10 jaar DF; toertocht 03-07-2016 !!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Riceaux

Re: 10 jaar DF!

Bericht door Riceaux » 31 jan 2016, 18:38

Ruim 2 uur enkele reis helpt inderdaad niet mee om even langs te wippen om een praatje te maken. :tooth:
En heb wel het idee dat ik 1 van de jongere regelmatige forumbezoekers ben? Dus vergrijzing zal inderdaad goed mee kunnen spelen.

Alexsti
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Bericht door Alexsti » 31 jan 2016, 20:09

Marleen van Diest schreef:Nog steeds hoor. Maar waar was iedereen van het forum nou? :?
hoho...ik was er toch om nog wat warms te drinken na afloop... :wink:
Was trouwens gezellig druk vandaag op de baan !

Hopelijk dit jaar als de Lotus klaar is nog eens een dagje of avondje meepakken als rijder zijnde. :df:

jos_br

Bericht door jos_br » 31 jan 2016, 23:04

Voor mezelf sprekend, zwerf op het DFforum regelmatig rond, echter de trackday's afgelopen seizoen van DF een beetje gemist doordat ik met clubs als ADS en Vijverberg zondags op Assen terecht kon. Wel jammer aangezien de sfeer van DF me wel aanstaat.

Jos.

Elmar

Bericht door Elmar » 31 jan 2016, 23:21

Dit feestje was toch een ouderwets samenzijn met enkele leden.
Met veel enthousiasme werden hun nieuwste aanwinsten geshowd, al koste het meer inspanning dan 10 jaar geleden.

Zie hieronder HonZ03 zijn nieuwe pride and joy...

Afbeelding

Een leuke groepsfoto kon natuurlijk ook niet ontbreken.

Afbeelding

Van links naar rechts: Macboy, Elmar, Spijkerhard, Joost H, Marleen, Joop, Nutkees en Peter Tunissen.

Op naar de volgende 10 jaar.

Spijkerhard
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Bericht door Spijkerhard » 31 jan 2016, 23:28

:hosanna:

En niet te vergeten "juffrouw ranja" op de achtergrond! wie is Marleen?

:popcorn:

Macboy

Re: 10 jaar D

Bericht door Macboy » 01 feb 2016, 00:15

Marleen van Diest schreef:Nog steeds hoor. Maar waar was iedereen van het forum nou? :?
Die wachten nog op de uitnodiging denk ik Marleen. Had het een maand geleden aangekondigd op een leuke manier dan waren er vast meer mensen gekomen. Ik heb je gemist maar zag weinig bekenden, op Peter Joost Elmar en Dennis na. Geweldig die foto hierboven :mrgreen:

Zie ook de reacties hier van mensen die nog steeds wel willen meeten. Maar vanuit het forum zelf komt het maar niet echt op gang. Daar moet een organisatie achter staan. De organisatie heeft - begrijpelijkerwijs - ander dingen aan haar hoofd dan het forum. Dus niemand die iets onderneemt. En dat hoeft natuurlijk ook niet want het forum loopt zo prima.

Maar vandaag was wel een uitgesproken - doch gemiste - kans om die twee werelden eens bij elkaar te brengen.

Maar heb wel een van de de mooiste herinneringen aan weekenden als Solingen (geweldig!), bezoek aan Phaeton fabriek in Dresden, de geweldige Ringtoertocht aan de Moesel en aansluitend de Ringdag, de befaamde Wiesmann uitjes, de Cannonballs, de pokeravonden etc.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 01 feb 2016, 00:39

Die foto! :clap: Met mijn 'ranja' :angel:

Joop

Bericht door Joop » 01 feb 2016, 00:55

Top! :foto:

10 jaar DF gaat je niet in de kouwe kleren zitten... :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 feb 2016, 01:38

:lol: lol @foto :clap:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 01 feb 2016, 08:35

Wanneer gaan we weer is een keer bij Andre karten met elkaar? Kheb ook wel weer zin in een tourtochtje. Sterker nog, de laatste paar jaar al gedaan dit op te zetten net PD Power. Ik zie DF nog steeds als het forum voor mensen die plezier hebben in het rijden. Of het nou circuit is, karten, tourtochten of op de motor.

Anyway, kheb al weer een rondje in elkaar geflanst. Zal tzt is even kijken wanneer we dit gaan uitrollen en wie er eventueel wil helpen.

Tom

Re: 10 jaar D

Bericht door Tom » 01 feb 2016, 09:35

Macboy schreef: Maar heb wel een van de de mooiste herinneringen aan weekenden als Solingen (geweldig!), bezoek aan Phaeton fabriek in Dresden, de geweldige Ringtoertocht aan de Moesel en aansluitend de Ringdag, de befaamde Wiesmann uitjes, de Cannonballs, de pokeravonden etc.
Eens. Trackdays vind ik leuk om een keer te komen kijken, maar zelf rijden op die dagen hoeft voor mij niet. Ik haal m'n plezier meer uit rijden op de openbare weg en natuurlijk/vooral tripjes naar auto-evenementen, automusea, autobedrijven, autofabrieken etc. met een leuk groepje mensen.

Macboy

Bericht door Macboy » 01 feb 2016, 09:40

Top plan ! Karten bij Andre was inderdaad altijd super gezellig en eten. Meestal was het daar de nieuwjaarsborrel toch ?

Marleen je mag wel reageren hoor. Het is hier steken én incasseren. Niet alleen het eerste.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 01 feb 2016, 10:12

Hoe kan je Marleen nu gemist hebben gisteren, die zat gewoon achter de inschrijftafel dus als je de moeite had genomen om je even voor te stellen wist je nu wie ze was.......

Ik heb je dus ook net moeten missen. Dacht al waar is macboy nu, maar je was al weg begreep ik.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 01 feb 2016, 10:18

Allemaal leuk en aardig dat aanvallend gedrag naar elkaar.

On Topic, gaan we dit nog op DF aangekondigd zien dat er een of ander evenement komt of wat?

Het karten heeft mn voorkeur. Dat is altijd super gezellig.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 01 feb 2016, 10:29

Walter schreef:
Nutkees schreef:Circuitdagen kom ik zeer geregeld en is altijd gezellig. 1 van de weinig forumleden van de oude stempel die je daar nog geregeld ziet is Peter, Dennis en Elmar. Voor de rest niemand meer lijkt het.
Ik denk dat het probleem ook is dat forumleden elkaar gewoonweg niet herkennen als mede-forummer. Ik zit nu ruim 7 jaar op dit forum. In die tijd zijn er niet echt evenementen geweest waar ik me voor uitgenodigd voelde behalve trackdagen en nieuwjaarsborrel. Die nieuwjaarsborrel was ik de enige aanwezige (naast Peter). Ik ben een keer in de buurt een eind gaan rijden als forum-uitje, daar was ik op de organisator na ook de enige deelnemer. Op trackdagen herken ik mensen gewoon niet, ik heb jou wel eens gesproken Kees, maar dat was omdat je me Elmar praatte die ik in Papenburg had ontmoet en ik vroeg of je ook op het forum zit. Van Papenburg ken ik nog de meeste forummers. Als je op een trackdag aktief aan mensen vraagt of ze DF'er zijn, kom je er nog wel eens tegen (zo ook Roy en hanske ontmoet) maar dat is niet de manier om een "familiegevoel" te creëren of te houden. Ik krijg bij trackdays sowieso niet een familiegevoel, noch DF-forum, noch DF-trackdays.

Het is trouwens niet mijn punt dat dat zou moeten, het is meer een constatering. Ik blijf toch wel trouw proberen wat feedback te posten hier na een track- of driftdag :bignews:
he Walter, zeg je nou dat je mij op een trackday ontmoet hebt...dat kan bijna niet, ik verkoop veel te weinig wijn ivm concurrentie vanuit de AH-ranja om dat te kunnen betalen, dus dat moet al even geleden geweest zijn :lollerdelol:

Roy RS

Bericht door Roy RS » 01 feb 2016, 10:33

on topic:
komt er dit jaar ook weer zo'n lightweight dag/avond?
Als het past voor mij die dag, dan kom ik en neem ik voor Marleen een goede fles wijn mee...

Luco

Bericht door Luco » 01 feb 2016, 10:38

Roy RS schreef:
he Walter, zeg je nou dat je mij op een trackday ontmoet hebt...dat kan bijna niet, ik verkoop veel te weinig wijn ivm concurrentie vanuit de AH-ranja om dat te kunnen betalen, dus dat moet al even geleden geweest zijn :lollerdelol:
Gewoon met water aanlengen heb je meer winstmarge :lollerdelol:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 01 feb 2016, 10:39

Waarom een lightweight dag Roy? Je kan prima tijdens een gewone trackday komen rijden hoor met de KTM.

@frank

Ik ben niet aanvallend hoor richting macboy, maar smileys kan ik niet plaatsen via de gsm haha

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 01 feb 2016, 10:41

Ik doel niet op jou Kees. In het algemeen. En dan erbij, ik wil gewoon karten zoals we dat vroegah deden.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 01 feb 2016, 10:45

Nutkees schreef:Waarom een lightweight dag Roy? Je kan prima tijdens een gewone trackday komen rijden hoor met de KTM.

@frank

Ik ben niet aanvallend hoor richting macboy, maar smileys kan ik niet plaatsen via de gsm haha
Ohja, inderdaad, dat is ook niet de reden, ik zie het bij een lightweight dag meer als een meeting+ met gelijkgestemde en ik hoorde dat dat de laatste keer erg leuk was.
Als er geen lightweight avond komt, dan pak ik wel een keer een gewone avondsessie, een hele dag vind ik meestal wat veel van het goede, zeker als het doordeweek is, ik heb vrijwel geen vrije dagen "over"

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 01 feb 2016, 11:26

Roy RS schreef:Ohja, inderdaad, dat is ook niet de reden, ik zie het bij een lightweight dag meer als een meeting+ met gelijkgestemde en ik hoorde dat dat de laatste keer erg leuk was.
Het was ook mooi om die mix van donkervoorts en speedsters bij elkaar te zien.
Alleen was 13 auto's niet echt een commercieel succes, dus reken maar op een gewone avondsessie. :df:

Macboy

Bericht door Macboy » 01 feb 2016, 11:48

Leuke ideeën heren ! Komen mooie momenten aan hopelijk dit jaar. Laten we met dit kut weer maar met karten en vreten beginnen in Heerenveen. Datum prikken ?

Kees geen reden voor aanvallen, maar als steeds weer ouwe koeien uit de sloot gehaald worden dan reageer ik daar wel steeds op.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 01 feb 2016, 11:56

Ik ben wel voor met dat kartn.

Marleen van Diest

Bericht door Marleen van Diest » 01 feb 2016, 16:17

Nutkees schreef:Hoe kan je Marleen nu gemist hebben gisteren, die zat gewoon achter de inschrijftafel dus als je de moeite had genomen om je even voor te stellen wist je nu wie ze was.......

Ik heb je dus ook net moeten missen. Dacht al waar is macboy nu, maar je was al weg begreep ik.

Klopt, ik ben niet van mijn plek geweest...

S-J

Bericht door S-J » 01 feb 2016, 17:01

Riceaux schreef:Ruim 2 uur enkele reis helpt inderdaad niet mee om even langs te wippen om een praatje te maken. :tooth:
En heb wel het idee dat ik 1 van de jongere regelmatige forumbezoekers ben? Dus vergrijzing zal inderdaad goed mee kunnen spelen.
Ik ben 26. :bag:

Plaats reactie