Jos.

In het begin niet, maar daarna volle 100%!jos_br schreef:Durf je er straks wel vol mee te gaan Micha? Wat een apparaat, snel afbouwen!
Jos.
Thnx! Me too...Joost schreef:Super mooi project.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Thnx! Zal er eea van afkijken, deze nog niet eerder gezienLuc B schreef:Misschien dat dit nog voor wat extra inspiratie kan zorgen :
Die is dan nog niet klaar, maar ik rij als het goed is met iets anders mee, weet ik één van deze dagenJeroen K. schreef:is de auto al ingeschreven voor fast car festival met superlap of is ie denk je dan nog niet klaar?
Thnx.Shakes schreef:Erg stoer om dit allemaal te volgen.
Vat het niet verkeerd maar wat kun je zelf achter het stuur met dit monster in wording? Doe je nog iets van een cursus/licentie etc?
N
Graag!InjectTheVenom schreef:Jup bij EMS, stond even hoog als op de foto's zag ik. Als je helemaal wil kan ik er ook langs gaan voor foto's want ik werk zelf 1 straat verderop op het zelfde bedrijventerrein
Hehe true, maar we doen ons best, laatste beetjes als we kijken wat er al gebeurd isGTRene schreef:wow, ziet er dik uit hoor, nu al![]()
maar nog aardig wat knutselwerk te gaan![]()
trouwens jaar naar Moscow? spannend...gefeliciteerd
Thnx! (Rene ook!), ik was ook toe aan een nieuwe uitdaging en situatiewissel, over drie-vrier weken even op en neer vliegen na mijn tentamens om alles definitief te regelen. Als er wat spannends gebeurt, dan zal ik dit ook wel posten denk ik///Joost schreef:Stoer! En dan doel ik op je studie (auto trouwens ook hoor). Ik kan het echt wel waarderen als mensen verder kijken dan de eigen landsgrenzen, al is het maar voor de ervaring.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, mogelijk kun je hier wat updates blijven geven incl. foto's...
Dat EMS geen tijd voor had om aan te werken... meer ga ik niet zeggen.InjectTheVenom schreef:Gaat de opbouw nog wel volgens plan gebeuren of gaan jullie wijziginen aanbrengen? Wat zat er dan gruwelijk tegen dat zo veel tijd kostte? Altijd zuur als er vanalles tegen blijft zitten