Wat jij zoekt is gewoon bovenkant markt en die kosten geld. Mijn 316 liep slecht, had roest en slecht interieur en ging voor 2750,- weg. Achteraf had 3750,- ook wel mogelijk geweest.Martijn_bmw schreef: 09 mar 2022, 19:11 Km stand boeit mij niet bij deze leeftijd, gaat voor mij niet om een investering of museum stuk.
Verder moet de auto roestvrij zijn daar heb ik echt een pesthekel aan, en technisch goed op orde.
Hier en daar nog wat fijnsnijden op de techniek heb ik geen moeite mee.
En moet een net interieur hebben, geen afgekloven stoelen enz.
Dan de al eerder genoemde punten, 2 deurs, handbak en 6 pitter.
Welke 6 pitter dat is is minder van belang.
Goeie dit. Ik zit ook een beetje te naar kijken, maar de prijzen van de E89 zijn wel heel erg divers.
Dit wil ik idd binnenkort eens doen, wellicht is het vooral herinneringsoptimismeOpa schreef: 10 mar 2022, 16:34 Of gewoon een keer een stukkie rijden in een E30(of E21) en kijken of je dan nog steeds zo enthousiast bent, of dat het dan misschien toch een beetje tegenvalt qua feel.![]()
Haha idd, wat een wrak en dat voor zoveel geld
Zeker een leuke auto, zat zelf vanochtend ook ff fiat 124 en abarth 124 te kijken.RJK schreef: 10 mar 2022, 19:17 Als het niet zwaar en rwd moet zijn met niet al te veel vermogen zodat je lekker kan trappen zonder dat het tè gek gaat…misschien een GT86 overwegen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten