mijn Pa is vorig jaar met 98 gecorrigeerd van de weg gehaald in de Bijlmer, Gooiseweg je mag daar 50... ook nog niks van gehoordErik dB schreef:Inmiddels 3.5 maand verder. Ze zullen we geen haast hebben daar. Ik rij overigens dezelfde 3.5 maand als een slappe zak rond, dus effectief is deze aanpak welErik dB schreef:Eergister met 186 vd snelweg gehaald, na correctie 180. Ik mocht wel verder rijden (gelukkig, want ik had een bruiloft waar ik graag bij wilde zijn), maar mag nu gaan wachten op de officier.
Beetje jammer, maar if you can't stand the heat....
CJIB
-
OnlineMartijn_bmw
Re: CJIB
- frank de jonge
Ik kreeg na 5 maand ooit een bericht van OVJ
- frank de jonge
Die was waarschijnlijk met slecht nieuws Kees ofniet. Ik kreeg een brief waarin stond dat de aanklacht tegen mij werd kwijtgescholden wegens fouten die de ambtenaar in functie had gemaakt.
Kheb em ingelijst
Kheb em ingelijst
-
Mark
Ik hoor ook wel eens wat maar dit is wel onzin. Als er lussen in de weg zitten kunnen er meerdere auto's op de foto staan, als er geen lussen in de weg zitten en er meerdere auto's op de foto staan word er nooit een boete gestuurd.Peric schreef:Dat is geen onzin. Ik heb wel eens gehoord van iemand die soortgelijk iets was overkomen. En toen waren ze dus ook zo dom om gewoon toe te geven dat ze het niet zeker wisten, 'dus maar allebei een boete gestuurd'.
Ik zou het gewoon proberen Luco. Succes!
- Fabian
Geen onzin helaas.Mark schreef:Is inderdaad onzin; 2 kentekens op 1 foto van een mobiele controle word nooit een boete. Gewoon te hard gereden dus.Luco schreef:Lol DVH
Jongens ik weet ook wel hoe ik een foto op moet vragen of bezwaar aan moet tekenen, maar dat vroeg ik niet, ik vroeg dit:
Maar ik had ze op de heenweg al zien staan dus weet bijna zeker dat ik niet te hard reed, ik werd wel ter hoogte van de flitser ingehaald, kan het zijn, dat die precies zo heeft gereden dat ik op de foto sta en dat de flitser reageerde op de snelheid van diegene die me inhaalde, of is dat onzin?
Al 3x bekeuring ontvangen voor een auto uit mn bedrijfsvoorraad die achterop een vrachtwagen stond. Zowel voor de snelheid (hoe kan het dat een auto die achterop een vrachtwagen staat bekeurd wordt voor te hard rijden op de snelweg waar je 120 mag??? Dus wel "gezien" als vrachtwagen ofzo door de apparatuur, maar vervolgens op autokenteken bekeurd) als voor belastingontduiking omdat de auto niet op de weg mocht rijden
Foto opvragen en zonder discussie teruggedraaid.
-
Mark
Dat is niet door een mobile flitser gebeurd.Fabian schreef:Geen onzin helaas.Mark schreef:Is inderdaad onzin; 2 kentekens op 1 foto van een mobiele controle word nooit een boete. Gewoon te hard gereden dus.Luco schreef:Lol DVH
Jongens ik weet ook wel hoe ik een foto op moet vragen of bezwaar aan moet tekenen, maar dat vroeg ik niet, ik vroeg dit:
Maar ik had ze op de heenweg al zien staan dus weet bijna zeker dat ik niet te hard reed, ik werd wel ter hoogte van de flitser ingehaald, kan het zijn, dat die precies zo heeft gereden dat ik op de foto sta en dat de flitser reageerde op de snelheid van diegene die me inhaalde, of is dat onzin?
Al 3x bekeuring ontvangen voor een auto uit mn bedrijfsvoorraad die achterop een vrachtwagen stond. Zowel voor de snelheid (hoe kan het dat een auto die achterop een vrachtwagen staat bekeurd wordt voor te hard rijden op de snelweg waar je 120 mag??? Dus wel "gezien" als vrachtwagen ofzo door de apparatuur, maar vervolgens op autokenteken bekeurd) als voor belastingontduiking omdat de auto niet op de weg mocht rijden![]()
Foto opvragen en zonder discussie teruggedraaid.
Ik werk in de verkeerssystemen en weet absoluut zeker dat dit niet kan.
-
OnlineMartijn_bmw
Echt een geweldige actie hahahaha
- Sjoerd MP BMW
Jullie betalen dadelijk tol en ik ga minder betalen voor onze auto's! Hahahaaaaa!
Minder van die Nur Linksers op de Autobahn!
- dvh
Die (nietbetaalde) boete van mij en alle andere criminelen is natuurlijk dé reden dat er nu tol gevoerd gaat worden...
Werkt de rechtstaat één keer in mijn leven in mijn voordeel. Krijg je dit gejammer.
Ik hou me niet aan de regels. Maar ik verzin ze ook niet.
Maar aangezien ze wel tegen me gebruikt worden te goed en te kwaad. Gebruik ik het ook in mijn voordeel waar ik kan.
Voel ik me geen moment schuldig om.

Werkt de rechtstaat één keer in mijn leven in mijn voordeel. Krijg je dit gejammer.
Ik hou me niet aan de regels. Maar ik verzin ze ook niet.
Maar aangezien ze wel tegen me gebruikt worden te goed en te kwaad. Gebruik ik het ook in mijn voordeel waar ik kan.
Voel ik me geen moment schuldig om.
- JP
Strax juist meer linksplakkers. "ik heb er voor betaald, dan mag ik er ook rijden..."Sjoerd MP BMW schreef:Jullie betalen dadelijk tol en ik ga minder betalen voor onze auto's! Hahahaaaaa!
- Petrolhead Tom
Ey erzats-Deutscher blijf lekker in dat beloofde land van je en meld je aan op Duitse fora in plaats van hier een beetje te propaganda te verkondigen hoe geweldig het daar wel niet is.Sjoerd MP BMW schreef:Jullie betalen dadelijk tol en ik ga minder betalen voor onze auto's! Hahahaaaaa!
- Martijn M
Enige reden waarom ik lang links rij op de autobahn is omdat al die Duitsers tegenwoordig niet meer weten hoe ze de rechter baan moeten gebruiken en je er dus vast achter zit...Sjoerd MP BMW schreef:Jullie betalen dadelijk tol en ik ga minder betalen voor onze auto's! Hahahaaaaa!
- Sjoerd MP BMW
Er zijn ook een heleboel nadelen hoor, om die op te sommen in één berichtje ben ik morgenochtend nog niet klaar. Om te beginnen met feit dat in Dld wel wegenbelaqsting voor de Up!, Mii en Citigo betaald moet worden.Petrolhead Tom schreef:Ey erzats-Deutscher blijf lekker in dat beloofde land van je en meld je aan op Duitse fora in plaats van hier een beetje te propaganda te verkondigen hoe geweldig het daar wel niet is.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook op Duits fora (en Engels), daar vertel ik juist hoe geweldig Nederland is! Ik hou wel van een beetje trollen!
Valt mij inderdaad ook steeds meer op...Martijn M schreef:Enige reden waarom ik lang links rij op de autobahn is omdat al die Duitsers tegenwoordig niet meer weten hoe ze de rechter baan moeten gebruiken en je er dus vast achter zit...