DF Poker

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Fernando

Re: DF Poker

Bericht door Fernando » 24 nov 2010, 23:36

Roy schreef:Heb ook maar weer een e-mail gestuurd dat ik het wil hebben, punt uit. Is toch raar dit?

Ik kan overigens kiezen tussen terugstorten via overschrijving (normaal naar bank dus), Moneybookers en NETeller. Heb geen van die twee laatste dus ik wil gewoon via overschrijving.

Misschien toch een idee om een account op NETeller aan te maken. Dan kun je direct je geld op je NETeller-account storten en dan vervolgens naar je bankrekening. Maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet of dit in jouw geval opgaat nu ze er zo bovenop zitten. Maar ik kan alles boven de $50,- van m'n FullTilt-account via NETeller op m'n ING-rekening storten...

Maus335i

Bericht door Maus335i » 25 nov 2010, 18:25

Fernando schreef:
Roy schreef:Heb ook maar weer een e-mail gestuurd dat ik het wil hebben, punt uit. Is toch raar dit?

Ik kan overigens kiezen tussen terugstorten via overschrijving (normaal naar bank dus), Moneybookers en NETeller. Heb geen van die twee laatste dus ik wil gewoon via overschrijving.

Misschien toch een idee om een account op NETeller aan te maken. Dan kun je direct je geld op je NETeller-account storten en dan vervolgens naar je bankrekening. Maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet of dit in jouw geval opgaat nu ze er zo bovenop zitten. Maar ik kan alles boven de $50,- van m'n FullTilt-account via NETeller op m'n ING-rekening storten...
FullTilt kan ook direct geld naar je rekening storten (met een IBAN en BIC code). Hier gaat pakweg 2 a 3 werkdagen overheen en geen gezeik met "NETeller" of ander soort fratsen. Ik hou niet zo van die "tussenpartijen" die menen dat ze je geld in beslag mogen nemen zonder opgaaf van reden.

Overweeg iig die banktransfer eens.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 25 nov 2010, 18:28

Roy schreef:Vind het ook erg vreemd allemaal. Gelukkig is het allemaal tientjes werk, geen honderden euro's ofzo dus ik probeer het later nog wel een keer. Ik ga ze niet al die gegevens doorzenden. Belachelijk, gaat gvd om mijn eigen geld...
Vaak heeft het te maken met de depositbonus. Er zijn veel mensen die proberen die bonus snel binnen te harken, uitcashen, een nieuw accountje maken en vervolgens weer opnieuw beginnen. Zeker als je snel uitcashed na je storting krijgen ze hierdoor argwaan. Ergens begrijpelijk, maar je geld zomaar confisqeren snap ik ook niet helemaal...

Fernando

Bericht door Fernando » 25 nov 2010, 22:40

Maus335i schreef:
Fernando schreef:

FullTilt kan ook direct geld naar je rekening storten (met een IBAN en BIC code). Hier gaat pakweg 2 a 3 werkdagen overheen en geen gezeik met "NETeller" of ander soort fratsen. Ik hou niet zo van die "tussenpartijen" die menen dat ze je geld in beslag mogen nemen zonder opgaaf van reden.

Overweeg iig die banktransfer eens.
Gezeik heb je juist zonder zo'n e-wallet. Vanaf je pokeraccount kun je vaak moeilijk direct uitbetalen naar je bank (qua tijd) en al helemaal niet pinnen. Hiervoor is dus Moneybookers of NETeller bijna onmisbaar. Zie het als de thuisbasis van je bankroll, van hieruit beheer jij al je pokergeld.
En het belangrijkste is nog: het storten van geld op een pokersite vanaf je e-wallet en het uitbetalen vanuit een pokersite terug naar NETeller of Moneybookers is altijd gratis. En als je dan wil uitcashen kost het wel geld maar het is niet zo omslachtig als hoe die pokersites het zelf doen.

Roy

Bericht door Roy » 26 nov 2010, 14:00

Maus335i schreef:
Roy schreef:Vind het ook erg vreemd allemaal. Gelukkig is het allemaal tientjes werk, geen honderden euro's ofzo dus ik probeer het later nog wel een keer. Ik ga ze niet al die gegevens doorzenden. Belachelijk, gaat gvd om mijn eigen geld...
Vaak heeft het te maken met de depositbonus. Er zijn veel mensen die proberen die bonus snel binnen te harken, uitcashen, een nieuw accountje maken en vervolgens weer opnieuw beginnen. Zeker als je snel uitcashed na je storting krijgen ze hierdoor argwaan. Ergens begrijpelijk, maar je geld zomaar confisqeren snap ik ook niet helemaal...
Ja, maar wat noem je snel cashen na je storting? Heb 4 maanden terug ofzo gestort...

Maus335i

Bericht door Maus335i » 26 nov 2010, 15:52

Roy schreef:
Maus335i schreef:
Ja, maar wat noem je snel cashen na je storting? Heb 4 maanden terug ofzo gestort...
2 tot 3 werkdagen, had ik al gezegd geloof ik. Werkt in ieder geval bij FullTilt gewoon goed en snel.

@Fernando, voor NETteller moet je een kopie van je ID opsturen en je telefoonnummer opgeven. Vervolgens bellen ze je terug om e.e.a. te verifiëren. Dit was in ieder geval 2 jaar geleden het geval en vond ik een partij gehassle....

Moneybookers is op een gegeven moment gestopt mee te werken aan betalingen van Nederlanders aan pokersites in verband met de wetgeving hier. Daar kon ik dus niet meer terecht en ben ik maar gebruik gaan maken van banktransfer bij FT. Werkte prima dus. Het enige wat je hoeft te doen is je IBAN en BIC code opgeven en het staat binnen enkele werkdagen op je rekening. Makkelijker kan het denk ik niet.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 14 jan 2011, 09:50

Gister wat centen van Fulltilt uitgecashed, vandaag netjes op mn rekening. Gewoon via wire/banktransfer, niks geen gezeik met NeTeller/Moneybookers etc. etc.

Aerschtuner

Bericht door Aerschtuner » 14 jan 2011, 10:01

Maus335i schreef:Gister wat centen van Fulltilt uitgecashed, vandaag netjes op mn rekening. Gewoon via wire/banktransfer, niks geen gezeik met NeTeller/Moneybookers etc. etc.
Hoeveel? Als het in de duizendjes loopt, dan kan je over een tijdje blauwe envelopjes verwachten. Ik werd begin 2010 verrast door de vrienden uit Terneuzen. Of ik even 29% kansspelbelasting wilde betalen over al mijn winstmaanden sinds 2005. Verlies kon ik niet aftrekken. Dan is het spelletje ineens een stuk minder leuk :shithappens:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 14 jan 2011, 10:25

Haha oh nee, ik ben een prutser :D Verder dan een paar honderd euro kom ik niet....

Macboy

Bericht door Macboy » 14 jan 2011, 14:15

PokerStars introduceert online 'Homegame' (met playmoney)
PokerStars introduceert online 'Homegame'
12-jan-2011 - 10:17 - PokerCity redactie
Niet alleen Full Tilt kwam deze week met nieuwe features. Ook PokerStars kwam met iets vernieuwends! Tijdens de PCA werd bekendgemaakt dat PokerStars een nieuwe dienst aan gaat bieden, PokerStars Home Game. Je kunt je eigen pokerclub creëren en mensen hiervoor uitnodigen. Een toernooi spelen met vrienden of een eigen cashtafel is dus nog nooit zo makkelijk geweest!

Voorlopig gaat het om een beta versie en is het alleen mogelijk om dit te doen via pokerstars.net.
'Onze' JoVar heeft een 'eigen pokerclub' aangemaakt voor Pokercity. Check hier meer info als je mee wil doen met de PokerCity club op PokerStars.net. PokerStars maakte het volgende bekend:

"Home Games is here, and it's the best thing to happen to online poker! It's designed to let you create and manage your own private poker club - where you play the games you choose, with just your friends, at the time you want.

It's easy to create a club. First, select a club name and invitation code. Next, access your own exclusive poker lobby, which you can customize with private Home Game tables and tournaments of your choice.

Inviting friends is easy too – just send them your club ID and invitation code, then accept them as members when they join your online Poker Club.

Then you'll want to schedule some games and tournaments. Simply choose the game you want, as well as the stakes, then set the date for your online Home Game. The system will automatically send your fellow club members all the details they need.

Your exclusive online Poker Club includes these key features:

* Club Management Tools – choose administrators, manage membership, customize your club lobby, set length of club seasons, and much more
* Club Leader Board – displays the top players by points awarded in tournament play
* Player Statistics – view points earned, top finishers, knockouts for each club member
* Game Management Tools – customize game details and set game times
* Save Favorite Game Setups – play your favorite customized game regularly
* Game Schedule – tournament dates and times, plus open ring game tables
* Game Results – view tournament finishing positions, points earned and knockouts
* Private Games – all games and tournaments are available exclusively to members of your club
* Custom Tables – game tables feature the name of your club on the felt
* Full Range of Poker Games – choose from a wide range of games like Hold'em, Omaha, Stud, Mixed and HORSE
* It's Free – launching and managing your online Poker Club won't cost you a penny"
Lijkt me best iets leuks voor DF-ers ! Het is dus online tegen elkaar pokeren en alleen voor DF-ers en het allerleukste is dat het volledig toegankelijk is voor iedereen op DF omdat het met playmoney is. Dus speelgeld en niet echt geld.

Wat vinden jullie ?

Metchu

Bericht door Metchu » 14 jan 2011, 14:22

Leukste aan het spelletje met vrienden is het ouwehoeren het gezellig samen zijn. Dat is het leuke aan een homegame! En dat vervalt hiermee, dus niet echt boeiend!

Elmar

Bericht door Elmar » 14 jan 2011, 17:32

Echt iets voor partyoffdude Bram dus.

dvh

Bericht door dvh » 14 jan 2011, 19:44

Ik vind het dan weer wel leuk..:)

Fernando

Bericht door Fernando » 29 jan 2011, 21:50

Macboy schreef:PokerStars introduceert online 'Homegame' (met playmoney)
PokerStars introduceert online 'Homegame'
12-jan-2011 - 10:17 - PokerCity redactie
Niet alleen Full Tilt kwam deze week met nieuwe features. Ook PokerStars kwam met iets vernieuwends! Tijdens de PCA werd bekendgemaakt dat PokerStars een nieuwe dienst aan gaat bieden, PokerStars Home Game. Je kunt je eigen pokerclub creëren en mensen hiervoor uitnodigen. Een toernooi spelen met vrienden of een eigen cashtafel is dus nog nooit zo makkelijk geweest!

Voorlopig gaat het om een beta versie en is het alleen mogelijk om dit te doen via pokerstars.net.
'Onze' JoVar heeft een 'eigen pokerclub' aangemaakt voor Pokercity. Check hier meer info als je mee wil doen met de PokerCity club op PokerStars.net. PokerStars maakte het volgende bekend:

"Home Games is here, and it's the best thing to happen to online poker! It's designed to let you create and manage your own private poker club - where you play the games you choose, with just your friends, at the time you want.

It's easy to create a club. First, select a club name and invitation code. Next, access your own exclusive poker lobby, which you can customize with private Home Game tables and tournaments of your choice.

Inviting friends is easy too – just send them your club ID and invitation code, then accept them as members when they join your online Poker Club.

Then you'll want to schedule some games and tournaments. Simply choose the game you want, as well as the stakes, then set the date for your online Home Game. The system will automatically send your fellow club members all the details they need.

Your exclusive online Poker Club includes these key features:

* Club Management Tools – choose administrators, manage membership, customize your club lobby, set length of club seasons, and much more
* Club Leader Board – displays the top players by points awarded in tournament play
* Player Statistics – view points earned, top finishers, knockouts for each club member
* Game Management Tools – customize game details and set game times
* Save Favorite Game Setups – play your favorite customized game regularly
* Game Schedule – tournament dates and times, plus open ring game tables
* Game Results – view tournament finishing positions, points earned and knockouts
* Private Games – all games and tournaments are available exclusively to members of your club
* Custom Tables – game tables feature the name of your club on the felt
* Full Range of Poker Games – choose from a wide range of games like Hold'em, Omaha, Stud, Mixed and HORSE
* It's Free – launching and managing your online Poker Club won't cost you a penny"
Lijkt me best iets leuks voor DF-ers ! Het is dus online tegen elkaar pokeren en alleen voor DF-ers en het allerleukste is dat het volledig toegankelijk is voor iedereen op DF omdat het met playmoney is. Dus speelgeld en niet echt geld.

Wat vinden jullie ?
Leuk dus bij deze zijn jullie uitgenodigd om lid te worden van "onze" eigen pokerclub voor online Home Games.

- Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via http://www.pokerstars.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
- Klik op de knop 'Lid worden van een club'
- Vul club-ID-nummer in: 197646
- Vul uitnodigingscode in: achterwielaandrijving

Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.

Ga voor meer informatie naar http://www.pokerstars.com/homegames" onclick="window.open(this.href);return false; :D

Macboy

Bericht door Macboy » 31 jan 2011, 14:48

Is dit voor DF of wat ?

Fernando

Bericht door Fernando » 31 jan 2011, 17:32

Macboy schreef:Is dit voor DF of wat ?
Ja dat bedoelde ik met "onze"!!! Sorry voor de onduidelijkheid, maar ja het zal wel niet echt storm lopen.... :(

Michel P

Bericht door Michel P » 31 jan 2011, 18:07

Elmar schreef:Echt iets voor partyoffdude Bram dus.
:mrgreen:

dvh

Bericht door dvh » 31 jan 2011, 18:43

Fernando schreef:
Macboy schreef:Is dit voor DF of wat ?
Ja dat bedoelde ik met "onze"!!! Sorry voor de onduidelijkheid, maar ja het zal wel niet echt storm lopen.... :(
Ik meld me in ieder geval even aan !
Wellicht topictitel veranderen om wat meer animo te trekken ?

Fernando

Bericht door Fernando » 31 jan 2011, 18:46

Ok top dvh!!! Jij ook ff aanmelden Mac..... :)

dvh

Bericht door dvh » 31 jan 2011, 18:51

Fernando schreef:Ok top dvh!!! Jij ook ff aanmelden Mac..... :)
Aangemeld !

MartijnS

Bericht door MartijnS » 31 jan 2011, 19:06

Hmm..ik heb de Pokerstars software al, maar krijg die homegames nergens zichtbaar...iemand een idee of je andere software moet downloaden? Onduidelijk allemaal ;)

Fernando

Bericht door Fernando » 31 jan 2011, 19:45

- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
- Klik op de knop 'Lid worden van een club'
- Vul club-ID-nummer in: 197646
- Vul uitnodigingscode in: achterwielaandrijving
:wink:

MartijnS

Bericht door MartijnS » 31 jan 2011, 19:57

Gelukt na een update :) Volgens mij ben ik lid geworden ;)

dvh

Bericht door dvh » 31 jan 2011, 20:07

Nu nog even geaccepteerd worden door Herr Fernando :mrgreen:

Fernando

Bericht door Fernando » 31 jan 2011, 20:17

Jullie zijn beide al lid! Nu onze huisadvocaat nog....

Plaats reactie