Ach René, als je in een willekeurige Porsche stapt, of ander goed merk, dan trakteren die auto's je op een fenomenale zitpositie, prachtige balans tussen sportief én comfort, schtterend stuurgevoel, afwerking, weggedrag; kortom een totale exclusieve rijervaring om je vingers bij af te likken. Tuurlijk, voor 100k+ mag dat ook wel. Die Wiesmann dingen gaan nog veel verder in prijs en dan - zoals je zelf ook al opsomt - is het nog niet helemaal af. Kan toch niet man, ik zeg NEXT met die Wiesmann dingen ... leuke idee maar inferieur produkt. Categorie samenraapsel maar niet af. Rommel dus.GTRene schreef:de recente modellen vind ik zelf ook wat minder qua zitten, de middentunnel wat onbenullig bv, niet dat ik in alle typen heb gezeten, doch wel minder, bv in de Artega GT voelde ik me meteen thuis bij de eerste zit, doch in sommige Wiesmann cars niet.
De MF3 voelt wel heel goed en de MF4 GT als hierboven (dus niet MF4 S roadster e.d.)
voelt redelijk, moet wel wat aangepast worden voor mijn gevoel om er een fijnere auto qua gevoel van te maken, das wel het model wat ik het mooiste vind die GT.
maja de MF3 is roadster en dat hoef ik eigenlijk niet![]()
voorheen produceerde Wiesmann echter prachtige hardtops voor vele auto's, doch voor hun eigen MF3 niet...
Welke types heb jij gereden dan Ferdi, de MF4 S roadster en of de MF5? beide idd onbenullige tunnel doordat blok en bak ver naar achter liggen denk en dan idd ietwat andere zitpositie.
Ik zal eens kijken naar de types waar ik in heb gereden (dat was bij Hoefa in Utrecht)