Doe niet zo zwakzinnig. De eerste twintig minuten zijn juist geniaal. Dat waren de momenten waarop ik dingen heb gezien die ik nog niet eerder heb gezien.tuurgtt schreef:Sla de eerste twintig minuten maar over.
It's a whole new thing. Just so you know.
F12 klinkt beter.
+1Petrolhead Tom schreef:Doe niet zo zwakzinnig. De eerste twintig minuten zijn juist geniaal. Dat waren de momenten waarop ik dingen heb gezien die ik nog niet eerder heb gezien.tuurgtt schreef:Sla de eerste twintig minuten maar over.
It's a whole new thing. Just so you know.
F12 klinkt beter.
Ha, inderdaad zeg! Ik heb wel eens gezien dat ze dat bij Westcoast Customs op TV wilden inbouwen, maar de baas vond het toch wat te riskant voor straatgebruik, om ruwe brandstof te injecteren in de uitlaat.smiley schreef:Het lijkt erop toch echt op dat die zwarte demo P1's met een soort van vlammenkitje voorzien zijn.
(die er op de productie autio's niet opzitten)
De reden dat Lotus en McLaren hiervoor kiezen schijnt 'm te zitten in het feit dat een lockend differentieel de vrijheid van beweging in de wielophanging van de achteras aantast. Doordat het diff een verbinding maakt tussen links en rechts gaat dit ten koste van de individuele veerkwaliteit en beschikbare grip van een wiel. Door elk wiel elektronisch af te remmen waar nodig kan er veel sneller en gerichter worden aangestuurd. Een open diff heeft ook zo zijn voordelen met betrekking tot het insturen van een bocht.markk schreef:Ja dat opendiff ding snapte ik ook niet helemaal...
Mark.
Dat is bij een dergelijke hybrid juist een voordeel, die energie wordt teruggewonnen.markk schreef:Snap ik. Maar 1 wiel afremmen om aandrijving te geven met een opendiff naar het buitenste wiel met grip heeft ook zo z'n nadelen. Remslijtage, hitte opbouw tgv de remwerking, etc.
Mark.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten