E46 318i of 320i touring?
- dvh
Re: E46 318i of 320i touring?
Mooie klassieke combi ! Donkerblauw met creme interieur. I like.
Alleen nog wat sjieke alpina velgen eronder en klaar !
Alleen nog wat sjieke alpina velgen eronder en klaar !
-
Ik had laatst een oogje op die 328 van V-max. Leuke auto, acceptabele kilometerstand, goede prijs en AUTOMAAT! Net voordat ik wilde gaan kijken was hij gereserveerd/verkocht. Paar dagen later was de deal toch niet rond en stond hij weer te koop.
Als je voor zo iets in de markt bent.. ik zou zeker eens gaan kijken. De verkoper vertelde me dat de auto net weg was voor een reparatie aan de automaatbak (die kosten heeft de nieuwe eigenaar dus al niet om maar positief te denken)
Idd Alpina's er onder en je hebt een nette wagen IMO
Als je voor zo iets in de markt bent.. ik zou zeker eens gaan kijken. De verkoper vertelde me dat de auto net weg was voor een reparatie aan de automaatbak (die kosten heeft de nieuwe eigenaar dus al niet om maar positief te denken)
Idd Alpina's er onder en je hebt een nette wagen IMO
-
- Auto: M3P, 130i
- Martijn_bmw
ook bij mij in de buurt en heb hem wel eens vluchtig bekeken (was toen met een 330d bezig bij hem)
auto heeft veel kleine beschadigingen en maakt op mij een beetje een uitgeleefde indruk (nou ben ik ook wel een zeikert wat dat betreft maar toch
)
auto heeft veel kleine beschadigingen en maakt op mij een beetje een uitgeleefde indruk (nou ben ik ook wel een zeikert wat dat betreft maar toch

- Niels
- Auto: Prius+
Grappig dat Joost dat ding heeft gekochtKnot schreef:http://link.marktplaats.nl/560272489
Ook apart, de 2.8 maar wel facelift, is van eind 2000 denk.
Komt in de buurt van die 4000 euro, kmstand 265k maar gewoon goed nalopen en zaken preventief vervangen.

- Joost
Ik kwam deze auto tegen op marktplaats en was eigenlijk onderweg om een andere te gaan bekijken. Kwam er bijna langs dus ben even gaan kijken.
Auto is voor zijn leeftijd en kilometerstand echt super netjes. Zo ben ik ze nog niet eerder tegengekomen.
Auto heeft nergens roest, is kurkdroog. Van de voorschade die deze auto gehad schijnt te hebben is niets te zien, op de facelift voorkant na! Maar toegegeven, het smoelt wel een stuk beter dan de pre facelift neus!
Was de bedoeling om de 2-11 hiermee te gaan vervoeren maar daar komt hoogstwaarschijnlijk een andere auto voor in de plaats dus dan gaat hij weer in de verkoop.
Heb de oerlelijke achterlichten die er op zaten vervangen, zwarte gril geplaatst en een trekhaak laten monteren. Nieuwe APK zit er op, enige aandachtspunt waren 2 remslangen voor. Die heb ik meteen laten vervangen.
Auto is voor zijn leeftijd en kilometerstand echt super netjes. Zo ben ik ze nog niet eerder tegengekomen.
Auto heeft nergens roest, is kurkdroog. Van de voorschade die deze auto gehad schijnt te hebben is niets te zien, op de facelift voorkant na! Maar toegegeven, het smoelt wel een stuk beter dan de pre facelift neus!
Was de bedoeling om de 2-11 hiermee te gaan vervoeren maar daar komt hoogstwaarschijnlijk een andere auto voor in de plaats dus dan gaat hij weer in de verkoop.
Heb de oerlelijke achterlichten die er op zaten vervangen, zwarte gril geplaatst en een trekhaak laten monteren. Nieuwe APK zit er op, enige aandachtspunt waren 2 remslangen voor. Die heb ik meteen laten vervangen.
- Bijlagen
-
- e46039.jpg (132.55 KiB) 2007 keer bekeken
-
- e46020.jpg (129.16 KiB) 2007 keer bekeken
- Niels
Ziet er goed uit, zeker voor dat geld 

- Knot
Ik durfde het niet aan, maar ding rijdt verder goed dus?
-
Mooie kar Joost!
Ik wist niet dat er een (afneembare) trekhaak op zat, voor mij een reden om überhaupt niet te gaan kijken. Zo te zien dus een mooi exemplaar.
Ik wist niet dat er een (afneembare) trekhaak op zat, voor mij een reden om überhaupt niet te gaan kijken. Zo te zien dus een mooi exemplaar.
-
Euh, voor de 2-11?Was de bedoeling om de 2-11 hiermee te gaan vervoeren maar daar komt hoogstwaarschijnlijk een andere auto voor in de plaats dus dan gaat hij weer in de verkoop.

-
=-9ErikS schreef: Euh, voor de 2-11?
Of een Lotus

- Joost
Trekhaak zat er niet onder, heb ik er onder laten zetten. Origineel BMW, nog nooit gebruikt!
Waarom ga je niet naar een auto kijken als er een trekhaak onder zit?
De bedoeling was om met de E46 de trailer met de (Lotus) 2-11 te gaan trekken.
Plannen zijn gewijzigd. De Exige wordt nu waarschijnlijk ingeruild voor een daily (met trekhaak). De 2-11 gaat niet weg, daar word ik (hopelijk) oud mee!
@Knot: auto rijdt prima en ziet er voor zijn leeftijd echt goed uit. Ik ben best een mierenneuker wat auto's betreft (misschien niet zo erg als jij! haha), anders had ik de auto nooit gekocht.
Plannen zijn gewijzigd. De Exige wordt nu waarschijnlijk ingeruild voor een daily (met trekhaak). De 2-11 gaat niet weg, daar word ik (hopelijk) oud mee!
@Knot: auto rijdt prima en ziet er voor zijn leeftijd echt goed uit. Ik ben best een mierenneuker wat auto's betreft (misschien niet zo erg als jij! haha), anders had ik de auto nooit gekocht.
- Knot
Laat maar weten mocht je m weer in de verkoop gooien.
- Joost
Doe ik.
Waarschijnlijk deze week de knoop doorhakken wat betreft inruil van de Exige.
Auto is trouwens verlaagd met gele Koni's en Eibach veren.
Heeft originele M breedset met goede Falken banden.
Waarschijnlijk deze week de knoop doorhakken wat betreft inruil van de Exige.
Auto is trouwens verlaagd met gele Koni's en Eibach veren.
Heeft originele M breedset met goede Falken banden.
-
Sorry, onjuist verwoord. Bij gebrek aan een trekhaak, is de auto niet interessant. Ik ben juist op zoek naar de 'ideale' touring; R6, sportstoelen, xenon, schuifdak en trekhaak.Joost schreef:Trekhaak zat er niet onder, heb ik er onder laten zetten. Origineel BMW, nog nooit gebruikt!
- Niels
Net of een trekhaak de wereld kost
Mensen zoeken een spelt in een hooiberg voor weinig heb ik het idee. Joost is gewoon realistisch geweest om deze mee te nemen imho. Niet een buitengewoon net exemplaar die van voor naar achter klopt maar gewoon een fijne kar die lekker smoelt en goed in de opties zit voor scherp geld.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Geen steken onder water, hè!

-
Dat valt wel mee Niels. Veel Tourings zijn het gewoon niet. Of 'verkeerde' verkoper of auto niet 'correct'.
Kopen op de tweedehands markt is geduld hebben en goed zoeken. Een Premium Selectie auto kan natuurlijk ook, maar dat vind ik de centen (nu) niet waard...
Bij Pol Occasions staat overigens een mooie 330i touring, helaas automaat....
Ps. Die ventilatie-navigatie-schermen zijn overigens ook een afknapper...
Kopen op de tweedehands markt is geduld hebben en goed zoeken. Een Premium Selectie auto kan natuurlijk ook, maar dat vind ik de centen (nu) niet waard...
Bij Pol Occasions staat overigens een mooie 330i touring, helaas automaat....
Ps. Die ventilatie-navigatie-schermen zijn overigens ook een afknapper...
- Niels
Nou als het ontbreken van een trekhaak al niet "correct" is dan moet je wel heeeel veel geduld hebben denk ik. No offence verder hoor. Ik heb alleen het idee dat mensen in de tweede(3e,4e)hands op zoek zijn naar het onmogelijke en dat je nogal wat kan mislopen als echt alles afgevinkt moet zijn.
- Martijn_bmw
uhhh een trekhaak knoop je er toch zo alsnog onder??
dat is net zoiets als een auto niet kopen omdat de velgen niet mooi zijn... of omdat er geen juiste carkit in zit...
auto moet in de basis goed zijn maar accesoire details kan je achteraf makkelijk aanpassen
dat is net zoiets als een auto niet kopen omdat de velgen niet mooi zijn... of omdat er geen juiste carkit in zit...
auto moet in de basis goed zijn maar accesoire details kan je achteraf makkelijk aanpassen

- dvh
Blijft mooi zo'n facelift + Mtech pakket !
-
Helemaal juist. M-pakket is achteraf ook te plaatsen, net zoals een schuifdak, xenon en sportstoelen. Met die redenatie maakt het geen snars uit wat je koopt áls het maar een goed onderhouden exemplaar is...Martijn_bmw schreef:uhhh een trekhaak knoop je er toch zo alsnog onder??

- Martijn_bmw
nou dat zijn wel grotere ingrepen dan ik vermelde..
- carkit
- trekhaak
- velgen
zijn de makkelijkste accesoires om achteraf in te bouwen c.q. om te wisselen maargoed zo heeft iedereen ze eigen zoek criteria
bovenstaande 3 zouden voor mij iig geen showstopper zijn...
- carkit
- trekhaak
- velgen
zijn de makkelijkste accesoires om achteraf in te bouwen c.q. om te wisselen maargoed zo heeft iedereen ze eigen zoek criteria

bovenstaande 3 zouden voor mij iig geen showstopper zijn...
-
- Auto: Etron GT
Ik zou graag een trekhaak onder m'n E46 touring willen, maar dat gaat al gauw €1000,- kosten! Ik had begrepen dat met name het monteren van de kabelboom van voor naar achter erg veel tijd kosten... Hebben jullie een goedkoper adres?