Ik moest erg wennen aan Casper maar vind hem nu erg relaxed. Was blij dat hij deze auto deed.sitechris schreef: 15 dec 2017, 21:29 Ik vind @woka idd ook een betere presentator. Casper is imo net niet kritisch genoeg bij veel filmpjes (vooral als het een Porsche is).
Nog steeds dezelfde bediening als in mijn alpine en ik vind hem overigens prima te bedienen met die knoppen daar.Rnd schreef: 16 dec 2017, 10:52 Vanwaar die rode cirkel? Is dat niet de radiobediening zoals Renault dat meestal doet? Verschrikkelijke bediening overigens, maar boeit natuurlijk niet in zo'n auto. Of bedoel je dat hij naast de schakelflipper zit?![]()
68 k macboy voor de premiere edition.Macboy schreef: 16 dec 2017, 11:41 Geen idee wat het is maar onhandig lijkt het me wel. Beetje zelfde idee als een digitaal klokje in een Japanner. Positie lijkt me onhandig en gebruik helemaal. En de flippers draaien helaas niet mee.
Niet van belang wellicht voor de meesten. Ruimte en stoelen voor mij echter wel van belang. Zie in filmpje dat er toch nog een behoorlijke tas achterin kan ? En er komt een editie met verstelbare stoelen en een paar comfort verhogende zaken die net zoveel plezier zou moeten geven.
Blijft voor mij zeker een kanshebber mits hij (ruim) onder de €70k blijft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten