zijn :wink:

Gelukkig hebben we toch 1-3 keer kunnen sprinten, en dat was een stukje voor we daar aankwamen...net als ons waren er ook 2 M3's met wat vertraging... 8) :D
Klopt ja, waren Pieter en ik.
Maar geen schijn van kans tegen dat zwarte monster van je hoor.
Die auto loopt toch wel een stukkie harder. :D

Wij zijn maar een uurtje gebleven, we hadden nog wat werk thuis.
Jammer dat de polizei de onderlinge testjes verstoorde.
Ik heb nog even een rondje gereden voordat we naar huis gingen omdat Frank het geluid van de airbox eens wou horen, en met de terugweg had ik de hele tijd een undercover achter mij aan rijden.
Die ging er pas af na de parkeerplaats om vervolgens weer de andere kant van de 31 op te rijden waarschijnlijk
Ik vind het toch geen fijn gevoel om zo gevolgd te worden en in de gaten gehouden te worden.
Maar de terugreis naar huis een stukje om door Duitsland gereden maakte weer veel goed, even gassen met dat ding...LEKKERRRRR :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 apr 2007, 23:35

Ik heb die undercover Opel Omega ook nog achter me aan gehad...dus op de plekken waar het moest rustig...tot onder aan de invoegstrook en toen het gas er vol op :twisted: toen kwamen ze toch duidelijk wat pk's te kort :lol: heerlijk als je weet dat het mag, op de terug weg naar huis gingen de laatste politie ook weg...die reden ongeveer 140...ik dacht ff erlangs brullen :lol: gewoon een klein stukje...vonden ze wel leuk 8)
zolang je maar de dingen met beleid doet en hun ook respecteerd.

Bram

Bericht door Bram » 22 apr 2007, 23:39

Inderdaad, zo kwaad zijn die coppers in Germany niet. Gaandeweg de dag vorderde moest ik ze gewoon gelijk geven, het was echt niet goed gegaan als ze er niet hadden gestaan.

Joop

Bericht door Joop » 22 apr 2007, 23:39

Dat heb je goed verwoord René en idd het blijft erg leuk als je de Grüne voorbij kunt blazen op de Autobahn.

Achteraf toch spijt dat ik me niet heb opgegeven, had het toch graag IRL mee willen maken.

Plaats reactie