Als ik het voor het uitkiezen had ging ik bij deze kijken:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Wel wat aan de prijs misschien, maar ziet er prachtig uit, lekker origineel.
Of de 535i de beste 5-serie ooit is, waag ik te betwijfelen, maar dit is geen geld voor die auto i.d.d. Inpakken, strik eromheen en wegwezen.Sebring NL schreef:En prijzig..dat valt toch wel mee?? Denk dat je m voor 4k hebt..Een BMW met APK kost sowieso 1000 euro, een 6cyl 2000 euro, dus dan betaal je 2000 daar bovenop voor de beste 5-serie ooit met AC en hoop extra's...Begin het zelfs goedkoop te vinden..As said, voor een redelijke W124 zonder mistlampen of interieurklokje mikt men grif 8k op tafel.
Nou is de M30 nog nooit in een touring geleverd, dus of deze daar beter presteert is lastig te beoordelen. Ben het met je eens dat de M30 iets meer koppel heeft dan de M50.Sebring NL schreef:ik vind JUIST in dagelijks NL-verkeer een M30je fijner dan M50..Zelfs met vanos doen ze onderin echt te weinig, zeker voor een dikke touring.
Ray, in het geval van de Touring zou het heel lastig worden voor mij, M30 touring lijkt me fijn. V8 en M5 wil je niet, en 24volt is IMO te licht dusraymondw schreef:Nou is de M30 nog nooit in een touring geleverd,Sebring NL schreef:ik vind JUIST in dagelijks NL-verkeer een M30je fijner dan M50..Zelfs met vanos doen ze onderin echt te weinig, zeker voor een dikke touring.
'nieuwe' daily en een van de auto's op mij shortlist is een post-facelift E39 530iT, bij voorkeur met handbak. Hoe kijk jij tegen die dingen aan?
ziet er netjes uit maar zit een M20 "E30" motor in die wil je liever niet in een E34...Niels v/d burgh schreef:Is deze hier al langs geweest, ziet netjes en origineel uit.
http://link.marktplaats.nl/454116407" onclick="window.open(this.href);return false;
hoe zie je datSebring NL schreef:Bovendien kon de vorige eigenaargeen 225.60.15 betalen en opteerde dan maar voor 185.40.15 rondom
Ik heb er een uit 9/2003 gevonden die met 1jaar garantie (soort van Europlus) wordt verkocht. Handbak heeft mijn voorkeur, maar steptronic is geen "no-Go" wat mij betreft. Wel wil ik max 100k km en dat vindt ik in NL niet. Dat maakt het uitvoeren van je volgende punt wat lastiger.Sebring NL schreef:Handbak wel een goed idee.
Nog niet, maar denk er wel over. Ik wik-en weeg nog tussen de afschrijvingscurve die nu afgevlakt is en de verwachte onderhouds-en reparatie curve die nu met een e-macht gaat stijgen. In de handel brengen die W203's nog minder op dan een gare W124, dus ga het eerst particulier proberen.Sebring NL schreef:Heb je de Mercedes eruit gedaan??
Pingus schreef:Ik heb met de M5 van Dick gereden, en geloof me, ook daar zat/zit speling op.. dat neemt niet weg dat je er dan nog steeds mee kunt rijden (mijn Ring e34 deed het op zich ook) natuurlijk..
Tevens troost ik mijzelf altijd met de wetenschap dat de W201 DTM ook uitgerust was met een stuurdoos ipv rack-pinion. De volgende link biedt daar wel leuke informatie op die eventueel ook interessant kan zijn voor de E34 circuitrijders.Dickh. schreef:Pingus schreef:Ik heb met de M5 van Dick gereden, en geloof me, ook daar zat/zit speling op.. dat neemt niet weg dat je er dan nog steeds mee kunt rijden (mijn Ring e34 deed het op zich ook) natuurlijk..
Klopt helemaal. Neemt echter niet weg dat een goede bestuurder daar zonder problemen mee uit de voeten kan en zeer snelle rondes kan afleggen op een circuit.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bartb en 56 gasten