Pagina 5 van 7

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 04 feb 2011, 23:04
door Gijs.
Petrolhead Tom schreef:Nieuwe pictures!
Lol, fail van Ferrari. Die 2e foto is zo overduidelijk een photoshop...

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 05 feb 2011, 12:34
door Aerschtuner

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 09 feb 2011, 10:45
door Aerschtuner
Hij is al gespot in Barcelona. Zou hij op de RAI staan ook straks?

http://www.autoblog.nl/archive/2011/02/ ... post-41015

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 09 feb 2011, 10:52
door Petrolhead Tom
Echt een gaaf ding!

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 09 feb 2011, 10:55
door Aerschtuner
Valt mij in de spotvideo's pas op hoe groot dat apparaat is! Lijkt op de marketing foto's veel kleiner.

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 09 feb 2011, 10:59
door Petrolhead Tom
Volgens mij is hij niet veel kleiner dan een quattroporte.

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 24 feb 2011, 23:42
door Mark Nauta
Hoe meer ik er van zie, des te meer ik fan wordt van deze auto.


Re: Ferrari Four

Geplaatst: 25 feb 2011, 00:03
door GTRene
me too, gave kar, mooi die dikke ronde achterlichten e.d.
auto oogt "vriendelijk" doch sportief/snel...
niet zo van, zie mij eens blitzen e.d., maar toch optimaal fun en overal inzetbaar.

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 25 feb 2011, 08:34
door Robin
Mark Nauta schreef:Hoe meer ik er van zie, des te meer ik fan wordt van deze auto.

Fan vanaf de onthulling. :thumbup:

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 25 feb 2011, 09:28
door Petrolhead Tom
Ik vind hem ook erg gaaf! :D

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 25 feb 2011, 09:40
door Richardt.
Erg lekker filmpje. De eerste foto's vond ik niet super, maar vanuit al die verschillende hoeken in het filmpje is het toch gewoon een lekker ding :love:

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 25 feb 2011, 17:43
door GTRene
Damit ist der neue Shooting-Brake Ferrari ein richtiger Lastesel im Vergleich zu den anderen Sportwagen aus Maranello.
der past zelfs een Ferrari achter in de bak :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Das maximale Kofferraumvolumen des Ferrari 612 Scaglietti liegt bei 240 Litern. Da bietet der Nachfolger mehr
Afbeelding

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 25 feb 2011, 17:46
door GTRene
Afbeelding
Selbst mit vier erwachsenen Insassen findet im Kofferraum hinter den Fondpassagieren das Gepäck 450 Liter Platz
Afbeelding
Mit dem Umklappen der Fondsitzlehnen lässt sich das Gepäckabteil im Ferrari FF sogar bis auf 800 Liter erweitern
Afbeelding

Afbeelding

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 25 feb 2011, 17:48
door GTRene
Afbeelding

Afbeelding
Seine Premiere feiert der FF mit Allradantrieb und 660 PS Leistung auf dem Genfer Autosalon
meer/bron>>

http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... cle_detail" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 27 feb 2011, 12:55
door Sperdy
Fantastisch coole bak.

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 17 mar 2011, 15:00
door Gijs.
De configurator staat inmiddels ook online!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Best mooi toch wel :thumbup:

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 17 mar 2011, 16:43
door Michel P
Ik snap alleen de 4wd niet, verder geweldige fraaie auto.

Michel

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 17 mar 2011, 21:48
door GTRene
Michel P schreef:Ik snap alleen de 4wd niet, verder geweldige fraaie auto.

Michel
zal wel een meer all round Ferrari moeten zijn voor around the globe and or all seasons?
als het te tricky voor je Enzo is en de kids ook mee moeten :mrgreen:

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 01 apr 2011, 18:08
door JP
Wat kost dat nou.....?

Nou;
Ferrari vraagt in Nederland minimaal 363.338 euro voor de FF, het enige renpaard met vierwielaandrijving op dit moment. De Italiaanse fabrikant biedt een waslijst met opties aan. Zodoende kan het bedrag flink oplopen. Wat te denken van 20 inch velgen (€ 2.070,-), carbon fibre dashboard (€ 6.142,-), lederen 'Diamond' bekleding (€ 4.072,-), Run Flat banden met bandendruk controlesysteem (€ 2.554,-), animatie voor op de achterbank (€ 4.554,-) of Scuderia-schildjes op de flanken (€ 1.422,-)?
Autotelevisiegraaf

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 06 apr 2011, 22:37
door ErikMartijn


Kan niet aan het uiterlijk wennen, de grijnzende voorkant gaat nog maar die rare achterkant.... :nah:

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 07 apr 2011, 08:27
door Harrie
Ik vind juist de voorkant en achterkant erg mooi. De zijkant vind ik helemaal niks.

Binnen...ook zeer fraai.

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 08 apr 2011, 16:45
door BeQuietAndDrive
Ik heb de FF in Genève kunnen aanschouwen. Hij stond er in het dieprood (prachtig, heeft 'ie nodig) en grijs (niet doen...). De proporties zijn uitstekend in het echt, de lengte zie je er in eerste instantie niet aan af. Best een hoge auto ook, voor Ferrari begrippen, maar dat valt ook niet echt op. Conclusie: mooie auto met goede proporties, maar met minder gelukkig gekozen details.

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 11 apr 2011, 17:26
door Robin
AutoBILD reed ook waar Autocar reed en vertelt dat de in de basis rwd FF tot in de eerste 2 of de eerste 4 versnellingen power naar de voorwielen stuurt(naar gelang schakelprogramma en naar behoefte) , in de bovenste 3 versnellingen is het dus weer eigenlijk 'n rwd. Ook boven de 200kmh want daar is tractie niet 't eerste vereiste, maar stabiliteit.
Theoretisch kan dus 80% naar de voorwielen. Ook is de electronica/mechaniek zó ingesteld dat het wiel met de meeste grip/tractie de meeste power zowieso krijgt.(Of dat 1 voorwiel dus is? Ja ik denk 't ) Nou ja 't zal allemaal wel werken he. :D

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 11 apr 2011, 20:51
door Rupie
Michel P schreef:Ik snap alleen de 4wd niet, verder geweldige fraaie auto.

Michel
Omdat als ze er toch zitten je ze net zo goed kunt aandrijven. Heb ook voorkeur voor rearwheelbias, maar begrijp dat er wel degelijk een voordeel valt te behalen om een deel van de aandrijving naar de achterwielen te zetten. Voorbeeld? Audi R8, onderschatte auto imho onder "autoliefhebbers".

Re: Ferrari Four

Geplaatst: 11 apr 2011, 21:58
door Petrolhead Tom
Ruben schreef:
Michel P schreef:Ik snap alleen de 4wd niet, verder geweldige fraaie auto.

Michel
Omdat als ze er toch zitten je ze net zo goed kunt aandrijven. Heb ook voorkeur voor rearwheelbias, maar begrijp dat er wel degelijk een voordeel valt te behalen om een deel van de aandrijving naar de achterwielen te zetten. Voorbeeld? Audi R8, onderschatte auto imho onder "autoliefhebbers".
Dat werd ook nog uitgelegd in de vorige Evo. In een item over rijden zonder afschrijving.