Ik heb het nooit weten te herkennen id gevalRuben schreef:Je hebt een idioot nodig om een idioot te herkennen toch. Ik kan alleen ff niet de vinger erop plaatsen wie de idioot is..

Ik heb het nooit weten te herkennen id gevalRuben schreef:Je hebt een idioot nodig om een idioot te herkennen toch. Ik kan alleen ff niet de vinger erop plaatsen wie de idioot is..
Yes the master himself *proest*Mathieu schreef:SRDKWDK is toch die met dat kartpakje en die handschoenen:
+1 In mindere mate KW, die post nog leuke afbeeldingen in het NSFW-topic als ze niet te jong zijn.Robin Hartog schreef:Grappig, ik dacht eerst dat die gasten van mij part best op het forum mogen blijven rondhangen n.a.v. dat ban-draadje. En toen las ik wat hier weer allemaal gepost is, Rico, doet maar bannen gewoon. Gewoon, hup. Weg er mee.
HOMOMathieu schreef:SRDKWDK is toch die met panties en die handschoenen:
Lol, ieder zo z'n nukken toch?M@rcel schreef:ErikS mag ook z'n koffers pakken...
Verklaar je nader....duifjes.com schreef:
Ik heb het nooit weten te herkennen id geval¨topicstarter wel...
Dat gevoel had ik ook al.. Is geloof ik ook zo dat wanneer het steeds langer duurt voordat hij wakker wordt, z'n hersenen meer beschadigd kunnen raken? Of dat het iig langer duurt voordat ze herstellen of kans kleiner wordt dat ze herstellen oid? En het duurt nu toch al een paar dagen..romo schreef:Even OT
Ik zag net op TV wat beelden van Trix en Mabel die dat ziekenhuis binnengaan.........................als ik de lichaamstaal een beetje aanvoel dan heb ik er zeer weinig vertrouwen in dat dit goed gaat aflopen.......
Laten we nou niet net als Kees Tulleken gaan doen en gewoon even rustig afwachten.romo schreef:Goed nieuws hoef je niet te verzwijgen, sterker dat wil je iedereen direct laten weten................dus stilzwijgen/geen nieuws, met de bijbehorende lichaamstaal is voor mij duidelijke zaak......
Medisch gesproken is het idem; hoe langer het duurt, des te kleiner de kansen............
Elise schreef:Laten we nou niet net als Kees Tulleken gaan doen en gewoon even rustig afwachten.romo schreef:Goed nieuws hoef je niet te verzwijgen, sterker dat wil je iedereen direct laten weten................dus stilzwijgen/geen nieuws, met de bijbehorende lichaamstaal is voor mij duidelijke zaak......
Medisch gesproken is het idem; hoe langer het duurt, des te kleiner de kansen............
Gewoon een geintje mbt topicstarter van het bannen draadjeFernando schreef:Verklaar je nader....duifjes.com schreef:
Ik heb het nooit weten te herkennen id geval¨topicstarter wel...
Is ook idd maar gewoon een mens.... zuur voor de familie/direkte betrokkenen maar niet erger of minder erg als t.o.v. van andere mensen.///Joost schreef: Overigens ben ik het Friso nieuws (wat al enkele dagen geen nieuws is) een beetje beu, dus ik ga even naar een ander draadje nu...Toodles.
Naar mijn mening gaat die wetmatigheid in dit geval gewoon niet op.romo schreef:Afwachten uiteraard, ik zeg alleen, hoe langer het (goede) nieuws ontbreekt, des te slechter de kansen..........das geen speculatie doch een wetmatigheid.........
Hier zit wel wat in. Tot die tijd...geen nieuws = goed nieuws (voor meedere uitleg vatbaarElise schreef:Naar mijn mening gaat die wetmatigheid in dit geval gewoon niet op.romo schreef:Afwachten uiteraard, ik zeg alleen, hoe langer het (goede) nieuws ontbreekt, des te slechter de kansen..........das geen speculatie doch een wetmatigheid.........
Er zijn meerdere scenario's mogelijk, waarbij ik verwacht dat het eerste officieel nieuws wat we te horen krijgen is als men 100% zeker weet wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Dat is inderdaad niet zo'n sterke zet geweestdvh schreef:Bedenk me net dat ik een aquariumtopic aangemaakt heb.... :piraatje:
* slik *
Elise schreef:Naar mijn mening gaat die wetmatigheid in dit geval gewoon niet op.romo schreef:Afwachten uiteraard, ik zeg alleen, hoe langer het (goede) nieuws ontbreekt, des te slechter de kansen..........das geen speculatie doch een wetmatigheid.........
Er zijn meerdere scenario's mogelijk, waarbij ik verwacht dat het eerste officieel nieuws wat we te horen krijgen is als men 100% zeker weet wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten