Lol !Luco schreef:klootjesvolk
` kloot - jes - volk het -woord geringschattend de eenvoudige, onontwikkelde mensen, die een burgerlijk, fantasieloos bestaan leiden
üntermenschen !
Lol !Luco schreef:klootjesvolk
` kloot - jes - volk het -woord geringschattend de eenvoudige, onontwikkelde mensen, die een burgerlijk, fantasieloos bestaan leiden
Is dat jou mening of die van een ander???RVV schreef:Klootjesvolk heeft m.i. niets te maken met het inkomen. Wel met afgunst, zuur, be/veroordelen op de buitenkant.
Maar mensen die 65k netto verdienen per jaar en ook nog 5 supermarkt krantjes uitpluizen voor de goedkoopste aanbiedingen behoren ook tot het klootjesvolk.
Ahjaaa......alleen als ik dat zo lees denk ik...laat iedereen lekekr zn ding doen....RVV schreef:Jacco chill man.
Hiervoor reed ik een BMW 1-serie op originele 18" velgen, omdat ik nog student was en m'n ouders niet slecht geboerd hebben kreeg ik geregeld de opmerking dat ik auto wel gekregen zou hebben. Niet realiserend dat ik altijd meegewerkt heb, naast school. Of opmerking dat zaken wel goed gaan voor studentje. Ik gaf dan vaak maar aan dat ik auto van moeders had mogen lenen.Marc RS4 schreef:So true!!Sjoerd MP BMW schreef:In Nederland ja, maar wat auto's betreft is Nederland een k*tland. Wil ik iets verkopen in Dld, dan huur ik een dikke auto, wil ik iets in NL verkopen, dan huur ik een Polo Bluemotion (anders rijd ik groter dan de accountmanager aldaar).RVV schreef:Michel,, een BMW of Mercedes koop je om de status (in general)... een Audi om zijn imago...
+100..Ar schreef:Die hebben dus geen IQ 80.
Klopt, ik doelde meer op crimi (drukte het vreemd uit) en ik denk dat ze het zonder crimi geld ook zouden kunnen als het slimme gasten zijn. Ik bedoelde meer van die loverboys achtige mede-landers. Het blijven uiteraard subjectieve waarnemingen...Ar schreef:Die hebben dus geen IQ 80.
Kan wel wezen en dat vind ik ook, maar geen klanten geen vreten.duifjes.com schreef:Trouwens een auto inruilen vanwege imago is toch jezelf voor de gek houden? Het is toch vd zotten dat je dat doet voor een ander?
Ja Rene, ergens is het wel logisch he, de mensen zien alleen dat je thuis zit en een dikke auto rijdt, verder zien ze niks van je, dan worden er al gauw conclusies getrokken.GTRene schreef:das idd wel triest...
en ach je wil niet weten wat ik al om de oren heb gekregen hiero tot diep gaande onderzoeken van de Fiod aan toe omdat iemand instanties oid had ingelicht !! echt te belachelijk voor woorden als je me kent en men verleden opbouw e.d.
kon gelukkig alles overleggen en verleden laten zien, althans aardig wat, maar toch te gek voor woorden, was er kapot van, magoed weer vergeten ook al was dat nog niet zolang geleden, 2009 en met dit topic kwam het weer naar boven.
of jonge mensen die denken dat ik ook nog zo jong ben en dingen niet snappen waarom zij niet ik ik toen wel bv...dan zeg ik als je de komende 20<>25 jaar niet rookt en drinkt of gebruikt net als ik nooit heb gedaan en dan pas mijn leeftijd hebt, kun je nog een veel dikkere/duurdere auto kopen dan wat jij denkt dat ik heb of wat ik heb.
velen kijken alleen kort, ben het de laatste 20 jaar wel gewend, alhoewel het nooit echt went, doch je weet zelf beter, laten we het maar zo zeggen.
Tom dat ligt denk ook aan wat voor soort handel je zit? Toen ik in de auto's zat vond (bijna) niemand het gek raar dat ik een Landcruiser of RX400H reed.....maar klanten wisten wel na een week waar ik prive nieuw vrijstaand ging bouwen en zeiden toen...zozo...dat dorp...poe-poe.....ik zei toen...als jij een vandaag nog een nieuwe auto koopt kan ik ook een knappe tuin nog aanleggen *(met een dikke knipoog.....)Tom van H. schreef:Het verbaast me eigenlijk dat jullie hier zo'n last van hebben, rij nu inmiddels een jaar dagelijks 997 en heb zover ik me kan herinneren nog geen enkele negatieve reactie gehad(wat me dan eigenlijk ook wel weer een beetje verbaast
) Ook met politie-aandacht en last van medeweggebruikers valt het me 100% mee, nog geen enkele keer staande gehouden (behalve die ene keer in DL met rotondedriften, heb zo'n vermoeden dat het niet door het type auto kwam
)
[klopt af]
Wie gaat die toko van jou draaien dan.......................Robin schreef:LOL(?) @ verloop draadje.
En nu zijn het jullie die Rico eventjes de les lezen, en dus op dat moment weer boven HEM (niet als in god) willen staan.![]()
Splinter en balk he. Moeilijk.
Ik snap Rico wel, maar hij drukt zich misschien hier wat té zwartwit uit.?
Ik snap de rest ook. Romo heeft 't goed.
95% is geschift en die resterende 5% moeten ze per direct oppakken.
Ik heb precies dezelfde ervaring.................Tom van H. schreef:Het verbaast me eigenlijk dat jullie hier zo'n last van hebben, rij nu inmiddels een jaar dagelijks 997 en heb zover ik me kan herinneren nog geen enkele negatieve reactie gehad(wat me dan eigenlijk ook wel weer een beetje verbaast
) Ook met politie-aandacht en last van medeweggebruikers valt het me 100% mee, nog geen enkele keer staande gehouden (behalve die ene keer in DL met rotondedriften, heb zo'n vermoeden dat het niet door het type auto kwam
)
[klopt af]
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], LucasU, Marc Sierra en 1 gast