GESTOLEN. AUDI RS6 DTM

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Re: GESTOLEN. AUDI RS6 DTM

Bericht door Dennis Cavallino » 17 okt 2015, 08:42

Het empathisch vermogen is wel bedroevend hier.

Er zijn allemaal vrij plausibele redenen aan te geven voor hetgeen is gebeurd. Verkeerde plek op verkeerde tijd. Vrij domme, doch zware criminelen.

Als Douwe dood was, dan was het internet te klein.

Zoiets als dit in scene zetten is onmogelijk. De daders zullen wellicht nooit gepakt worden.

Luco

Bericht door Luco » 17 okt 2015, 08:48

Ik denk dat het empatisch vermogen hier gewoon gemiddeld is.
Maar er worden elke dag mensen bedreigd en bestolen als we voor elk van die gevallen een topic moeten openen is het niet meer bij te houden.
Deze eigenaar geilde op publiciteit met zijn one and only.
Dan loop je ook een verhoogd risico om idioten aan te trekken.
niet dat dat goed te praten is maar het zijn wel dingen waar je over na moet denken.

dvh

Bericht door dvh » 17 okt 2015, 08:57

sommige moeten het zelf maar keer meemaken... lullen ze anders/liggen ze constant onder de bank..
Ok geen auto.
Vorig jaar bij (onverwachte?) thuiskomst 2 inbrekers op heterdaad betrapt tijdens het stelen van een scooter uit mijn tuin... Dat heeft toch tot een flinke confrontatie ( en een nog lager vertrouwen in justitie ) geleid.

Die hadden dan (achteraf gezien) geen wapens bij. Anders had ik waarschijnlijk ook aan het kortste eind getrokken..

DF-user-278

Bericht door DF-user-278 » 17 okt 2015, 09:46

Initiëel opende ik het topic zodat de Audi RS6 DTM wellicht sneller teruggevonden zou kunnen worden. Achteraf gezien stond deze op dat moment waarschijnlijk al in lichterlaaie (zelfde nacht uitgebrand). Ik heb Rico dan ook verzocht dit draadje te sluiten aangezien alle complottheorieën en discussies niks meer toevoegen aan de kern van dit topic.

ErikS

Bericht door ErikS » 17 okt 2015, 10:08

De (kansloze) discussie gaat dan echt wel door in een ander topic.
Sluiten heeft geen nut.

Hielke

Bericht door Hielke » 17 okt 2015, 12:24

Die auto was 'fout', maar wat de eigenaar met die criminelen overkomen is, is 1000 keer fouter. Hij doet er zelf nog luchtig over maar na verloop van tijd kan zoiets raar gaan opspelen in je hersenpan.

david.

Bericht door david. » 17 okt 2015, 15:30

...

http://www.pressreader.com/netherlands/ ... 3/TextView" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 17 okt 2015, 15:57

david. schreef:...

http://www.pressreader.com/netherlands/ ... 3/TextView" onclick="window.open(this.href);return false;
lekker volk...liefst onder d groene zoden...en anders opsluiten in een goedkope slechte gevangenis far far away waar ze nooit meer uitkomen.
maar mooiste zou zijn dat je er niet meer aan hoeft te denken en dat ze van deze aarde ontnomen worden.

Plaats reactie