Volgend jaar mijn Ibi eruit en op naar een Leon/Ibi Cupra

Mijn V6 wilde vrijdag en vandaag ook niet naar z'n top lopen in Duitsland. De temperatuur van de koelmiddeltjes bleef wel normaal ondanks buitentemperaturen van 35 to 38. De topsnelheid bleef steken op 237 km/h (met 95 in de tank en 202.000km op het klokje). Onderweg nog een stuk met een Leon II Cupra opgereden. Verschil in snelheid viel me reuze mee ondanks verschil in vermogen. Die Cupra liep vooral onder de 200 km/h harder, daarboven ging het verbazingwekkend gelijk op.DDX schreef:... nog ff gekeken hoe hard hij wou, maar wou niet boven de 240 op de teller uitkomen, zal wel met warme weer te maken hebben.
Qua top loopt ie in z'n 6 de begrenzer in net boven de 260 op de teller volgens mij...SteV6 schreef:Hoe hard loopt jouw Cupra R nu onder ideale omstandigheden Stefan?
Ik haalde die dag nog 283km/u op de GPS met de buitentemp. op 33graden.Downforce Hans schreef:Het verbaasd me dat ondanks de temp van 31 graden die auto s twee weken geleden gewoon ruim boven de 300 liepen.........
Waren ook leuke stoelen voor racegame hoorMartin van der Zwaard schreef:We dachten al, hij heeft ze in de slaapkamer gezet
De logo's zitten er nog op, maar gaan er wel uit (voorstoelen+achterbank worden van zelfde leer voorzien)Mike R32 schreef:Mooie stoelen, zo te zien zonder rs4 logo's
Idd, heb hem ff aangepastVdub schreef:Mooi vermogen en hele mooie auto!!
je moet je aanpassingenlijstje nog ff bijwerken..
Logo gaat er bij mij ook vanaf ja.woutje schreef:Mooie stoelen![]()
Ik heb ze 2 jaar geleden ook in mijn s3 gezet.
Heb de stoelen van een r32 gekocht en leer besteld van de nieuwe s3.
Dit heb ik er toen omheen getrokken, voordeel hiervan is dat er geen logo in de leuning staat.
Nadeel is dat het een duur grapje is.
Zit nu een td05 op he, kom op 360pk/475NmHoeveel vermogen heb je nu?
Gebruikers op dit forum: Mil0 en 13 gasten