@Iven, leuk opgenomen met deze camerapositie.
Filmpje nr1,
Jos.
1.1 voor en 1.3 achterdaNpy schreef:Wat voor druk rijdt je Roy?
Dat was Serge Duursma van Racephoto.nl als de foto's niet op zijn site staan kan je hem even mailen.Roy RS schreef:Ik zag trouwens dat iemand met een flinke lens een foto van me maakte toen ik dwars uit de dubbele haarspeldbocht kwam het rechte stuk op aan de achterkant van de baan, als dat iemand van hier was zou ik die foto heel graag eens zien, alle andere ook natuurlijk!
Hmm, hoop niet dat je heel erg geschrokken bent........mijn auto weegt 1245kg en heb niet zo'n groot hart en ben nogal voorzichtig.Roy RS schreef:
Wel was ik met warme banden echt onder de indruk van de remmen, na 2 uur vrijwel constant boenderen leken ze wel steeds beter te worden, ik kon er echt vol op gaan staan en toen schrok ik eigenlijk van het rempunt van de golf voor me, die man ging nogal hard, dus ik had zijn rempunt veel later verwacht....
Neuh, geen probleem, maar de rest van de tijd liet ik je telkens voorbij gaan omdat je veel sneller was, dus ik dacht "die remt vast veel later als ik" toen ik genoeg snelheid gevonden had en de lijnen/rempunten doorhad.jos_br schreef:Hmm, hoop niet dat je heel erg geschrokken bent........mijn auto weegt 1245kg en heb niet zo'n groot hart en ben nogal voorzichtig.Roy RS schreef:
Wel was ik met warme banden echt onder de indruk van de remmen, na 2 uur vrijwel constant boenderen leken ze wel steeds beter te worden, ik kon er echt vol op gaan staan en toen schrok ik eigenlijk van het rempunt van de golf voor me, die man ging nogal hard, dus ik had zijn rempunt veel later verwacht....
![]()
Jos.
Meet je ze na een paar rondjes opnieuw?Roy RS schreef:1.1 voor en 1.3 achter
mooi geluidje, dat ding lijkt goed te sjouwenmark dikken schreef:DF bedankt
Gisteren voor het eerst op Assen en lekker gereden, rustig op de baan dus kon het in mijn tempo opbouwen.
Vond het een veilige circuit kom er zeker nog een terug.
Tijden vind ik niet zo belangrijk maar tips naar aanleiding van mijn rondje hoor ik graag, weet zeker dat er nog wel een 20 sec vanaf kan.
smiley schreef:Meet je ze na een paar rondjes opnieuw?Roy RS schreef:1.1 voor en 1.3 achter
Ik keek in het begin ook wat meewarig naar als die bandespanningtypes als ze bezig waren.Roy RS schreef:Neuh, ik heb ze vooraf afgelaten tot deze waarden, ze waren onderweg al opgelopen met 0,2 bar, dus ze zullen op de baan nog wel wat opgelopen zijn waar wat grip kan verdwijnen.
In welke auto reed je? De zwarte 911? Je gebruikt ook harry's laptimer zie ik? Fantastisch wat voor info je daar allemaal uit kunt halen.mark dikken schreef:DF bedankt
Gisteren voor het eerst op Assen en lekker gereden, rustig op de baan dus kon het in mijn tempo opbouwen.
Vond het een veilige circuit kom er zeker nog een terug.
Tijden vind ik niet zo belangrijk maar tips naar aanleiding van mijn rondje hoor ik graag, weet zeker dat er nog wel een 20 sec vanaf kan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten