FerdiACS1 schreef:Wouter op DF? Mooi, Beste Wouter, vertel mij eens, wat wil je vertellen met je film over deze coole Porsche. Trouwens, met Romo eensch, wat een afzichtelijke voorkant zeg .. yuk.
Wat wil je weten? Kleine toelichting overigens: AW kon een dag in Nederland rijden. Wij hadden de auto ook een dag, maar hij moest wel voor 18.00 in Zuffenhausen terug zijn. Vanuit Leusden en oh ja: pas om 10.00u ophalen. Kort gezegd hadden we dus eigenlijk geen tijd om te filmen noch om de auto echt lekker uit te proberen. Ja op de Autobahn, waar die niet briljant is. Wel qua snelheid, maar niet qua comfort en/ of als echte allrounder. Onderstel is te hard en het wordt zenuwachtig. Lijkt me nauwelijks een probleem op het circuit, maar ik dacht ik meld het toch even. Je stuitert soms rustig een half metertje opzij met een beetje hobbel op de openbare weg.
Oh ja: foutje met specifiek vermogen, 458 heeft er meer. Rekenfoutje van mij. En de auto heeft niet zoals Roy van AW zegt de motor uit de RSR, alleen de krukas. Toch een wezenlijk verschil.
Het is een briljante auto, maar voor een ton minder en met airco ga je sneller de Ring rond in een Z06:
http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/ ... ing-record" onclick="window.open(this.href);return false;
De voorkant, zijkant en achterkant is op foto's inderdaad afzichtelijk, maar IRL klopt het wel.