We zullen zien wat het geeft.

Ja, allemaal nagelopen en veel ook aan vervangen de laatste 10K km. Als dit het niet verhelpt, ga ik toch even met de handen in het haar zitten.Geert. schreef:Heb je de stuurbekrachtiging al goed bekeken? .. multiriemen, oliepeil pomp etc etc.. zou ik toch als eerste nalopen nadat je het stuurhuis hebt vervangen en geen effect oplevertindien daar een kleine vertraging optreed en daardoor juist onregelmatig reageert lijkt me dat vooral op hoge snelheden vervelend en onbetrouwbaar aanvoelen. ..
Wel vervelend want je Z3 wil je gewoon lekker strak de bocht om hoeken
Volgens mij stond er AT in de ETK. Dat staat voor Austausch = ruil. Dat is in 9 vd 10 gevallen revisie, enkele keer nieuwe insteek als er nog voorraad is. Dat laatste lijkt me gezien de e36 pruductiestop 10 jaar geleden is niet waarschijnlijk.Jussi schreef:Ik dacht dat een nieuw bij BMW 700 kostte?
Nu ja, boeit niet echt zolang het probleem bij mij maar is opgelost.
Bandjes gemonteerd..... en ze passen perfect!GTRene schreef: hopen idd dat de band niet te breed uitvalt, die wat je nu hebt heeft bv die dikke velgbeschermers niet en bij de 5P met velgbescherming is die vrij dik![]()
doch als deze ongeveer net zo breed is qua loopvlak/schouder dan zal het moeten gaan lijkt me.
Op pagina 3 vertelde ///Joost dit:Camber: L:-1,42 R:-1,12 (afkeur: max negatieve camber mag -1,34 zijn)
Ik dacht links ringetjes van +-1.16mm en rechts van +-2.63mm te plaatsen. Wellicht reken ik nog even uit hoeveel mm elke kant exact moet hebben. Heb ik dan ook 5mm langere bouten nodig?Shim Thickness = Camber Change
1.16mm = 0.5º
2.63mm = 1.0º
4.00mm = 1.5º
5.44mm = 2.0º
6.81mm = 2.5º
Stock bolt size is M12x1.75x20 (diameter x thread pitch x length) in
Grade 10.9 (or higher, never less). You want to use bolts 5 or 10mm
longer.
Bron: Bimmerforums.com
Je moest eens weten.. Ik kan beter beginnen opnoemen wat wel mag:GTRene schreef:wat een gedoe daaro...
dat zou ik er idd ook niet voor over hebben dat jaarlijkse ombouwen., wat dat betreft valt het nog mee in NL
in Belgie heb je weer veel voordeel met aanschaf auto uit buitenland (EU) en of aanschaf nieuw (geen BPM)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 3 gasten