En heb wel het idee dat ik 1 van de jongere regelmatige forumbezoekers ben? Dus vergrijzing zal inderdaad goed mee kunnen spelen.
hoho...ik was er toch om nog wat warms te drinken na afloop...Marleen van Diest schreef:Nog steeds hoor. Maar waar was iedereen van het forum nou?
Die wachten nog op de uitnodiging denk ik Marleen. Had het een maand geleden aangekondigd op een leuke manier dan waren er vast meer mensen gekomen. Ik heb je gemist maar zag weinig bekenden, op Peter Joost Elmar en Dennis na. Geweldig die foto hierbovenMarleen van Diest schreef:Nog steeds hoor. Maar waar was iedereen van het forum nou?
Eens. Trackdays vind ik leuk om een keer te komen kijken, maar zelf rijden op die dagen hoeft voor mij niet. Ik haal m'n plezier meer uit rijden op de openbare weg en natuurlijk/vooral tripjes naar auto-evenementen, automusea, autobedrijven, autofabrieken etc. met een leuk groepje mensen.Macboy schreef: Maar heb wel een van de de mooiste herinneringen aan weekenden als Solingen (geweldig!), bezoek aan Phaeton fabriek in Dresden, de geweldige Ringtoertocht aan de Moesel en aansluitend de Ringdag, de befaamde Wiesmann uitjes, de Cannonballs, de pokeravonden etc.
he Walter, zeg je nou dat je mij op een trackday ontmoet hebt...dat kan bijna niet, ik verkoop veel te weinig wijn ivm concurrentie vanuit de AH-ranja om dat te kunnen betalen, dus dat moet al even geleden geweest zijnWalter schreef:Ik denk dat het probleem ook is dat forumleden elkaar gewoonweg niet herkennen als mede-forummer. Ik zit nu ruim 7 jaar op dit forum. In die tijd zijn er niet echt evenementen geweest waar ik me voor uitgenodigd voelde behalve trackdagen en nieuwjaarsborrel. Die nieuwjaarsborrel was ik de enige aanwezige (naast Peter). Ik ben een keer in de buurt een eind gaan rijden als forum-uitje, daar was ik op de organisator na ook de enige deelnemer. Op trackdagen herken ik mensen gewoon niet, ik heb jou wel eens gesproken Kees, maar dat was omdat je me Elmar praatte die ik in Papenburg had ontmoet en ik vroeg of je ook op het forum zit. Van Papenburg ken ik nog de meeste forummers. Als je op een trackdag aktief aan mensen vraagt of ze DF'er zijn, kom je er nog wel eens tegen (zo ook Roy en hanske ontmoet) maar dat is niet de manier om een "familiegevoel" te creëren of te houden. Ik krijg bij trackdays sowieso niet een familiegevoel, noch DF-forum, noch DF-trackdays.Nutkees schreef:Circuitdagen kom ik zeer geregeld en is altijd gezellig. 1 van de weinig forumleden van de oude stempel die je daar nog geregeld ziet is Peter, Dennis en Elmar. Voor de rest niemand meer lijkt het.
Het is trouwens niet mijn punt dat dat zou moeten, het is meer een constatering. Ik blijf toch wel trouw proberen wat feedback te posten hier na een track- of driftdag
Gewoon met water aanlengen heb je meer winstmargeRoy RS schreef:
he Walter, zeg je nou dat je mij op een trackday ontmoet hebt...dat kan bijna niet, ik verkoop veel te weinig wijn ivm concurrentie vanuit de AH-ranja om dat te kunnen betalen, dus dat moet al even geleden geweest zijn
Ohja, inderdaad, dat is ook niet de reden, ik zie het bij een lightweight dag meer als een meeting+ met gelijkgestemde en ik hoorde dat dat de laatste keer erg leuk was.Nutkees schreef:Waarom een lightweight dag Roy? Je kan prima tijdens een gewone trackday komen rijden hoor met de KTM.
@frank
Ik ben niet aanvallend hoor richting macboy, maar smileys kan ik niet plaatsen via de gsm haha
Het was ook mooi om die mix van donkervoorts en speedsters bij elkaar te zien.Roy RS schreef:Ohja, inderdaad, dat is ook niet de reden, ik zie het bij een lightweight dag meer als een meeting+ met gelijkgestemde en ik hoorde dat dat de laatste keer erg leuk was.
Nutkees schreef:Hoe kan je Marleen nu gemist hebben gisteren, die zat gewoon achter de inschrijftafel dus als je de moeite had genomen om je even voor te stellen wist je nu wie ze was.......
Ik heb je dus ook net moeten missen. Dacht al waar is macboy nu, maar je was al weg begreep ik.
Ik ben 26.Riceaux schreef:Ruim 2 uur enkele reis helpt inderdaad niet mee om even langs te wippen om een praatje te maken.![]()
En heb wel het idee dat ik 1 van de jongere regelmatige forumbezoekers ben? Dus vergrijzing zal inderdaad goed mee kunnen spelen.