WK Brazilie 2014
- RutgerK
Re: WK Brazilie 2014
Die Bravo had wel een vreemde actie op Costa in de eerste helft. Een hele strikte scheids had rood kunnen geven voor een bewust slaande beweging.
Chili redt geen hele wedstrijd zo te zien. Spanje was beter in de tweede helft maar wel machteloos voor het doel.
Chili redt geen hele wedstrijd zo te zien. Spanje was beter in de tweede helft maar wel machteloos voor het doel.
- Fernando
Control - Alt - Del Bosque
- ///Joost
Dat is waar, maar de 12e man is het probleem. Oftewel het publiek zal massaal achter Brazilie staan. Dat werkt natuurlijk zwaar in ons nadeel. Ontlopen is in dat opzicht beter.Fernando schreef:Snap die angst voor Brazilië momenteel niet, die hebben nou niet echt sprankelend voetbal laten zien. Gewoon van onze eigen kracht uitgaan...
Als je tegen een betere ploeg speelt (BRA of NED) trekt de tegenstander zich vaak daar aan op. Dat scenario zie je vaak terug. Spelen wij tegen een zwakkere ploeg, spelen we zelf ook zwak en zonder enige opbouw. Spelen we tegen een betere ploeg, dan gaan de kwaliteiten (en het tempo) vaak ook een tandje omhoog.
- Robin Hartog
Jep, inderdaad. Denk dat het qua moeilijkheidsgraad niet echt een verschil zal zijn; Brazilië of Kroatië. Allebei een schitterend team. Misschien nog íets liever Kroatië dan.///Joost schreef:Dat is waar, maar de 12e man is het probleem. Oftewel het publiek zal massaal achter Brazilie staan. Dat werkt natuurlijk zwaar in ons nadeel. Ontlopen is in dat opzicht beter.Fernando schreef:Snap die angst voor Brazilië momenteel niet, die hebben nou niet echt sprankelend voetbal laten zien. Gewoon van onze eigen kracht uitgaan...
Als je tegen een betere ploeg speelt (BRA of NED) trekt de tegenstander zich vaak daar aan op. Dat scenario zie je vaak terug. Spelen wij tegen een zwakkere ploeg, spelen we zelf ook zwak en zonder enige opbouw. Spelen we tegen een betere ploeg, dan gaan de kwaliteiten (en het tempo) vaak ook een tandje omhoog.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Jammer voor Spanje dan, maar Chili was erg goed bezig in 't algemeen.
Beetje dom van mooi vrouwtje Van Dam:)
http://www.nu.nl/achterklap/3806316/nic ... -boos.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/achterklap/3806316/nic ... -boos.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- ///Joost
Robin schreef:Jammer voor Spanje dan, maar Chili was erg goed bezig in 't algemeen.
John @nyu354 6h
@stopdroprock @jumatinez26 @Equisoboni you are right . We produce cocaine and coffee . We let other country to produce gays

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Viva Colombia!
Straks Rooney cs vs Suarez cs.
Go England!
Straks Rooney cs vs Suarez cs.
Go England!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Fernando schreef:Control - Alt - Del Bosque

- Fernando
Heerlijke wedstrijd Uruguay - Engeland, Suarez die het gewoon toch weer laat zien! Keerzijde is dat ie in Engeland de komende maanden persona non grata zal zijn... 

- Petrolhead Tom
Ik heb echt een grafhekel aan Suarez. Maar wat kan die gast ballen zeg! Diep respect voor.Fernando schreef:Heerlijke wedstrijd Uruguay - Engeland, Suarez die het gewoon toch weer laat zien! Keerzijde is dat ie in Engeland de komende maanden persona non grata zal zijn...
- Robin Hartog
Rooney scoort zijn eerste WK goal, en meteen ligt Engeland er uit.
Heerlijk van Uruguay, heerlijke wedstrijd. Suarez..
Wat een bizarre actie van Song trouwens! Dan spoor je niet toch... (@0:52)
http://nos.nl/wk2014/video/663238-wk-20 ... oatie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Heerlijk van Uruguay, heerlijke wedstrijd. Suarez..

Wat een bizarre actie van Song trouwens! Dan spoor je niet toch... (@0:52)
http://nos.nl/wk2014/video/663238-wk-20 ... oatie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petrolhead Tom
Ben je klaar mee met zo'n idioot in het team.
- GTRene
Fifa-bonzen verdubbelen hun eigen salaris
http://www.welingelichtekringen.nl/spor ... laris.html" onclick="window.open(this.href);return false;De 25 mannen die het executive committee (Exco) van de Fifa vormen hebben hun eigen salaris verhoogd van 100.000 naar 200.000 dollar. Daarvoor moeten ze een aantal dagen per jaar beschikbaar zijn.
Dat onthult de Sunday Times, die de afgelopen weken een stroom van onthullingen heeft gedaan over de Fifa.
De salarissen zijn stiekem verhoogd omdat de algemene vergadering van de Fifa bonussen heeft verboden.
Het salarisbeleid stopt niet bij de verdubbeling. Het geld wordt uitbetaald op Zwitserse rekeningen, waar je het geld cash van af kan halen. Daarnaast mogen de Exco-leden 100.000 dollar kosten declareren. Die kosten staan los van hun reis- en verblijfkosten, want ook die betaalt de Fifa: eerste klas vliegtickets en 5-sterren hotels.
lees ook wat pakkende reacties hier>
http://www.nujij.nl/sport/fifa-bonzen-v ... 0377.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
bv deze

Het FIFA model, we komen het tegen in de EU, in Brussel, bij banken, bij woningcorporaties. Ook bij onze regering, gemeenteraden, VNO/NCW?
- ///Joost
De voetballers zelf zijn nog de grootste lieverdjes als je het hele scenario onder een vergrootglas legt.
- JP
Ja....echte lieverdjes.....

- ///Joost
Sowieso de rest van het WK schorsen die gast, levenslang gaat theoretisch niet denk ik. Walgelijke actie.
- Petrolhead Tom
Wat een idioot. Ik snap het werkelijk niet, kun je zo goed voetballen ga je zulke idiote dingen doen. Een schorsing van minimaal 25 wedstrijden lijkt me op zijn plaats. Helemaal omdat het niet de eerste keer is.///Joost schreef:Sowieso de rest van het WK schorsen die gast, levenslang gaat theoretisch niet denk ik. Walgelijke actie.
- Robin Hartog
Maximale straf voor het overtreden van dit artikel (wat hij heeft geschonden) is 24 maanden.Petrolhead Tom schreef:Wat een idioot. Ik snap het werkelijk niet, kun je zo goed voetballen ga je zulke idiote dingen doen. Een schorsing van minimaal 25 wedstrijden lijkt me op zijn plaats. Helemaal omdat het niet de eerste keer is.///Joost schreef:Sowieso de rest van het WK schorsen die gast, levenslang gaat theoretisch niet denk ik. Walgelijke actie.
Van mij mag hij het krijgen.
- Hielke
De ander opzettelijk bont en blauw schoppen kan vaak ongestraft. En nu met een kleine "lovebite" moet ie jaren geschorst worden? Beetje overdreven reactie. Er stonden alleen wat afdrukken in het vlees. Was ie nu met zout en peper in de weer geweest dan werd het een ander verhaal.
- Petrolhead Tom
Alleen voor het nationale team of voor alle competities?Robin Hartog schreef:Maximale straf voor het overtreden van dit artikel (wat hij heeft geschonden) is 24 maanden.Petrolhead Tom schreef:Wat een idioot. Ik snap het werkelijk niet, kun je zo goed voetballen ga je zulke idiote dingen doen. Een schorsing van minimaal 25 wedstrijden lijkt me op zijn plaats. Helemaal omdat het niet de eerste keer is.///Joost schreef:Sowieso de rest van het WK schorsen die gast, levenslang gaat theoretisch niet denk ik. Walgelijke actie.
Van mij mag hij het krijgen.
- Robin Hartog
Hielke schreef:De ander opzettelijk bont en blauw schoppen kan vaak ongestraft. En nu met een kleine "lovebite" moet ie jaren geschorst worden? Beetje overdreven reactie. Er stonden alleen wat afdrukken in het vlees. Was ie nu met zout en peper in de weer geweest dan werd het een ander verhaal.

@Tom: Dat is helaas niet duidelijk.

- Petrolhead Tom
Ach ons trolletje is ook weer wakker. Schattig.Hielke schreef:De ander opzettelijk bont en blauw schoppen kan vaak ongestraft. En nu met een kleine "lovebite" moet ie jaren geschorst worden? Beetje overdreven reactie. Er stonden alleen wat afdrukken in het vlees. Was ie nu met zout en peper in de weer geweest dan werd het een ander verhaal.

- Tristan
Zolang de sport geen koekhappen is, is dit onacceptabel.
- Hielke
Ik was er al bang voor dat lange ritten in een overhypt koekblik destructief op de psyche moesten gaan werkenPetrolhead Tom schreef:Ach ons trolletje is ook weer wakker. Schattig.Hielke schreef:De ander opzettelijk bont en blauw schoppen kan vaak ongestraft. En nu met een kleine "lovebite" moet ie jaren geschorst worden? Beetje overdreven reactie. Er stonden alleen wat afdrukken in het vlees. Was ie nu met zout en peper in de weer geweest dan werd het een ander verhaal.

Zolang ie z'n tanden maar niet in jou zet moet je maar denken Tommy