Wanneer jij voor bij fietst kijken we ook om..........dat maakt jou ook een nekkendraaier en dat brengt jou dan op het zelfde nivo als een 1 serie..............aan de achterkant mooier dan aan de voorkant.RVV schreef:Een 1 serie koop je ook niet omdat je een schoonheid van een auto zoekt. Al sinds 2004 roepen mensen dat een 1 serie lelijk is. Maar wat is dan wel mooi in de hatchback klasse? Je kunt opmerken alles is mooier dan een 1 serie. Maar dan rijden er nog steeds geen schoonheden rond in de hatchback klasse. Elke auto heeft genoeg tekortkomingen in het design. De vraag is? Wat zoek je? Een muurbloem of een auto met een markante en vooral kenmerkend design? Zet 20 auto's in de hatchback klasse op een rij, plak logo's af, de vraag is? Welke model is welk merk. Ik durf te wedden dat iedereen de 1 serie als BMW zal herkennen. Een basis 1 serie is niet spannend en idd veel lelijke kenmerken. Maar de uitvoering gekozen door Macboy is absoluut een auto die ergens voor staat. Ik weet ook zeker dat het een "nekkendraaier" is (bij autoliefhebbers dan) ook Luco zal zo'n dikke M135i even nakijken als die voorbij komt. Wat je er van denkt is punt 2, maar kijken zal je. En dat doe je niet als het een saai muurbloempje is.
M135i //Macboy
- Downforce Hans
Re: M135i handbak van ///Macboy
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- RVV
Jaja surf jij nou maar naar http://www.playgirl.com 
-
Shakes
En dat is tegenwoordig geen compliment meerZet 20 auto's in de hatchback klasse op een rij, plak logo's af, de vraag is? Welke model is welk merk. Ik durf te wedden dat iedereen de 1 serie als BMW zal herkennen.
- Luco
Hilarisch verloop van het draadje 
- Knot
Ohoh.. die nekkendraaiers, mooie afsluiter van de avond 
-
allen
Met alle respect. Ik vind de 135i echt wat voor Macboy. Je uitspraak slaat echter kant nog wal. "Autoliefhebbers" zullen een M135i nakijken als deze langskomt...RVV schreef: Ik weet ook zeker dat het een "nekkendraaier" is (bij autoliefhebbers dan) ook Luco zal zo'n dikke M135i even nakijken als die voorbij komt. Wat je er van denkt is punt 2, maar kijken zal je.
Jij kijkt misschien dwars door het prachtig gelijnde ontwerp naar de sublieme rijkwaliteiten en naar de meest geavanceerde techniek waar de M135i over beschikt. Mij lukt dat niet.
ik blijf steken op een rommelig ontwerp en dan zakt de interesse per direct onder nul.
Wat niets afdoet aan het feit dat ik het Ilija van harte gun. Hij zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven. Zoveel liefhebbers, zoveel smaken.
- Snipe
Het ene moment gaat het over Xenon de Zigeunerkoning en zijn lease-Golf, dan knipper je een keer met je ogen en gaat het ineens over de harige reet van Rico. Wonderlijk.Downforce Hans schreef:Wanneer jij voor bij fietst kijken we ook om..........dat maakt jou ook een nekkendraaier en dat brengt jou dan op het zelfde nivo als een 1 serie..............aan de achterkant mooier dan aan de voorkant.
- RVV
Harige reet? Grunnigers doen gewoon een Brasilian wax mejongh.
- RVV
Allen ik schrijf niet dat jij hem mooi zal vinden, maar nakijken doe je hem wel, al was het maar omdat je wil weten waar Macboy zijn hart aan heeft verloren. 
- Luco
Nu weet ik waarom mensen dus een BMW kopen, dan is de auto namelijk altijd lelijker dan de bestuurder en valt dus niet op hoe lelijk de bestuurder eigenlijk is

-
allen
Rico, je verwart nakijken met wegkijken. 
- GTRene
lol hiero
maar alle gekheid op een stokje...
voor een hatch vind ik de nwe 1-serie in bepaalde kleuren/uitvoeringen best mooi, magoed ik vind een
tennisschoen ala M coupe ook mooi so what does that say ove me
ben wel heel benieuwd naar foto's en back to back test tussen de M135i en de A45 AMG
maar ook om in het eggie te zien naast elkaar dan rondom bekijken/vergelijken en interieur e.d.
trouwens KIA Carens begint ook al die trekjes te krijgen...let ook eens op die velgen...beetje M135i achtig?

voor een hatch vind ik de nwe 1-serie in bepaalde kleuren/uitvoeringen best mooi, magoed ik vind een
tennisschoen ala M coupe ook mooi so what does that say ove me
ben wel heel benieuwd naar foto's en back to back test tussen de M135i en de A45 AMG
maar ook om in het eggie te zien naast elkaar dan rondom bekijken/vergelijken en interieur e.d.
trouwens KIA Carens begint ook al die trekjes te krijgen...let ook eens op die velgen...beetje M135i achtig?
- Macboy
Kia is gewoon goed bezig de laatste tijd zoveel is wel duidelijk. Vergelijking ben ik ook benieuwd naar Rene dus even wachten tot de A45 AMG uitkomt en dan zullen er veel testen komen met de S3 erbij.
- Hitz
- Auto: KIA
A45 is toch meer een concurrent voor de 1M en RS3 i.p.v. de M135i en de S3 of ben ik nou gek?
- RVV
1M en RS3 zijn zoals gezegd niet meer leverbaar, dus het lijkt me sterk dat Mercedes die auto's als concurrent ziet.
- Snipe
En waarom zou hij ook alweer een directe concurrent moeten hebben? BMW bracht de 1M toch ook op de markt zonder dat hij direct met een model van Mercedes concurreerde?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Zo van opzij kies ik 100% de M135i en daarna die Koreaan, de Benz is zo lelijk van opzij IMO:)GTRene schreef:lol hiero![]()
tennisschoen ala M coupe ook mooi so what does that say ove me![]()
![]()
trouwens KIA Carens begint ook al die trekjes te krijgen...let ook eens op die velgen...beetje M135i achtig?![]()
- frank de jonge
Benz lijkt vanaf de zijkant erg veel op de BMW
- dvh
De motorkap v/d Merc had wat langer en platter moeten zijn. Dan oogt het gelijk een stuk beter.
-
Shakes
Ja en de BMW had wat meer Benz moeten zijn. Oogt het een stuk beter.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Beide zijn wit inderdaad:)frank de jonge schreef:Benz lijkt vanaf de zijkant erg veel op de BMW
Kijk die vooroverhang hoe 't wel moet(BMW) en hoe 't niet moet. Benz. Een horixzontaal struisvogelei op rolletjes waar de neus door de snavel van baby struis wordt gevormd, want die wil eruit:)
- dvh
De lijn v/d 1-serie is gewoon erg fijn. Sportief.
Lange motorkap. De afstand van zit naar voorwiel is een (heel) stuk langer dan bij de Benz. Dat geeft de BMW een sportieve uitstraling mee en maakt de Benz iets meer casual qua uitstraling.
Zoals ik de nieuwe 6-serie mooier vind als niet-M. Vind ik deze 1-serie weer wel fraai als M.
Door het extra spoilerwerk wordt de nadruk van het front niet enkel op de koplampen gelegd. Het werkt positef meer afleidend.
Maar zo in het wit zoals hierboven, of in het blauw, een meer dan prima te pruimen auto.
Geen beauty. Maar wel een stoere auto met een sportieve lijn, heerlijk interieur en wat ik moet geloven, prima rijeigenschappen.
Lange motorkap. De afstand van zit naar voorwiel is een (heel) stuk langer dan bij de Benz. Dat geeft de BMW een sportieve uitstraling mee en maakt de Benz iets meer casual qua uitstraling.
Zoals ik de nieuwe 6-serie mooier vind als niet-M. Vind ik deze 1-serie weer wel fraai als M.
Door het extra spoilerwerk wordt de nadruk van het front niet enkel op de koplampen gelegd. Het werkt positef meer afleidend.
Maar zo in het wit zoals hierboven, of in het blauw, een meer dan prima te pruimen auto.
Geen beauty. Maar wel een stoere auto met een sportieve lijn, heerlijk interieur en wat ik moet geloven, prima rijeigenschappen.
- Petrolhead Tom
Van de zijkant vind ik het gewoon een mooie kar. Al zou ik nog steeds de velgen vervangen.
- Tristan
MB is vanaf de A-stijl fraai maar die neus is veel te groot. Lijkt wel of MB de neuzen alleen maar groter wil maken.