Vroger echt veel met Lego gedaan, heb bij m'n ouders thuis onder andere deze nog ergens op zolder staan:
En deze! Maar die zit niet meer in elkaar

Weet niet hoe oud ze zijn, maar die lego leeftijdsadviezen van hun moet je met een flinke korrel zout nemen. Zoontje was al bouwde vanaf 6 al met 16+ lego pakketten. Die bouwhandleidingen van lego zijn geweldig. Meebouwen kun je verder vast vergeten. Dat laten ze toch niet toe.Knot schreef: 17 okt 2019, 09:18 Deze had ik op mn 8e ofzo samen met Pa gemaakt. Moest bij de V4 ook wat kruipolie om het lopend te houden anders deed de 1e versnelling het niet zo best, plastic op plastic cilinderwanden![]()
Al dat spul van mn jeugd staat nog ergens bij mn ouders op de zolder, gele jeep die hier gepost was, dat gele watervliegtuig, pneumatische rode hijskraan enz enz…
Zit nu als de kids door de intertoys struinen ook wel eens met een schuin oog naar dat technic te kijken maar wil wachten tot ze nog wat ouder zijn en ze zelf (mee) kunnen bouwen.
Gaaf, mijn broer had die en onderstaande ook. Zelf ook behoorlijk veel mee gespeeld toen.JP schreef: 17 okt 2019, 09:55 Ik begon met Technic met deze 5590
Tig keer uit elkaar gehaald om het b-model te bouwen en dan weer terug.....![]()
Die heb ik ook nog steeds, geweldigJP schreef: 17 okt 2019, 09:55 Ik begon met Technic met deze 5590
Tig keer uit elkaar gehaald om het b-model te bouwen en dan weer terug.....![]()
Ik heb/had die zwarte uit dezelfde serie, met aanhanger + bootje erachter!Robin Hartog schreef: 17 okt 2019, 10:44Gaaf, mijn broer had die en onderstaande ook. Zelf ook behoorlijk veel mee gespeeld toen.JP schreef: 17 okt 2019, 09:55 Ik begon met Technic met deze 5590
![]()
Knex is hip hier thuis!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 20 gasten