[04-07-2012] DF @ CPZ-streetcars only-deel XVII Avondsessie
- Snipe
Re: [04-07-2012] DF @ CPZ-streetcars only-deel XVII Avondses
De vorige dempers zorgden voor een diep donkerzwarte vlag, bij de nieuwe is het gewoon zwart (maar nog steeds zwart).
- JoostSchouten
- Steef-bmw
Net de auto klaar gemaakt voor vanavond!
1 band nog mar 1 bar dus was wel tijd.. haha. Voor de rest alles leeg en de tank vol.
Heb er goed zin in en we gaan het beleven vanavond.
Tot vanavond!
1 band nog mar 1 bar dus was wel tijd.. haha. Voor de rest alles leeg en de tank vol.
Heb er goed zin in en we gaan het beleven vanavond.

Tot vanavond!
- daNpy
Hoeveel dB mag je maken tegenwoordig? Volgens mij is de branding bij windkracht 2 al luider 

- Steef-bmw
98 als ik me niet vergis??
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hangt er vanaf of het overdag of sávonds is geloof ik.daNpy schreef:Hoeveel dB mag je maken tegenwoordig? Volgens mij is de branding bij windkracht 2 al luider
Ben er sávonds al afgestuurd met 97.7.
Ik dacht dat de grens 95 was.
Meetpunt zit dacht ik rechts bij luyendijk uit.
Makkelijker is te onthouden waar Kees van het gas afgaat. Daar zit het meetpunt

- Steef-bmw
Weet ik dat ook weer..
Met rustig rijde met een gang van 120 is het in de auto al dik 98db...:S laat staan buiten de auto..
Met rustig rijde met een gang van 120 is het in de auto al dik 98db...:S laat staan buiten de auto..
- GTRene
@Kees, klinkt wel als een goed doordacht systeem met die v-groef e.d. doch zo kom je wel ff aan het zoeken naar het lek, eerste wat je denkt is via een lek in de band of langs de velgrand of bij het ventiel
dat wat jij nu hebt bij dat soort velgen is een werkje wat zeg maar de doorsnee bandenboer niet vaak of nooit doet...
qua geluid met je nwe uitlaat-dempers zoals ik het laatst hoorde, krijg je nog steeds de zwarte vlag lijkt me...
konden ze dat niet beter dempen?
of is dit bijna de max...
@steef-bmw...voor jou geld dan bijna hetzelfde...zo te lezen.

dat wat jij nu hebt bij dat soort velgen is een werkje wat zeg maar de doorsnee bandenboer niet vaak of nooit doet...
qua geluid met je nwe uitlaat-dempers zoals ik het laatst hoorde, krijg je nog steeds de zwarte vlag lijkt me...
konden ze dat niet beter dempen?

@steef-bmw...voor jou geld dan bijna hetzelfde...zo te lezen.
- Steef-bmw
We gaan het zien vanaaf!
Vorige keer ook niks gehoort erover Misschien nu wel vanwege avond. Mja
Vorige keer ook niks gehoort erover Misschien nu wel vanwege avond. Mja
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
@Rene,
Waar een badkuip al niet goed voor kan zijn... Mooi makkelijk om het lek te vinden haha.
Mijn hele zijnkant van de Viper zit vol met Dempers, maar nog steeds veel te veel herrie. Bij rustig rijden wel een stuk minder maar WOT nog steeds erg hard.
FF liften ter hoogte van Pit-In en dan is er niets aan de hand.
Waar een badkuip al niet goed voor kan zijn... Mooi makkelijk om het lek te vinden haha.
Mijn hele zijnkant van de Viper zit vol met Dempers, maar nog steeds veel te veel herrie. Bij rustig rijden wel een stuk minder maar WOT nog steeds erg hard.
FF liften ter hoogte van Pit-In en dan is er niets aan de hand.
- InjectTheVenom
Wat hebbie in Godsnaam met Vipie gedaan joh zijn we ineens Van Halen fan afElmar schreef:Ik moet van Nutkees ook weer meedoen.

- DDX
Was weer gezellig.
Geen rondjes circuit gedaan, maar prima vermaakt
Geen rondjes circuit gedaan, maar prima vermaakt

- @iko
hij is nu helemaal clean..InjectTheVenom schreef:Wat hebbie in Godsnaam met Vipie gedaan joh zijn we ineens Van Halen fan afElmar schreef:Ik moet van Nutkees ook weer meedoen.
- Nutkees
InjectTheVenom schreef:Wat hebbie in Godsnaam met Vipie gedaan joh zijn we ineens Van Halen fan afElmar schreef:Ik moet van Nutkees ook weer meedoen.
HIj is nu meer gek geworden van Duran Duran, dus moet de auto ook weer veranderen..
-
ik dacht dat er een regenboog op kwam... ter ere van de petshop boys
- Elmar
ABBA jongens!!!
-
Vanmiddag heb ik voor Stichting opkikker een klein jongetje laten meerijden in de 1M. Die had bot kanker:( en heeft misschien niet lang meer te leven.
Samen met Marcel Dekker in de Lambo hebben we het gezin een leuke dag gegeven en mochten bij hoge uitzondering de kleine jongens mee voor een paar ronden over het circuit.
Mooi was ook nog dit. Hij mocht kiezen in welke auto hij eerst mee wou rijden de Lambo of de BMW 1M.
Hij koos natuurlijk de 1M.
Die avond sessies zijn echt perfect!!!
Daar kan je echt leuk je straat auto uitlaten. Belangrijk is om dit zo te houden en geen snelle race auto s toe te laten. Persoonlijk vond ik het vanmiddag te druk en het tempo lag erg hoog om met je straat auto ertussen te rijden. De avond sessies zijn een uitkomst!!!
Je moet even wachten om iemand voorbij te gaan, omdat er toch veel onervaren tussen zitten maar als je hun die kansen geeft en zo veel mogelijk op rechte stukken inhaalt is echt leuk rijden.
Ik had vandaag Toyo CST comfort banden erop. LOL hij wou nauwelijks de bocht in zonder wat overstuur. Nog even achter Elmar aan. Ik dacht wat gaat die man hard ik trappen met die 1M. Ja semi slicks eronder. Maar was wel een leuke uitdaging zo. Heb het ook nog gefilmd komt later wel online.
Bedankt DF voor deze dag. Heb genoten maar het was met het jongetje van stichting opkikker toch ook wel zwaar.
Samen met Marcel Dekker in de Lambo hebben we het gezin een leuke dag gegeven en mochten bij hoge uitzondering de kleine jongens mee voor een paar ronden over het circuit.
Mooi was ook nog dit. Hij mocht kiezen in welke auto hij eerst mee wou rijden de Lambo of de BMW 1M.
Hij koos natuurlijk de 1M.

Die avond sessies zijn echt perfect!!!
Daar kan je echt leuk je straat auto uitlaten. Belangrijk is om dit zo te houden en geen snelle race auto s toe te laten. Persoonlijk vond ik het vanmiddag te druk en het tempo lag erg hoog om met je straat auto ertussen te rijden. De avond sessies zijn een uitkomst!!!
Je moet even wachten om iemand voorbij te gaan, omdat er toch veel onervaren tussen zitten maar als je hun die kansen geeft en zo veel mogelijk op rechte stukken inhaalt is echt leuk rijden.
Ik had vandaag Toyo CST comfort banden erop. LOL hij wou nauwelijks de bocht in zonder wat overstuur. Nog even achter Elmar aan. Ik dacht wat gaat die man hard ik trappen met die 1M. Ja semi slicks eronder. Maar was wel een leuke uitdaging zo. Heb het ook nog gefilmd komt later wel online.
Bedankt DF voor deze dag. Heb genoten maar het was met het jongetje van stichting opkikker toch ook wel zwaar.
Laatst gewijzigd door Andre op 05 jul 2012, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hij was helemaal top vanavond. Netjes gereden, zeker in de bochten waar het net te druk werdt.
Ik ben er volgende keren zeker weer bij.
Ik ben er volgende keren zeker weer bij.

-
Het was geniaal!
Mijn eerste open pitlane daagje, ik was best een beetje zenuwachtig van tevoren aangezien ik bang was vooral in de weg te rijden..
Gelukkig viel het allemaal reuze mee, ik heb heerlijk gereden, en ben zelfs de laatste 3 kwartier de baan niet meer afgeweest..
(mijn excuses voor degenen die ik alsnog in de weg heb gereden
)
Het Swiftje heeft zich op wat kleine probleempjes na ook prima gehouden, dus das ook altijd weer een meevaller!
Erg fijne sfeer op het paddock ook trouwens..
Dit was zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Mijn eerste open pitlane daagje, ik was best een beetje zenuwachtig van tevoren aangezien ik bang was vooral in de weg te rijden..
Gelukkig viel het allemaal reuze mee, ik heb heerlijk gereden, en ben zelfs de laatste 3 kwartier de baan niet meer afgeweest..
(mijn excuses voor degenen die ik alsnog in de weg heb gereden

Het Swiftje heeft zich op wat kleine probleempjes na ook prima gehouden, dus das ook altijd weer een meevaller!
Erg fijne sfeer op het paddock ook trouwens..
Dit was zeer zeker voor herhaling vatbaar!
-
@andré, mooi initiatief!!
- Misha
Vandaag (voor mij nog steeds vandaag) voor het eerst op CPZ ZELF gereden en dan wel met mijn daily Lolvo. Toch wel leuk om mee te rijden, omdat het juist een oude schuur op scheve wielen is wat veel van je vraagt (en dus ook paar keer bijna fout ging).
Even een aparte dankje wel aan Peter die mij de lijnen liet zien waar ik heel veel aan heb gehad en ga hebben tijdens Time Attack (Nee niet met de Volvo).
Een erg geslaagde dag en avond voor mij, thnx!
Even een aparte dankje wel aan Peter die mij de lijnen liet zien waar ik heel veel aan heb gehad en ga hebben tijdens Time Attack (Nee niet met de Volvo).
Een erg geslaagde dag en avond voor mij, thnx!
- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Lekker gereden weer gisteren! Ging inderdaad weer allemaal erg netjes met inhalen.
Alleen in de uitloopronde kapte de elise er weer mee, die houdt ook niet van langzaam rijden...
Van het weekend maar een nieuwe benzinepomp monteren, dan is het waarschijnlijk verholpen.
De filmpjes:
http://youtu.be/vQIXw4N_foA
http://youtu.be/dn540mZbvYY
http://youtu.be/ofwKCGFQIfA
http://youtu.be/x5Uj-NgFkK4
Alleen in de uitloopronde kapte de elise er weer mee, die houdt ook niet van langzaam rijden...
Van het weekend maar een nieuwe benzinepomp monteren, dan is het waarschijnlijk verholpen.
De filmpjes:
http://youtu.be/vQIXw4N_foA
http://youtu.be/dn540mZbvYY
http://youtu.be/ofwKCGFQIfA
http://youtu.be/x5Uj-NgFkK4
- Nutkees
Sessie 2 was lekker rustig voor je zeg!
Ook leuk mezelf nog even te zien rijden in de laatste sessie.
Ook leuk mezelf nog even te zien rijden in de laatste sessie.
- jelmermm-16vt
Nog bedankt voor het meerijden kees, en de overige gezelligheid en terugrit
ik ga wel me motor er maar binnenkort uithalen want me rechter cilinderrij rookt nog bijna erger dan me rechter achterwiel....

ik ga wel me motor er maar binnenkort uithalen want me rechter cilinderrij rookt nog bijna erger dan me rechter achterwiel....
- Hielke
Strakke beelden N!co.
Wat voor camera heb je daarvoor gebruikt?
Wat voor camera heb je daarvoor gebruikt?