335i Touring LCI Ingeruild.....
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Re: Lord have mercy.....sneak peak..
650i klinkt wel heel lekker hoor, nog niet zo extreem, maar hij heeft wel een lekkere roffel.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Helaas klinken de nieuwe Wiesmann's met turbo blok lang niet zo mooi meer, zelfde geld voor de BMW's(650i etc) Wiesmann MF4-s met E90 M3 klinkt nog het beste.GTRene schreef:@Ruben,thx, al valt dat nog wel mee, doch geluid kan idd een deel van de beleving bieden
![]()
trouwens die BMW blokken (N62B48) wat Wiesmann gebruikt voor de MF4 GT en hun uitlaat systeem klinken ook uber gaaf.
die wat een tijdje geleden op Assen reed samen met vele supercars, die had het mooist gecomponeerde geluid van alle (vond ik dan he) ik dacht nog huh...ben toen extra langs de baan gelopen daar waar die geluidmeter staat en weer de auto's voorbij horen komen en ja, dat was toch die Wiesmann GT MF4
hier heb je bv zo'n motor in de roadster van hen die dat geluid wel aardig overbrengt.
ah deze geeft ook dat wta ik bedoel de GT zelfde motor
dus in theorie zouden de BMW 550i en 650i? ook ongeveer zo kunnen klinken![]()
maar zal het draadje verder niet vervuilendoch ze maken mooie uitlaat systemen ook voor "gewone" BMW's dacht ik. althans vroeger wel.
- Joop
De 194M's zijn 17" velgen. Nou net een maat waar ik van zeg dat je daar gewoon op de RFT's moet blijven rijden, helemaal met winterbanden wil je niet al te veel kwaad doen aan het stuur- en rijgedrag.Marc RS4 schreef:Even iets anders:
Ik heb bij de auto de originele 194m wielenset gekregen,met winterbanden die nog een seizoen meekunnen.
Mijn vraag is nu of hier altijd van die runflatbanden opzitten en zoja kunnen hierop ook gewone non-RFT (winter)banden gemonteerd worden?
Ik kan op de banden nergens uit opmaken.(of ik kijk natuurlijk verkeerd)
18" is wat mij betreft de maat waarop je die afweging kunt maken en dan nog moet je zorgen dat je een XL-uitvoering van de desbetreffende band pakt.
Ik rij zelf in de zomer op 18" breedset: PS3 in non-RFT en in de winter met 17" in een normale breedte (225) maar wel in RFT uitvoering (Goodyear Ultragrip)
Probleem met de breedset zal zijn dat je voor voor en achter niet dezelfde merk/type band zult kunnen vinden als je de breedset maten wil blijven aanhouden. Echter past de 225 band ook met enig fatsoen op de 8,5J velg achter zonder dat ze al te getrokken ogen.
-
Nou vanaf vandaag dus een aanwinst voor de deur...
Vanmorgen om 4 uur richting schiphol vertrokken om de eerste vlucht naar Munchen te hebben alwaar de garage mij op liet halen...
Het een en ander moest nog geregeld worden met het zoll kennzeichen en de verzekering maar dat kon alleen als ik er zelf bij was,zodoende dat het door de week moest.
Platen gemaakt en bevestigd en toen even de laatste formaliteiten gedaan en uiteindelijk om half een gaan rijden.
830km terug naar huis met de 335i.....helaas geen foto's maar die komen snel,eerst de wagen ff foto-klaar maken.
Vanmorgen om 4 uur richting schiphol vertrokken om de eerste vlucht naar Munchen te hebben alwaar de garage mij op liet halen...
Het een en ander moest nog geregeld worden met het zoll kennzeichen en de verzekering maar dat kon alleen als ik er zelf bij was,zodoende dat het door de week moest.
Platen gemaakt en bevestigd en toen even de laatste formaliteiten gedaan en uiteindelijk om half een gaan rijden.
830km terug naar huis met de 335i.....helaas geen foto's maar die komen snel,eerst de wagen ff foto-klaar maken.
- Riceaux
Gaaf Mark! Ben benieuwd naar de foto's! Veel plezier met je nieuwe speeltje!
-
Gefeliciteerd!
Dat is meteen een heerlijke rit met de nieuwe aanwinst.
Dat is meteen een heerlijke rit met de nieuwe aanwinst.
- Tristan
Veel plezier met de terugreis!
- GTRene
al thuis?
de zit al goed aangepast en wat ingereden?
have fun

de zit al goed aangepast en wat ingereden?
have fun

- wjn
Gefeliciteerd ermee.
Zeker mooie car, kleurcombi komt me ietwat bekend voor
Ben benieuwd of je de AWD gaat missen tijdens wintersport
Zeker mooie car, kleurcombi komt me ietwat bekend voor

Ben benieuwd of je de AWD gaat missen tijdens wintersport
-
Das het enige waar ik bang voor ben....maar mocht het echt mislopen dan kan ik altijd nog mijn vader zijn S8 pakken...
(voorlopig heb ik de mijne ook nog
)
De kleuirencombi is inderdaad treffend WJN...
(voorlopig heb ik de mijne ook nog

De kleuirencombi is inderdaad treffend WJN...
- Peric
Gefeliciteerd Marc! Veel
ermee.

- ///Martin
Gefeliciteerd nog.
Als een trein in de sneeuw

Als een trein in de sneeuw

-
Winterbanden verplicht, zonder echt geen meter mee te rijden (zonder overdrijven). Maar met winterbanden gaat het prima. Zeker hier in NL optimaal genieten als het glad is.
Wintersport is ook prima te doen, ben met de enorme sneeuw van de winter gewoon nog naar Hockkrimml gereden zonder kettingen.
Wintersport is ook prima te doen, ben met de enorme sneeuw van de winter gewoon nog naar Hockkrimml gereden zonder kettingen.
-
Ik laat er voor de winter een set nieuwe vredestein wintrac extreme onderzetten,met W codering...

-
- Auto: Porsche Taycan CT4 & BMW i3s
Met mijn E46 320d op winterbanden zat ik hopeloos vast op een kleine helling voor het hotel. Ben weggespleept door een Hilux (zonder kettingen) terwijl ik de motor nog niet eens gestart had en de handrem nog aangetrokken!
Anyway, mooie auto hoor! En die paar dagen per jaar in de sneeuw overleef je wel
Anyway, mooie auto hoor! En die paar dagen per jaar in de sneeuw overleef je wel

- Leen
En weer een afvallige bekeerd tot de leer van de blauw/witte propellor
Vredestein wintrac onder een bmw is op de voorwielen geen succes mark , stuurt gewoon niet lekker door het V profiel , ik zou dat zeker niet doen .
Op de 1M hebben ze er 100 km ondergezeten , ze liggen nu nog op zolder ,typische awd -VAG band
Maar hé winterbanden ? Het is net zomer man , ga 's foto's maken man ,komop

Vredestein wintrac onder een bmw is op de voorwielen geen succes mark , stuurt gewoon niet lekker door het V profiel , ik zou dat zeker niet doen .
Op de 1M hebben ze er 100 km ondergezeten , ze liggen nu nog op zolder ,typische awd -VAG band
Maar hé winterbanden ? Het is net zomer man , ga 's foto's maken man ,komop

- Fasteddie2
Gefeliciteerd Marc !
Kleurencombo is helemaal des Marcs uiteraard :boogie:
Had je liever in een RS6 V10 biturbo gezien, maar dit is natuurlijk ook een plaatje ! Have fun
Kleurencombo is helemaal des Marcs uiteraard :boogie:
Had je liever in een RS6 V10 biturbo gezien, maar dit is natuurlijk ook een plaatje ! Have fun

-
@Eddie(LEEF JE NOG>???),
Daar ga ik met het "zakelijke" karakter van deze aankoop in het geheel niet blij van worden...
@Leen,
Mooi dat ik dat ff weet,was er op de RS4 altijd heel erg over te spreken zie je,op duitse fora zijn de er geloof ik niet negatief over...tenminste niet dat ik gelezen heb..
Foto's komen volgende week,ik wil hem echt eerst ff zomerklaar hebben,maar ik schiet al lekker op.
T kenteken komt volgende week binnen..
Daar ga ik met het "zakelijke" karakter van deze aankoop in het geheel niet blij van worden...

@Leen,
Mooi dat ik dat ff weet,was er op de RS4 altijd heel erg over te spreken zie je,op duitse fora zijn de er geloof ik niet negatief over...tenminste niet dat ik gelezen heb..
Foto's komen volgende week,ik wil hem echt eerst ff zomerklaar hebben,maar ik schiet al lekker op.
T kenteken komt volgende week binnen..
-
Hey Marc, post die foto nu gewoon ff. Het is maar een auto? Hoezo moet hij eerst zomerklaar zijn?
Begint iets weg te krijgen van Marijke Helwegen, die eerst 3 dagen in de make-up moet, en vervolgens uitziet als een vogelverschrikker.
Begint iets weg te krijgen van Marijke Helwegen, die eerst 3 dagen in de make-up moet, en vervolgens uitziet als een vogelverschrikker.
- GTRene
-
Rebel schreef:Hey Marc, post die foto nu gewoon ff. Het is maar een auto? Hoezo moet hij eerst zomerklaar zijn?
Heb van jou nog nooit een foto gezien ouwe...

Einde van de week oke,heb t vreselijk druk...
-
Bij deze dus even een eerste foto,ongewassen weliswaar maar toch wel redelijk.

-
Eens.Leen schreef: Vredestein wintrac onder een bmw is op de voorwielen geen succes mark , stuurt gewoon niet lekker door het V profiel , ik zou dat zeker niet doen . Typische awd band
- Joopieboy
Hoezo die glimt toch al keihard zo op de foto? Ziet er dik uit!Marc RS4 schreef:Bij deze dus even een eerste foto,ongewassen weliswaar maar toch wel redelijk.
- Martijn_bmw
Heel dik, mooiste kleur en beste motor
Geniet er van!!

Geniet er van!!