Zitten er geen doppen bij? Zo nee, neem aan dat de kop gewoon universeel is? Dat de doppen van mijn momentsleutel erop passen.Spijkerhard schreef: 02 apr 2020, 17:23 Hier ook ontvangen. Keurig koffertje, en apparaat voelt prima en degelijk.
Heb nog doppen met kunststof bescherming. Weet uit ervaring dat die stalen varianten makkelijk de velgen beschadigen, zeker als de bouten wat dieper in de velg zitten...
Ik zie net 70 euro inclusief accu en lader… Das niet verkeerdJan Terwolde schreef: 03 apr 2020, 12:35 Lidl doet goede zaken met half df die de slagmoersleutel heeft gekocht![]()
Zonder hoes, met koffer!
Crookie schreef: 05 okt 2022, 21:51 Ik heb recent de slagmoer bit driver van Parkside gekocht. Ideaal voor schroef en kleine moertjes werk. Voelt solide aan en geeft niet op. 10 cm hout tappers heeft ie geen moeite mee. Een doorsnee boormachine hield het al voor gezien.
Nu weer leverbaar, net besteld!
Ja al voelt zo’n body vrij solide aan. Accu’s hebben zeer goede fit en zo’n trigger aanvoelen en de machine reageert goed. En brushless… voor letterlijk een paar tientjes. Degelijk bitsetje erbij en schroeven maar.Wout309t schreef: 06 okt 2022, 06:12Crookie schreef: 05 okt 2022, 21:51 Ik heb recent de slagmoer bit driver van Parkside gekocht. Ideaal voor schroef en kleine moertjes werk. Voelt solide aan en geeft niet op. 10 cm hout tappers heeft ie geen moeite mee. Een doorsnee boormachine hield het al voor gezien.
Ik heb deze ook gekocht om mijn overkapping mee in elkaar te schroeven. Tellerkopschroeven 160x8, geen enkel probleem.
Prima spul dat Parkside, alles wat hier kapot gaat aan electrisch gereedschap komt Parkside voor terug. Enige wat je er van kunt zeggen is dat de bediening niet heel fijngevoelig is. Dat is bij de topmerken wat beter voor elkaar. Verder echt prima voor de hobbyist.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], MarcH, Ome subtilieco en 2 gasten