
if so dan zou dat bijna betekenen dat je behoorlijk ver kunt gaan voor een 'leek" met het meeste gewoon ingeschakeld.
Mijn Exige met performance pack was ook €72000,- nieuw in 2009, dus dan vind ik het wel meevallen.GTRene schreef:WTF dat pakken ze slim aan...
had al even gerekend...stel 56k daar, das dan 64.500,-euro hier, + de BPM net zoiets als de Evora S das ongeveer + 27.000,-euro totaal dan 91.500,-euro
met een beetje mazzel minder maar reken denk tussen de 80 en 90K in NL...
nog steeds wel waar voor je geld maar best een hoop geld voor een doorsnee liefhebbert
Ik vind de prijs ook heel erg meevallen.Hans R schreef:Mijn Exige met performance pack was ook €72000,- nieuw in 2009, dus dan vind ik het wel meevallen.GTRene schreef:WTF dat pakken ze slim aan...
had al even gerekend...stel 56k daar, das dan 64.500,-euro hier, + de BPM net zoiets als de Evora S das ongeveer + 27.000,-euro totaal dan 91.500,-euro
met een beetje mazzel minder maar reken denk tussen de 80 en 90K in NL...
nog steeds wel waar voor je geld maar best een hoop geld voor een doorsnee liefhebbert
(niet dat ik dat ervoor ga uitgeven)
The interior for the 2012 Lotus Exige S doesn’t get a whole lot of changes, but it does get two package options: Premium and Premium Sport. The Premium Pack is said to add comfort and style, while the Premium Sport option focuses on creating an internal space optimized for ultimate driver involvement.
Premium Pack
Choice of leather color: Ebony Black, Ivory White, Venom Red, Cognac Brown, Imperial Blue, Cocoa Brown, Ash Grey
Leather center console
Fully covered foot well area (carpet + leather)
Sport/Premium steering wheel in full black leather leather sills
Door panels in leather
Metal bezel around gear and handbrake gaiter
Sport/Premium seats in full leather
Full sound insulating material
Dark trinket tray
Face-level air vents covered in leather
Premium Pack Sport SuedeTex
Ebony Black/Slate Grey SuedeTex interior combination, SuedeTex center console
Black floor mats
Sport/Premium steering wheel with dark grey leather
Dark grey binnacle top
Door panels in carbon effect leather
Metal bezel around gear and handbrake gaiter
Sport/Premium seats with carbon effect leather inserts
Sound insulating material
Carbon Pack (Premium Pack required)
Carbon center console
Carbon sill covers
Carbon air conditioning controls
Carbon air conditioning vents
Carbon binnacle surround and binnacle top
Carbon Dynamic Performance Management (DPM) switch panel
Race Pack
4 mode Lotus DPM system including launch control
Exhaust bypass valve override switch
Optimized suspension to suit the Pirelli P-Zero Trofeo tyre characteristics
Convenience Pack
Trinket tray divider
USB connection
cup holder
The Exige S will also be equipped with a high performance bespoke tire package with Pirelli P-Zero Corsa tires (front 205/45 R17, rear 265/45 R18) as standard, matched up with 17- or 18-inch lightweight alloy wheels.
Prima.Hans R schreef:
Van binnen niet veel anders..
Venom Red. Tering wat een hoerenkiet tapijtHans R schreef:![]()
Vooral de achterkant vind in niet mooi, en dan vooral het deel waar de achterlichting in zitten.allen schreef:Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Vind het kwa vormgeving eigenlijk niet zo geslaagd. Ik denk dat ik de Exige en Elise S2 zoals Michel en Ruben die nog hebben prachtig om te zien. De neus die daarna kwam was ik al minder over te spreken. Dit laatste model oogt niet zo compact en de lijnen vind ik minder vloeiend.
Prices for new Exige V6:
Lotus Exige S MSRP £49,900
Premium Pack £2000
Premium Pack Sport Suedetex £1500
Carbon Pack £1500
Race Pack £2000
Convenience Pack £350
Air Conditioning £1100
Rear Parking Sensors £350
Heated Seats £350
Contrast Stitching £245
Trofeo Tyres £800
Crossbar & Harness Mounts £700
Metallic Paint £600
Premium Paint £1200
Motorsport Paint £1800
Diamond Cut Wheels (18/19", Cast) £350
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten