Formule 1 2011
- SteV6
Re: Formule 1 2011
Koop in ieder geval je kaarten rechtstreeks bij de (web)kassa van het circuit. Dat kan zomaar enkele tientjes per ticket schelen!
En vergeet niet om oordoppen mee te nemen. Veel plezier.
En vergeet niet om oordoppen mee te nemen. Veel plezier.
-
Lekker naar de trainingen op donderdag in Monaco. Niet te druk, niet te duur, briljante ambiance en 1 dag is (voor mij) lang genoeg. Maak er dan nog een lang weekend van en je zit in de buurt van Nice, Cannes, etc om er een prachtig weekend van te maken.
- Peric
Ik ook..Pennucciracing Luco schreef:Ik ben blij dat Shumi het podium niet gehaald heeft
Want ik zag het alweer gebeuren: "JAAAAAAAAAA!!! SCHUMI IS TERUG! ZIE JE NOU WEL! LANG LEVE SCHUMI!!"
't Is gewoon een erg goede regenrijder, vandaar dat 'ie weer effe mee kon doen. That's it.
- Arthur
- Auto: Nr.51
En daarom is het jammer.
Peric schreef:'t Is gewoon een erg goede regenrijder, vandaar dat 'ie weer effe mee kon doen. That's it.
-
- Auto: G21 / E46
Richardt. schreef:Iemand ervaringen met het bezoeken van een GP race/weekend?
Ik en twee vrienden hebben het idee om volgend jaar een GP te bezoeken. Dit jaar wordt lastig, of het moet nog de GP van Hongarije worden dit jaar (maar dan met 2 man).
Denk dat de voorkeur sowieso uit gaat naar Hongarije. Midden in de zomer, dus 90% kans op lekker weer daar.
Dat lekkere weer is in Spa en Silverstone altijd maar afwachten, Nurburgring schijn je erg ver van de baan af te zitten dus ook niet echt een optie. Monza is wel erg gaaf natuurlijk, maar is pas 11 september.
Nu ken ik de aanbiedingen van Ticket+Travel uit de Formule1/RaceReport en dat ziet er eigenlijk wel goed uit, iemand ervaringen of andere tips?
Haha, mijn antwoord op dat andere forum hoeft hier niet nog een keer toch?

-
- Auto: G21 / E46
Amen that.k33z schreef:Lekker naar de trainingen op donderdag in Monaco. Niet te druk, niet te duur, briljante ambiance en 1 dag is (voor mij) lang genoeg. Maak er dan nog een lang weekend van en je zit in de buurt van Nice, Cannes, etc om er een prachtig weekend van te maken.
gaan elk jaar en skippen regelmatig de race. Die kijken we dan ergens in een kroeg en verder vooral genieten van de Cote en (meestal) de heisa rondom Filmfestival Cannes etc. Kwalificatie gaan we dan wel heen evenals de donderdag training, die zelfs gratis is op Rocher.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Haha nee, hoor is na 1x ook prima duidelijkYbo schreef:Richardt. schreef:Iemand ervaringen met het bezoeken van een GP race/weekend?
Ik en twee vrienden hebben het idee om volgend jaar een GP te bezoeken. Dit jaar wordt lastig, of het moet nog de GP van Hongarije worden dit jaar (maar dan met 2 man).
Denk dat de voorkeur sowieso uit gaat naar Hongarije. Midden in de zomer, dus 90% kans op lekker weer daar.
Dat lekkere weer is in Spa en Silverstone altijd maar afwachten, Nurburgring schijn je erg ver van de baan af te zitten dus ook niet echt een optie. Monza is wel erg gaaf natuurlijk, maar is pas 11 september.
Nu ken ik de aanbiedingen van Ticket+Travel uit de Formule1/RaceReport en dat ziet er eigenlijk wel goed uit, iemand ervaringen of andere tips?
Haha, mijn antwoord op dat andere forum hoeft hier niet nog een keer toch?

- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Weet iemand waar we de race terug kunnen zien?
Heb het niet kunnen zien omdat ik terug kwam van Le Mans.
Rtl-GP kan je normaal gesproken de race terug kijken, maar ze hebben nu alleen de qualificatie erop gezet.
Heb het niet kunnen zien omdat ik terug kwam van Le Mans.
Rtl-GP kan je normaal gesproken de race terug kijken, maar ze hebben nu alleen de qualificatie erop gezet.
- MParallel
- Auto: BMW
Over een kleine 2 weken ben ik aanwezig bij de GP op de Nürburgring. Heb er erg veel zin in.
Heeft iemand hier nog tips over het soort oordoppen die aan te bevelen zijn? Nog specifieke frequenties die je graag weggefilterd wilt hebben?
Ga liever niet met van die watjes in me oren staan.
Heeft iemand hier nog tips over het soort oordoppen die aan te bevelen zijn? Nog specifieke frequenties die je graag weggefilterd wilt hebben?
-
- Auto: M3P, 130i
Zolang je niet op de tribune zit tegenover de pitboxen zijn oordopjes niet nodig imho.MParallel schreef:Over een kleine 2 weken ben ik aanwezig bij de GP op de Nürburgring. Heb er erg veel zin in.
Ik zat destijds in de dunlopkurve.
- MParallel
- Auto: BMW
Vanwege de weerkaatsing van het geluid daar?indobesar schreef:Zolang je niet op de tribune zit tegenover de pitboxen zijn oordopjes niet nodig imho.MParallel schreef:Over een kleine 2 weken ben ik aanwezig bij de GP op de Nürburgring. Heb er erg veel zin in.
Ik zat destijds in de dunlopkurve.
Ik zit net voorbij de Dunlopkurve, op T9.
-
OnlineLuco
Kon wel eens een erg leuke race worden, circuit is half zeiknat en half bijna droog met nog 20 min voor de start.
Ben benieuwd naar de bandenkeuzes.
Ben benieuwd naar de bandenkeuzes.
- Michel P
Wat een aktie van Massa de laatste paar bochten, was hem wel gegund om Hamilton te verschalken, helaas net niet 
-
Vettel ziet er wel uit als een relaxte gast zo in Topgear. Weer een pluspunt voor 'm 
En 0.3 seconden sneller met de oude Liana dan Barrichello en daarmee de snelste F1 coureur!

En 0.3 seconden sneller met de oude Liana dan Barrichello en daarmee de snelste F1 coureur!
- Reind
Ik heb de F1 gister gevolgd op de BBC. Wat hebben ze het daar goed voor elkaar zeg. Olaf verslaat de helft van de races vanuit een hokje ergens in Nederland. Bij de BBC staan ze letterlijk overal met de neus bovenop. Spreken meerdere courreurs aan op de grid aan. Ik vind de verslaglegging echt geweldig.
Ik kijk nooit meer op RTL7
Ik kijk nooit meer op RTL7
-
OnlineLuco
Ik heb het ook via de BBC gevolgd
Alleen nu was het natuurlijk wel in Engeland, dus ben benieuwd of het de volgende grand prix ook zo gaat?

Alleen nu was het natuurlijk wel in Engeland, dus ben benieuwd of het de volgende grand prix ook zo gaat?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik kijk toch altijd op RTL7 (nu tegenwoordig bij Ziggo ook in HD via kanaal 15), mag Olav graag horen. Zijn enthousiasme is wel aanstekelijk.
Maar gister was hij niet scherp, hij miste wel erg veel dingen. Normaal zeur ik daar niet over (lijkt me niet makkelijk, om zo'n stroom aan informatie alleen aan te kunnen) maar het viel nu wel erg op.
In de reclameblokken bij RTL (bloedirritant natuurlijk) zap ik dan steeds even naar de BBC.
Maar gister was hij niet scherp, hij miste wel erg veel dingen. Normaal zeur ik daar niet over (lijkt me niet makkelijk, om zo'n stroom aan informatie alleen aan te kunnen) maar het viel nu wel erg op.
In de reclameblokken bij RTL (bloedirritant natuurlijk) zap ik dan steeds even naar de BBC.
- Reind
Juist, BBC geen reclame. In elke pitsbox staat wel een reporter en MB en DC zijn oud coureurs en dat merk je gewoon aan alles. Ze stoken elkaar ook op waardoor je als kijker niks mist.
Tijdens de Quali ook. Gewoon vijf min na Q3 hebben ze al een aantal top 5 rijders voor de camera gehad. Dat hebben ze bij RTL nog nooit voor elkaar gehad.
Ben idd benieuwd of het de volgende GP's ook zo gaaf is. Dit was toch wel een beetje homeground.
Tijdens de Quali ook. Gewoon vijf min na Q3 hebben ze al een aantal top 5 rijders voor de camera gehad. Dat hebben ze bij RTL nog nooit voor elkaar gehad.
Ben idd benieuwd of het de volgende GP's ook zo gaaf is. Dit was toch wel een beetje homeground.
-
Is altijd zo. Ze staan altijd op de grid met zijn drieën en shorty loopt altijd een beetje rond. Geeft inderdaad veel meer sfeer dan die gillende Mol. Zo irritant die gast.Pennucciracing Luco schreef:Ik heb het ook via de BBC gevolgd![]()
-
Ik ben anders geen fan van DC en Eddie Jordan. Vooral open deuren intrappend en bij Eddie heb ik altijd het gevoel dat hij zich nogal slijmerig door de paddock beweegt, overal handjes gevend opdat ze hem niet vergeten.
- Reind
Ieder zijn eigen ding. Ik vond het geweldig.
-
Alleen die reclame blokken irriteert me al mateloos tussen de race door. Daarnaast is olav wel ok. Maar die arrogante Kallf die trek ik echt niet. Vroeger heb ik die vaak in real life meegemaakt is gewoon triest dat ik die man op de buis moet terugzien. Dus BBC ook voor mij.
Als ik Mark Webber was dan stopte ik ermee of ging naar een ander team. Zo wil je toch niet racen.
Als ik Mark Webber was dan stopte ik ermee of ging naar een ander team. Zo wil je toch niet racen.
-
OnlineLuco
Zo net te horen gekregen dat ik mee mag naar Monza

-
Triest dat Webber moest inhouden, hij moet nu zelfs op het matje komen bij Christian Horner.
Als het nou de laatste race was en het ging om het kampioenschap.... Webber had notabene pole getraind en dan nog mag je er niet voorbij.
Zo wil je inderdaad niet racen. Had het cool gevonden als hij hem er gewoon in een do-or-die actie naast had gezet in de laatste ronde. F#ck maar. Is toch zijn laatste jaar bij Red Bull dus boeit verder dan ook niet wat ze van hem vinden daar.
Als het nou de laatste race was en het ging om het kampioenschap.... Webber had notabene pole getraind en dan nog mag je er niet voorbij.
Zo wil je inderdaad niet racen. Had het cool gevonden als hij hem er gewoon in een do-or-die actie naast had gezet in de laatste ronde. F#ck maar. Is toch zijn laatste jaar bij Red Bull dus boeit verder dan ook niet wat ze van hem vinden daar.
- Reind
F1 is hedendagen enkel riskmanagement. De emotie is ver te zoeken. Zakelijk gezien is het natuurlijk de juiste beslissing. Maargoed, daar zet ik de TV niet voor aan. Toch hebben coureur grote Ego's waardoor er toch spektakel is.
Hoewel ik geen persoonlijke favoriet heb vind ik Hamilton tochwel de meest aansprekede coureur als het aankomt op strijdlust. Hij gaat er altijd voor en dat is mooi.
Hoewel ik geen persoonlijke favoriet heb vind ik Hamilton tochwel de meest aansprekede coureur als het aankomt op strijdlust. Hij gaat er altijd voor en dat is mooi.