Gisteren heeft mijn GTI zijn eerste echte circuit doop gehad. Ik heb er al eens heel relax een rondje mee over de ring gereden, maar dit was het betere werk.
Gisteravond 2 uur lang het circuit van zandvoort tot onze beschikking (met gummen) en dat was erg gaaf. Ik denk dat ik effectief maar 1 uur gereden heb, maar dat was lang genoeg om flinke vooruitgang te boeken.
Wel duidelijk met reserve gereden, maar vooral de laatste stints gingen erg lekker!
Nog wel even andere blokken gemonteerd voordat ik vertrok naar zandvoort en de remmen hebben zich goed gehouden.
Auto rijdt er goed op circuit moet ik zeggen. Natuurlijk is het een straatauto met de daarbij behorende beperkingen, maar ik heb in ieder geval fun gehad.
Edwin reed ook met zijn Leon met bilstein onderstel en semislicks, maar dat maakt toch wel verschil. Het bilstein onderstel is gewoon een aantal stappen beter op circuit (maar dit ten koste van veel comfort met dagelijks rijden). De semislicks maken denk ik ook een groot verschil vergeleken met mijn normale bridgestones (RE050a).
Al met al een schitterende dag!
Foto's staan op
www.autopics.nl. Als ik de foto's zelf heb zal ik er wel een aantal plaatsen. Voor de mensen die niet kunnen wachten

staan er 2 leuke foto's op pagina 23 van de 'laatst toegevoegde' foto's op autopics.nl