Ik kom hem graag eens proberen, neem ik mijn broer mee, die fapt die kar helemaal vol

Rondje Friesland dan maar in juli?
Verkrijgbaar bij Maurice de Hond uitlaten?WJ schreef:Miltek uitlaatje dan? ++heerlijke sound?
Chippen?? Wat voor remmen en voorbanden moeten er dan wel niet onder om de rs3 nog tijdig af te remmen voor een bocht. Zoals we weten staat audi niet bekend met een hoge entry speedsitechris schreef:Erg mooie bolide. Ga je veel plezier mee maken. Overweeg je nog een chipkuurtje? Blok heeft veel potentie.
Wouter schreef:Chippen?? Wat voor remmen en voorbanden moeten er dan wel niet onder om de rs3 nog tijdig af te remmen voor een bocht. Zoals we weten staat audi niet bekend met een hoge entry speedsitechris schreef:Erg mooie bolide. Ga je veel plezier mee maken. Overweeg je nog een chipkuurtje? Blok heeft veel potentie.
Iemand moet het doen Dré!Andre schreef:Rustig jongens. Als jullie straks weer eens vast staan als we een sneeuwbuitje hebben dan hangen ze aan telefoon:)
Ja Harry Subari zei nog: 'Wordt niks, geen winterbanden!"Andre schreef:Rustig jongens. Als jullie straks weer eens vast staan als we een sneeuwbuitje hebben dan hangen ze aan telefoon:)
Als dit zo door gaat dan zit ie over 3 jaar in een Fiat. Tijden veranderen.Macboy schreef:Andre wéér in een Audi ... is er dan niets meer heilig ?
of Alfa, die gaan schijnbaar geheel over op RWD dacht ik een tijd geleden ergens te hebben gelezen?Hielke schreef:Als dit zo door gaat dan zit ie over 3 jaar in een Fiat. Tijden veranderen.Macboy schreef:Andre wéér in een Audi ... is er dan niets meer heilig ?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], BMeinders, Cazzo46, e30touring1990, Fabian, Semrush [Bot], sitechris, WillemBoer en 21 gasten