Toyota Celica GT-Four JDM |
- Bartman
Re: Toyota Celica GT-Four JDM
Nog een adres:
Maakt op ouderwetsche wijze radiateuren en levert ook veel soorten.
http://www.hartgers-radiateuren.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maakt op ouderwetsche wijze radiateuren en levert ook veel soorten.
http://www.hartgers-radiateuren.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
die Hartge(rs) kan ik ook positieg adviseren, leveren goed werk.
ik ga er binnenkort ook weer heen om een nwe radiator te laten maken, bovendien redelijke prijzen...oude mee en ze maken het zo na
ik ga er binnenkort ook weer heen om een nwe radiator te laten maken, bovendien redelijke prijzen...oude mee en ze maken het zo na

- Luc B
heb een zo goed als nieuwe gevonden , morgen even ophalen.
- Petrolhead Tom
Hij bevalt niet?
-
Ik denk dat Luc het over een onderdeel heeft Tom. 

- Petrolhead Tom
Hij staat op marktplaats dus vandaar mijn vraag. 

-
- Luc B
Ja, hij staat idd. te koop. Hij bevalt in principe prima, een pracht-apparaat wat mij zeker bij zal blijven. Hij komt me alleen niet zo goed uit op dit moment. Ik merk aan mezelf dat ik er ook weer veelste veel geld aan uit wil geven. Dus min of meer uit eigen belang doe ik hem weg. Ik wil niet tot de situatie komen dat ik hem stil moet laten staan. Daar heb ik geen tijd voor, en ik zou het zo ontzettend zonde vinden. Het is een machine waarmee gereden moet worden.Petrolhead Tom schreef:Hij bevalt niet?
Buiten dat, ik merk aan mezelf dat ik teveel naar andere modellen kijk. De auto bevalt goed, maar past eigenlijk niet in mijn straatje. Een rally-kanon is niet voor mij weggelegd, mede dankzij zijn tune-baarheid probeer je steeds meer eruit te halen/ te veranderen. Dit is een auto die je niet zo laat zoals die is. Ik probeer er zoveel mogelijk liefde in te leggen, en heb er absoluut niet op bezuinigd op dat even dat ik hem heb. Maar ergens mist de klik...
- GTRene
het zou mij ook zeker niet klikken ook al is het inprincipe een leuk ding, but not for me.
- VLA
Re: Toyota Celica GT-Four JDM | zucht, maar weer te koop ...
Zo dat was dan van korte duur, zonde, maar wel te begrijpen als je er geen klik mee hebt.
- Luc B
Voor de geinterresseerde:

http://www.driving-fun.com/occasions/13 ... 000km.aspx
vanaf 12-08-2011 zit er een zo goed als nieuwe intercooler radiator op. Voor de DF'er valt er ook nog wel wat met de prijs te doen.
http://www.driving-fun.com/occasions/13 ... 000km.aspx
vanaf 12-08-2011 zit er een zo goed als nieuwe intercooler radiator op. Voor de DF'er valt er ook nog wel wat met de prijs te doen.
- Martin van der Zwaard
Zonde hoor.
Maar wat ik niet helemaal snap, waarom koop je dan zo'n auto.
Het is geen doorsnee auto tenslotte.
Maar wat ik niet helemaal snap, waarom koop je dan zo'n auto.
Het is geen doorsnee auto tenslotte.
- Luc B
Ik wilde graag eens iets proberen met een turbo en 4wd. Een impreza was te doorsnee. Dit is net iets apparter.Martin van der Zwaard schreef: Maar wat ik niet helemaal snap, waarom koop je dan zo'n auto.
De auto opzich is fantastisch. Als je ooit een rit krijgt aangeboden, zeker doen. De power van zo'n turbo is fantastisch, ook het geluid is enorm gaaf, de wegligging is zo ontzettend strak. Toch mist na een tijdje iets, hij is niet speciaal genoeg meer. Niet snel genoeg. Door zijn tune-baarheids factor is dit met een leuk aantal euro's zo op te lossen. Helaas heb ik hier noch de tijd noch het geld niet voor.
Daarbij komend, nu ik dit heb geprobeerd, weet ik waar ik met dit soort kanonnen aan toe ben. Het was leuk zolang het geduurt heeft. Hij is nu nog leuk , geen last. Dit wil ik voorkomen
- Martin van der Zwaard
Maar krijg je dat niet met iedere auto?
Een auto went altijd. Ongeacht het vermogen of wegligging.
Nou ja, je hebt het iig geprobeerd. Beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Een auto went altijd. Ongeacht het vermogen of wegligging.
Nou ja, je hebt het iig geprobeerd. Beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
- Paskal
- Auto: meerdere
Zonde dat hij nu alweer weg gaat 
Niet snel genoeg met meer dan 250pk? Laat me niet lachen man. Lijkt me rap zat zo'n apparaat op je 18e maar dan zal ik wel weer de oude lul zijn
Omega, e39, Celica binnen 1 jr tijd....volgens mij is het gewoon een kwestie van niet weten wat je wilt. No problem overigens, er zijn vervelendere aandoeningen 
Hoe dan ook succes met de verkoop en je zoektocht naar een opvolger!

Niet snel genoeg met meer dan 250pk? Laat me niet lachen man. Lijkt me rap zat zo'n apparaat op je 18e maar dan zal ik wel weer de oude lul zijn

Hoe dan ook succes met de verkoop en je zoektocht naar een opvolger!
- Luc B
250pk op zich is meer dan zat, hijs het in dit rally jasje, en je mist toch wat. Je mist het knallen en de slippende wielen die zo'n ding in het echt wel heeft. Tuurlijk, kan ik de stickers eraf trekken maar dan zit je weer met een kale GT4.Paskal schreef:Niet snel genoeg met meer dan 250pk? Laat me niet lachen man
Ik geef ook eerlijk toe dat ik me er een beetje op verkeken hebt. ''je eerste indruk is het beste'', maar juist door de overweldiging van deze machine, heb ik misschien te hoge verwachtingen gesteld.
Mijn verzekering heeft vandaag ook even opgezegd. Ze kwamen er vanochtend achter dat ik pas 18 was en wilde deze dus niet meer voor mij verzekeren. Even zoeken naar een andere verzekering dus !

- Erik dB
Lekker is dat, en het lijkt me inderdaad wel handig (ook voor potentiele kopers/proefritjes) om de auto verzekerd te hebben!Luc B schreef:Paskal schreef:Mijn verzekering heeft vandaag ook even opgezegd. Ze kwamen er vanochtend achter dat ik pas 18 was en wilde deze dus niet meer voor mij verzekeren. Even zoeken naar een andere verzekering dus !wel fijn dat ze er zo laat mee komen.
- Martin van der Zwaard
Dat ben je ook verplicht, mits de auto is geschorst.
- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Probeer Centraal beheer anders, zij nemen iedereen wel aan ongeacht de soort auto. Alleen je betaalt dan wel iets meer.
-
haha ik herken het wel hoor! typische jeugdige onbezonnenheid
Succes met de verkoop, maar geniet er nog maar van nu je hem nog hebt 

- InjectTheVenom
Even een babbeltje maken met Fortis ASR.
- Luc B
Re: Toyota Celica GT-Four JDM | Change of plans.
Updatje:
We houden hem toch nog maar even. Na veel wikken en wegen, en vele discussies ben ik toch gaan twijfelen. we gaan er de komende weken eens rustig aan werken om hem verder om te bouwen en volgend jaar eens trackdays te gaan rijden. Iedere keer heb ik er geen geschikte auto voor, en deze is prima.
Heb voor daily een Opel Corsa 1.2 RS gekocht ( RS aanduiding heeft die gekregen, aangezien de vorige beunhaas er een plexiglas zijruit in heeft gemaakt
). Corsa A'tje. Binnenkort eens fototje maken . Best grappig ding. Gekocht voor 300,- incl. volle tank, nieuwe banden , half jaar APK, en ziet er opzich nog goed uit.
Aangezien we nu een leuk bedrag per maand overhouden wil ik dus langzaamaan die celica verder veranderen naar wens. En deze gebruiken voor trackdays.
We houden hem toch nog maar even. Na veel wikken en wegen, en vele discussies ben ik toch gaan twijfelen. we gaan er de komende weken eens rustig aan werken om hem verder om te bouwen en volgend jaar eens trackdays te gaan rijden. Iedere keer heb ik er geen geschikte auto voor, en deze is prima.
Heb voor daily een Opel Corsa 1.2 RS gekocht ( RS aanduiding heeft die gekregen, aangezien de vorige beunhaas er een plexiglas zijruit in heeft gemaakt

Aangezien we nu een leuk bedrag per maand overhouden wil ik dus langzaamaan die celica verder veranderen naar wens. En deze gebruiken voor trackdays.
- Luc B
Re: Toyota Celica GT-Four JDM | Nieuw zit en stuur materiaal
Zo, even afstoffen:
Vandaag nieuwe stoelen en stuurtje opgehaald bij BPO Automotive. Maakte vandaag even tijd voor mij vrij zodat ik de spullen op kon halen, helemaal super geregeld dus. Thuis pakketje meteen uitgepakt.

Ziet er super uit, binnenkort even beugels maken en de stoelen plaatsen. binnenkort ook nog even gordels halen ipv de originele. Stuurtje is net een slag groter als het sjonnie-stuur dat er nu in zit, dit vind ik persoonlijk toch wat fijner.
Ook meteen even ingeschreven voor de trackday op de nordschleife !
Vandaag nieuwe stoelen en stuurtje opgehaald bij BPO Automotive. Maakte vandaag even tijd voor mij vrij zodat ik de spullen op kon halen, helemaal super geregeld dus. Thuis pakketje meteen uitgepakt.
Ziet er super uit, binnenkort even beugels maken en de stoelen plaatsen. binnenkort ook nog even gordels halen ipv de originele. Stuurtje is net een slag groter als het sjonnie-stuur dat er nu in zit, dit vind ik persoonlijk toch wat fijner.
Ook meteen even ingeschreven voor de trackday op de nordschleife !
- Luc B
Re: Toyota Celica GT-Four JDM | Nieuw zit en stuur materiaal
Heb zojuist ook even deze besteld.

Komen er 2 van in .
Komen er 2 van in .
- Luc B
Re: Toyota Celica GT-Four JDM |
Vandaag maar weer eens flink aan het stoeien geweest. Auto wat verder gestript en de stoelen maar gemonteerd. Kuipstoeltjes hebben we (dankzij pa !) op de originele rails kunnen monteren waardoor ze kantel/schuifbaar blijven.
Was nog een behoorlijk gekloot. Ik ben absoluut niet de grootste , met mijn 1 meter 70 kom ik al niet zo dicht bij het stuur. En met mijn korte beentjes is het natuurlijk helemaal klote. Stoelen er toch een aantal keren in en uit gehad voordat dit eindelijk naar wens versteld kon worden.
Nadat dit was gebeurd eens de helm op gezet. .. je raad het al , de stoelen konden er wéér uit. ik zat net tegen de hemelbekleding aan.
Uiteindelijk toch goed gekomen en hij zit heerlijk ! ik kan hem precies ideaal op mij af stemmen.

ja ja , lach maar met mijn korte pootjes... hierna zijn de stoelen nog wat lager gezet. Voorbeeld van mij hoge zit :

Morgen of overmorgen komen de gordels binnen en kunnen die ook gemonteerd worden.
Voor de rest is alles vanaf de voorstoelen, naar achter, gestript. Voorlopig laten we het even zo , in de toekomst wil ik dit toch even gespoten hebben , gewoon voor de netheid.
Verder heb ik erg veel zin in 15 november om hem daar even los te laten. Hoogstwaarschijnlijk van te voren nog even een shake-down op een ander circuit om de puntjes op de i te zetten.
Was nog een behoorlijk gekloot. Ik ben absoluut niet de grootste , met mijn 1 meter 70 kom ik al niet zo dicht bij het stuur. En met mijn korte beentjes is het natuurlijk helemaal klote. Stoelen er toch een aantal keren in en uit gehad voordat dit eindelijk naar wens versteld kon worden.
Nadat dit was gebeurd eens de helm op gezet. .. je raad het al , de stoelen konden er wéér uit. ik zat net tegen de hemelbekleding aan.
Uiteindelijk toch goed gekomen en hij zit heerlijk ! ik kan hem precies ideaal op mij af stemmen.
ja ja , lach maar met mijn korte pootjes... hierna zijn de stoelen nog wat lager gezet. Voorbeeld van mij hoge zit :
Morgen of overmorgen komen de gordels binnen en kunnen die ook gemonteerd worden.
Voor de rest is alles vanaf de voorstoelen, naar achter, gestript. Voorlopig laten we het even zo , in de toekomst wil ik dit toch even gespoten hebben , gewoon voor de netheid.
Verder heb ik erg veel zin in 15 november om hem daar even los te laten. Hoogstwaarschijnlijk van te voren nog even een shake-down op een ander circuit om de puntjes op de i te zetten.
Laatst gewijzigd door Luc B op 08 sep 2011, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.