Verkoop dan de Cupra, koop een klein autootje voor je vriendin/vrouw en wacht tot je je droomhuis vindt of kijk naar Wouter z'n optie; huren in de buurt van je werk.
Koop dan weer een hothatch erbij

Daar wil je nog niet dood in gevonden worden, een slopel
10k minder dan die 120d. Looks zouden nog wel gaan, al wel druk dashboard......enne......1471kg leeggewicht......voor een Astra...Luco schreef:Daar wil je nog niet dood in gevonden worden, een slopel
Details.Arthur schreef:Kijk eens waar het stuur van die 420d zit
JP schreef:Ga je straks iets nieuws rijden en dan het eerste jaar die 90kkm op de teller zetten, dan ga je echt meer dan die 8k afschrijven......rij je 2 jaar met de auto krijg je met 180kkm op de teller nog maar een schijntje terug tov de aanschafprijs.Afschrijving is gemiddeld als je van 40k afrekent. Eerste jaar 8k, tweede jaar 6k etc.(...)
Zou me eerst eens informeren voor hoelang je die km's moet blijven maken en anders zsm verhuizen. Nu prive zo veel km's maken is puur geld weggooien.
Zeg je het is maar voor zeg max. 1 jaar, zou ik (my 2 cents) wat gebruikts nemen die nauwelijks afschrijft en het overblijvende geld in het huis stoppen.
Maar mijn volgende diesel zou best handbak kunnen worden. Want lekker in de stad 60 in zijn IV rijden en dan bij einde bebouwde kom bordje gas intrappen zonder iets te hoeven doen is gewoon heeeeerlijk.
Idd, die kilootjes nekken hem. Jammer dat in de nieuwe Astra geen dik dieselblok ligt. Had nog wel optie geweest.JP schreef:10k minder dan die 120d. Looks zouden nog wel gaan, al wel druk dashboard......enne......1471kg leeggewicht......voor een Astra...Luco schreef:Daar wil je nog niet dood in gevonden worden, een slopel
Kan ik begrijpen. Vind ik zelf ook leuker.sitechris schreef:Ziet er strak uit gezien de kilometerstand. Maarreehh.....te zwaar idd en ik vind - hoe irrationeel en onverstandig dit ook is - nieuw kopen gewoon erg leuk. Mijn eigen kleur, opties etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten