Prins Friso bedolven onder lawine

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
duifjes.com

Re: Prins Friso bedolven onder lawine

Bericht door duifjes.com » 21 feb 2012, 15:28

Ruben schreef:Je hebt een idioot nodig om een idioot te herkennen toch. Ik kan alleen ff niet de vinger erop plaatsen wie de idioot is.. :mrgreen:
Ik heb het nooit weten te herkennen id geval :tooth: topicstarter wel... :hmmm:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 21 feb 2012, 15:33

SRDKWDK is toch die met dat kartpakje en die handschoenen :?:

Luco

Bericht door Luco » 21 feb 2012, 16:31

Mathieu schreef:SRDKWDK is toch die met dat kartpakje en die handschoenen :?:
Yes the master himself *proest*

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 21 feb 2012, 17:06

Robin Hartog schreef:Grappig, ik dacht eerst dat die gasten van mij part best op het forum mogen blijven rondhangen n.a.v. dat ban-draadje. En toen las ik wat hier weer allemaal gepost is, Rico, doet maar bannen gewoon. Gewoon, hup. Weg er mee.
+1 In mindere mate KW, die post nog leuke afbeeldingen in het NSFW-topic als ze niet te jong zijn. :blink:
Mathieu schreef:SRDKWDK is toch die met panties en die handschoenen :?:
HOMO :tong:

KW

Bericht door KW » 21 feb 2012, 17:38

Waarom in hemelsnaam mij bannen als die SKRD-koekerd hier de boel komt verzieken? Ik heb niks met die gast te maken hoor.

Ik ben altijd erg geneigd om te happen en overal op in te gaan, maar laat ik verstandig zijn en dat es een keer niet doen. Wat ik hier lees zijn bijna alleen kortzichtige reacties van mensen die bang zijn dat hun elitegroepje bedreigt wordt door mensen iets anders dan zichzelf. Ja ik ben misschien iets anders dan de gemiddelde mens, maar ik ben echt niet minderwaardig, niet minder intelligent, en heb niet minder recht dan jullie om hier gezellig mee te doen met onze gezamenlijke hobby: alles dat met auto's te maken heeft.

Maar ow alleen omdat ik nou een grapje over Friso maak, die ik niet eens zelf verzonnen heb, moet ik geband worden. Tuurlijk... Zoja, dan is dat, zoals ik eerder zei, echt als 2 druppels water hetzelfde als zoal islamitische groepen tekeer gaan wanneer er een karikatuurplaatje van hun heilige in de krant gezet wordt. En dat behoort tot de meest zielige, kortzichtige en kansloze dingen op deze wereld. Eenieder die volwassen is kan hier prima tegen, lacht erom, en gaat verder met de orde van de dag.

En nogmaals: ik vind het heel erg wat er gebeurt is, 20 minuten onder de sneeuw lijkt me uitermate beangstigend, en hoop datie er weer bovenop komt en voor z'n vrouw en kroost kan zorgen, zoals elke vader dat zou willen.

ErikS

Bericht door ErikS » 21 feb 2012, 18:13

:thumbup:

Je ben wat vreemd soms, maar wat ik zeg; wat mij betreft gewoon welkom hoor... :tooth:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 21 feb 2012, 18:19

ErikS mag ook z'n koffers pakken... :cool:

dvh

Bericht door dvh » 21 feb 2012, 18:33

Bedenk me net dat ik een aquariumtopic aangemaakt heb.... :piraatje:

* slik *

ErikS

Bericht door ErikS » 21 feb 2012, 19:24

M@rcel schreef:ErikS mag ook z'n koffers pakken... :cool:
Lol, ieder zo z'n nukken toch?
Jij ben iets te veel bmw freak, ban! Ohnee, dat hoort hier geloof ik ehh? :kikker:

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Bericht door Niels v/d burgh » 21 feb 2012, 19:34

Hoe is het eigenlijk met Friso ?

Fernando

Bericht door Fernando » 21 feb 2012, 19:59

duifjes.com schreef:

Ik heb het nooit weten te herkennen id geval :tooth:¨topicstarter wel... :hmmm:
Verklaar je nader.... :hmmm:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 21 feb 2012, 20:30

Even OT

Ik zag net op TV wat beelden van Trix en Mabel die dat ziekenhuis binnengaan.........................als ik de lichaamstaal een beetje aanvoel dan heb ik er zeer weinig vertrouwen in dat dit goed gaat aflopen.......

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 feb 2012, 20:33

romo schreef:Even OT

Ik zag net op TV wat beelden van Trix en Mabel die dat ziekenhuis binnengaan.........................als ik de lichaamstaal een beetje aanvoel dan heb ik er zeer weinig vertrouwen in dat dit goed gaat aflopen.......
Dat gevoel had ik ook al.. Is geloof ik ook zo dat wanneer het steeds langer duurt voordat hij wakker wordt, z'n hersenen meer beschadigd kunnen raken? Of dat het iig langer duurt voordat ze herstellen of kans kleiner wordt dat ze herstellen oid? En het duurt nu toch al een paar dagen..

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 21 feb 2012, 20:46

Goed nieuws hoef je niet te verzwijgen, sterker dat wil je iedereen direct laten weten................dus stilzwijgen/geen nieuws, met de bijbehorende lichaamstaal is voor mij duidelijke zaak......

Medisch gesproken is het idem; hoe langer het duurt, des te kleiner de kansen............

JP

Bericht door JP » 21 feb 2012, 20:48

Stabiel is geen vooruitgang.

Elise

Bericht door Elise » 21 feb 2012, 21:16

romo schreef:Goed nieuws hoef je niet te verzwijgen, sterker dat wil je iedereen direct laten weten................dus stilzwijgen/geen nieuws, met de bijbehorende lichaamstaal is voor mij duidelijke zaak......

Medisch gesproken is het idem; hoe langer het duurt, des te kleiner de kansen............
Laten we nou niet net als Kees Tulleken gaan doen en gewoon even rustig afwachten.

romo

Bericht door romo » 21 feb 2012, 21:20

Elise schreef:
romo schreef:Goed nieuws hoef je niet te verzwijgen, sterker dat wil je iedereen direct laten weten................dus stilzwijgen/geen nieuws, met de bijbehorende lichaamstaal is voor mij duidelijke zaak......

Laten we nou niet net als Kees Tulleken gaan doen en gewoon even rustig afwachten.

Die Tulleken lulde zijn straatje voorbij en daarna schoon (doodzonde voor een medicus, ook nog 12 jaar in de tuchtraad gezeten, moet welhaast Alzheimer trekjes hebben, wil je het zo verprutsen).....................daar kan je mij niet van betichten ......

Afwachten uiteraard, ik zeg alleen, hoe langer het (goede) nieuws ontbreekt, des te slechter de kansen..........das geen speculatie doch een wetmatigheid.........

///Joost

Bericht door ///Joost » 21 feb 2012, 22:05

Dat ban-draadje... :lollerdelol: :lollerdelol:
Ach, af en toe moet je gewoon even met de bezem er doorheen om het tuig van de richel te vegen zogezegd.

:mrgreen:

Overigens ben ik het Friso nieuws (wat al enkele dagen geen nieuws is) een beetje beu, dus ik ga even naar een ander draadje nu...Toodles.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 22 feb 2012, 07:36

Fernando schreef:
duifjes.com schreef:

Ik heb het nooit weten te herkennen id geval :tooth:¨topicstarter wel... :hmmm:
Verklaar je nader.... :hmmm:
Gewoon een geintje mbt topicstarter van het bannen draadje :D

Michel P

Bericht door Michel P » 22 feb 2012, 08:25

///Joost schreef: Overigens ben ik het Friso nieuws (wat al enkele dagen geen nieuws is) een beetje beu, dus ik ga even naar een ander draadje nu...Toodles.
Is ook idd maar gewoon een mens.... zuur voor de familie/direkte betrokkenen maar niet erger of minder erg als t.o.v. van andere mensen.

Als die mediaploegen van al die zenders........ trieste sensatiezoekers.

Elise

Bericht door Elise » 22 feb 2012, 09:07

romo schreef:Afwachten uiteraard, ik zeg alleen, hoe langer het (goede) nieuws ontbreekt, des te slechter de kansen..........das geen speculatie doch een wetmatigheid.........
Naar mijn mening gaat die wetmatigheid in dit geval gewoon niet op.
Er zijn meerdere scenario's mogelijk, waarbij ik verwacht dat het eerste officieel nieuws wat we te horen krijgen is als men 100% zeker weet wat de gevolgen op langere termijn zijn.

///Joost

Bericht door ///Joost » 22 feb 2012, 12:32

Elise schreef:
romo schreef:Afwachten uiteraard, ik zeg alleen, hoe langer het (goede) nieuws ontbreekt, des te slechter de kansen..........das geen speculatie doch een wetmatigheid.........
Er zijn meerdere scenario's mogelijk, waarbij ik verwacht dat het eerste officieel nieuws wat we te horen krijgen is als men 100% zeker weet wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Hier zit wel wat in. Tot die tijd...geen nieuws = goed nieuws (voor meedere uitleg vatbaar :) ).

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 22 feb 2012, 12:35

dvh schreef:Bedenk me net dat ik een aquariumtopic aangemaakt heb.... :piraatje:

* slik *
Dat is inderdaad niet zo'n sterke zet geweest :mrgreen:

Heb je de afgelopen dagen carnaval gevierd? Want dan mag je wat mij betreft blijven :drieling:

romo

Bericht door romo » 22 feb 2012, 12:42

Elise schreef:

Uiteraard zijn er meerdere scenario`s, buiten dat; medisch is het ongunstig (prognostisch) als de situatie langere tijd ongewijzigd blijft (dat is het wetmatige)..............dit in algemene zin.

Deze lijn kun je hier ook wel trekken, want gunstig nieuws hoeft niet verzwegen te worden, ongunstig c.q. een status quo ante, daar hoeft de RVD geen actie op te ondernemen.................waarvan akte......

romo

Bericht door romo » 22 feb 2012, 21:41

Speaks for it self...........

Afbeelding

Gesloten