Bericht
door Shakes » 21 sep 2008, 20:27
Ik ben bloedserieus
Geld is geen issue. Ik heb geen zin meer in 2/3 auto's. Ik had bij de laatste beurt voor de M3 een 2001 Focus mee ofzo
en ik heb een week lang met een smile rondgelopen/gereden. Geen angst voor schade, diefstal. Niet opvallend, alle luxe
alles lekker makkelijk. Gewoon geen hassle meer.
MP gepakt en gezocht op een focus, niets wat me meteen aansprak (km stand, netjes etc.) Toen eens gaan berekenen wat ik per jaar aan km's doe (26k) Woon-werk-sportschool-buitenland. Op naar de dealer en gekeken naar een Fiesta van een jaar of twee oud. Toch maar niet want net een nieuwe uit etc.
VW dan? Grootste kanshebber, gister met Fabian gesproken over oa een courante polo en s'middags ook even bij de stealer langs voor een Golf 5 diesel. "Deze heeft lichtmetaluh velguh" GTFOH been there, done that etc. Doe maar een knappe stereo, modelletje van 26 ernaast en ik ben blij.
Diesel, scheelt me E900 per jaar, nogmaals niet doorslaggevend maar ik heb een hekel aan tanken en dat gedoe. Helaas zit ik volgend weekend in Istanbul maar ik denk dat ik al heel snel zo'n bakkie heb! Heb er een aantal op het oog maar ga hier zeker nog een topic over starten. 118D kan ook, wel prijzig, Mini D is net te metrokseksueel en de nieuwe Civic is te duur.
Wordt vervolgd dus.........
N.